هپی چیر مشکی

mbl-9112

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مشکی

هپی چیر مشکی یکی از محصولاتی ایده الی است که برای افراد مشکل پسند و کسانی که راحتی و نرمی را خواهان هستند طراحی و تولید شده است. این کالا با بهره گیری از جدید ترین متد های ساخت و با توجه به نیاز مشتریان به گونه ای طراحی شده که فرد پس از خریداری کردن این محصول می تواند به سادگی از ان در مکان مورد نظر خود استفاده کرده و لذت ببرد.

نکته مهم در خصوص طراحی این محصول دارا بودن تکیه گاه بلند می باشد که قطعا برای قرار گرفتن سر و گردن در قسمت بالایی این محصول بسیار مناسب است. هم چنین بخش نشیمنگاه این کالا را هم فرو رفته طراحی کرده اند که نرم و راحت تر از دیگر بخش های این هپی چیر باشد. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا بدنه مقاوم و ساخته شده از چرم مصنوعی این محصول است که به همین علت هم مقاومت قابل توجهی از خود نشان داده است و در هر شرایطی بدون کوچکترین افت کیفیتی می توان از ان استفاده نمود. این محصول هم اکنون در دسترس شما عزیزان می باشد.

هپی چیرمشکی mbl-9112 سابقه فروش مبل های هپی چیر و صندلی های راحتی نشان داده است که استفاده از رنگبندی مشکی و سفید در بدنه محصولات می تواند تاثیر بسزایی در فروش آن ها داشته باشد . این هپی چیر دارای رنگ مشکی بدنه می باشد و با توجه به ست شدن با اغلب رنگ های موجود در خانه های ایرانی به خوبی توانسته است جای خود را در میان مردم باز کند . جنش بدنه این محصول از نوع چرم مصنوعی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید هپی چیر راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید هپی چیر کمی شیبدار می باشد و دارای تکیه گاهی بلند در قست پشتی خود است که این امر باعث می شود هپی چیر به خوبی با فرم بدن شما حالت بگیرد . ارتفاع نشیمنگاه این مبل هپی چیر 50 سانتی متر می باشد که پاها را در راستای بدن به هنگام نشستن قرار می دهد و این امر باعث جلوگیری از خستگی به هنگام استراحت می شود .

شایان ذکر است که به همراه این مبل هپی چیر ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس وجود دارد که تضمین کننده کیفیت ساخت محصول است و خیال شما را پس از خرید نیز به طور کلی راحت می کند . جنس پارچه استفاده شده در ساخت بدنه این مبل هپی چیر از نوع چرم مصنوعی است که مقاومت آن در برابر فشار و ضربه بالا می باشد . چرم مصنوعی از جنس های محبوب در میان خریداران مبل های شنی و هپی چیر هست و دلیل این محبوبیت ضد سایش بودن و همچنین قابلیت شستشو می باشد . برای تمیز نگه داشتن رویه این هپی چیر کافیست از محصول آب و مقدار کمی مواد شونیده استفاده نمایید و به همراه دستمال اقدام به تمیز نگه داشتن آن نمایید . توجه داشته باشید که از مواد شونیده قوی می توان به عنوان قاتل اجناس چرم نام برد و استفاده بیش از حد می تواند به راحتی موجب کاهش طول عمر محصولات چرم بشود .

اما مواد داخلی موجود در بدنه این مبل هپی چیر از نوع فوم یا همان یونولیت مخصوص می باشد که کیفیت بالا را در کنار استحکام و انعطاف پذیری استاندارد برای شما فراهم می کند . انعطاف پذیری بدین معنا می باشد که هپی چیر به خوبی با فرم بدن شما مطلبقت پیدا کرده و مانع از خستگی بدن به هنگام استفاده در طولانی مدت می شود . شایان ذکر است که خدمات پس از فروش برای مبل های هپی چیر عرضه شده توسط نمایندگی تهران اینتکس فراهم گردیده است و خریداران می توانند با آسودگی خاطر پس از خرید در صورت بروز مشکل و یا سوال اقدام به مشاوره رایگان از مشاورین حاضر در فروشگاه تهران اینتکس نمایند . همچنین لازم به ذکر است که تمامی مواد داخلی این مبل هپی چیر قابل تعویض می باشد .

برای تعویض مواد داخلی این محصول کافیست از شیار تعبیه شده در بخش کف این محصول که توسط زیپ باز و بسته می شود استفاده نمایید . همچنین گفتنی است که تمامی مواد داخلی مرغوب این محصول توسط فروشگاه اینتکس به صورت جداگانه قابل سفارش می باشد و در صورت نیاز می توانید از آن استفاده نمایید . قابلیت تحمل وزن این محصول بالغ بر 180 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

ظرفیت این هپی چیر برابر با یک نفر می باشد و این قابلیت تحمل وزن به راحتی می تواند وزن فرد مصرف کننده را مهار نماید . اگر خواهان استفاده از مبل های هپی چیر در محیط های خانگی و یا کاری خود هستید پیشنهاد ما به شما عزیزان هپی چیر مشکی می باشد که علاوه بر کیفیت ساخت بالا دارای وزن سبک 5 کیلو گرمی و همچنین قیمت مقرون به صرفه می باشد . مبل هپی چیر مشکی همراه با دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به تهیه آن نمایید .

یکی از شیک ترین مبل هایی که می توانید داشته باشید ، هپی چیر مشکی است که در تصویر می توانید آن را مشاهده نمایید . این هپی چیر به رنگ مشکی بوده و یکی از دلایل جذابیت بالای آن ، این است که از چرم برای ساخت رویه مبل شنی استفاده شده است . اگر در میان انواع هپی چیر ها نیز نگاهی بیاندازید ، باز هم هپی چیر های چرمی با توجه به کلاسیک بودنشان ، محبوب ترین پارچه و رویه هپی چیر ها بوده و اگر شما نیز به دنبال یک مبل کلاسیک و زیبا هستید ، می توانید هپی چیر مشکی را خریداری کرده و از آن استفاده کنید . اگرچه زیبایی ، تمامی ویژگی این هپی چیر چرمی نبوده و چه بسا موارد زیادی است که باعث شده تا این محصولات بسیار محبوب و پر فروش باشند . در بخش توضیحات به صورت کامل به ویژگی های کلی این محصول اشاره هایی شد ، ولی در این بخش قصد داریم تا بررسی هپی چیر مشکی را تکمیل کنیم . 

رنگ هایی که برای ساخت مبل شنی استفاده می شود بسیار زیاد است ، حتی شما می توانید همین هپی چیر فوق را در سایر رنگبندی ها نیز سفارش دهید ، ولی چیزی که مهم است ، سلیقه و علاقه شماست که باعث شده به سمت و سوی مبلی زیبا و شیکی بروید که رنگ مشکی دارد . این رنگ ، هپی چیر را خاص کرده است و می تواند به شما اجازه دهد تا به راحتی این مبل را در هر جایی استفاده کنید و محیط اطراف را زیبا تر از همیشه کنید . نوع طراحی هپی چیر ها و ساختاری که دارد ، باعث شده است که تفاوت زیادی با سایر مبل ها و حتی نسبت به مبل های راحتی داشته باشد ، به دنبال این موضوع ، شما می توانید ظاهر اتاق خود را زیبا تر از همیشه کنید . از آن جا که هپی چیر مشکی به صورت تکی نیز به فروش می رسد ، به عنوان مبل میزبان می توانید از آن استفاده کنید . یعنی در زمان هایی که مهمانان شما زیاد بوده و تمامی مبل ها پر شده باشد ، شما می توانید هپی چیر را به راحتی به پذیرایی آورده و از آن استفاده کنید . 

همانطور که در بخش توضیحات نیز اشاره شد ، شما می توانید به راحتی مبل هپی چیر را جابجا کنید و آن را در هر جایی از خانه مورد استفاده قرار بدهید . بخش داخلی این مبل از یونولیت خرد شده ، پر شده است و این یونولیت ها اصلا وزنی ندارند که باعث شوند وزن کلی هپی چیر بیشتر شود . بنابراین شما می توانید در هر جایی حتی در محل کار و اداره یا هر جای دیگری از آن استفاده کنید . البته ما یک توصیه در رابطه با استفاده از هپی چیر مشکی چرمی داریم و آن هم این است که نباید از هپی چیر چرمی در محیط های روباز استفاده کنید . روباز بودن محیط منجر به قرار گرفتن هپی چیر در مقابل نور خورشید خواهد شد ، از آن جا که پارچه چرمی آسیب پذیر است ، نباید برای مدت طولانی از این هپی چیر در برابر نور خورشید به خصوص در فصل گرما استفاده کنید . 

عمده آسیبی که می تواند به این رویه بزند ، پوسته پوسته شدن رویه مبل هپی چیر اینتکس خواهد بود . ولی تمیز کردن هپی چیر مشکی بسیار کار آسانی است ، البته که این رنگ گرد و غبار را نشان می دهد ، ولی شما تنها با دستمال کشیدن می توانید آن را تمیز کنید ، برای همین اصلا نیازی نیست که رویه مبل شنی را به مانند سایر مبل هپی چیر ها بشویید . شما می توانید از واکس ها نیز برای براق کردن هپی چیر استفاده کنید ، البته این هپی چیر ها واکس های مخصوص خود را داشته و باید به برخی از بخش های هپی چیر بزنید . در ضمن باید در نظر داشته باشید که ممکن است با این کار ، بعد از گذشت مقداری از زمان ، آن را دوباره استفاده کنید . 


طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...