هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

MBl-55706

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

هپی چیر مخمل طوسی اینتکس الیافی یکی دیگر از مدل های مختلف هپی چیر برند اینتکس می باشد که طی سال جای به بازارهای جهانی عرضه شده است . این هپی چیر دارای رویه مخمل می باشد که از محبوب ترین رویه ها است . دلیل محبوبیت بالای این محصول کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و لطافت ایده آل می باشد که تمامی عناطر را برای یک استراحت با کیفیت برای شما فراهم می آورد . این محصول در ساختار داخلی خود دارای مواد یونولیت مخصوص می باشد که در تراکم بالا قرار گرفته اند و علاوه بر استحکام ایده آلی که برای شما فراهم می آورد دارای نرمی و انعطاف پذیری بالا نیز است . این عوامل در کنار هم به خوبی باعث می شود که هپی چیر با بدن شما تطابق پیدا کرده و در هنگام استفاده طولانی مدت احساس خستگی به بدن شما دست ندهد . قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید محصول باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما خواهد داشت . قابلیت تحمل وزن این هپی چیر بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالا و استاندارد آن دارد . شایان ذکر است که به همراه این محصول ضمانت دو ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که خیال شما را از بابت طول عمر هپی چیر به طور کلی راحت می کند . هپی چیر مخمل طوسی اینتکس در فروشگاه intex موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

هپی چیر مخمل طوسی اینتکس از مبل هپی چیر های بسیار زیبا و شکیل است که از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و طراحی و ساختار کاملا آرگونومیک و استاندارد دارد که به واسطه تحمل وزن بالای خود و همچنین ابعاد بزرگش می تواند مناسب برای تمامی سنین باشد . هپی چیر مخمل طوسی اینتکس مبلی پرتابل و قابل حمل است که می توانید به سهولت آن را جابجا کنید . زیبایی خاص محصول نیز به شما این اجازه را خواهد داد تا بتوانید در هر جایی مانند دفتر کاری ، بوتیک ها ، سالن ها و نمایشگاه ها استفاده کنید .

طراحی و ساخت هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

انتخاب و خرید یک نشیمنگاه یا مبل طبی بسیار مهم است که حتما بایستی در هنگام خرید هپی چیر نیز به این موضوع دقت داشته باشد ، زیرا عدم استفاده از مبل های استاندارد می تواند مشکلاتی را در دراز مدت و حتی بعضا در کوتاه مدت ایجاد کند . بنابراین این موضوع را به مانند زیبایی و ظاهر هپی چیر در اولیت قرار دهید . هر چند که هپی چیر مخمل طوسی اینتکس بسیار زیبا و شیک است .

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید هپی چیر مخمل طوسی اینتکس ، دارای سطحی پهن ، تکیه گاهی بلند ، بدنه ای فرم پذیر و نشیمنگاه گود است که به خوبی می تواند با ارتفاع خوبی که بخش نشیمنگاه و تکیه گاه دارد ، شما را در حالتی بسیار خوب برای نشستن قرار دهد . برای تولید هپی چیر مخمل طوسی اینتکس از رویه ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که در بخش بعدی به جنس هر لایه اشاره خواهیم کرد .

جنس هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

همانطور که در بخش قبل اشاره شد ، هپی چیر مخمل طوسی اینتکس از طراحی سه لایه برخوردار است که بیرونی ترین آن رویه یا پوسته نام دارد که از جنس پارچه مخمل می باشد ، پارچه های مخملی بسیار شیک و زیبا هستند که در عین حال دوام بسیار خوب و لطافت عالی را برای سطح هپی چیر ها ایجاد می کند . بخش داخلی هپی چیر نیز از فیبر های خرد تشکیل شده که در داخل آستری پارچه ای ریخته شده است .

استفاده و نگهداری از هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

مبل هپی چیر نیازی به راه اندازی نداشته و به صورت آماده برای شما ارسال می شود . توجه داشته باشید که برای استفاده در خانه که زمین سرامیکی ، فرش یا موکت دارد نیازی به استفاده از زیرانداز نیست ، اما اگر از آن در حیاط استفاده می کنید ، بهتر است از زیرانداز استفاده نمایید . توجه داشته باشید که وزن هپی چیر مخمل طوسی اینتکس خیلی زیاد نبوده و می توانید برای جابجایی آن را بلند کنید ، به همین دلیل از کشیدن هپی چیر بر روی زمین به جهت جابجایی ، اجتناب کنید .

شستشو هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

از ویژگی های خوبی که جنس مخملی هپی چیر طوسی اینتکس دارد ، قابلیت شستشو آن است که می توانید با باز کردن زیپ رویه ، رویه پارچه ای را جدا کرده و آن را به صورت مجزا با استفاده از ماشین لباسشویی و یا با دست بشویید . برای شستشو این پارچه به مانند سایر رخت ها می توانید از مواد شوینده و پودر های رختشویی استفاده کنید .

شارژ هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

هپی چیر ها به دلیل اینکه محتوای شنی آن ها خاصیت اسفنجی دارند ، ممکن است در دراز مدت و پس از سال ها استفاده دچار افت شوند که می توانید با تهیه محتوای شنی ، مجددا هپی چیر مخمل طوسی اینتکس خود را شارژ کرده و به مانند روز اول آن را پر و نرم کنید . 

تعمیرات هپی چیر مخمل طوسی اینتکس

شما می توانید برای شارژ مجدد هپی چیر مخمل طوسی اینتکس ، محصول را برای فروشگاه تهران اینتکس ارسال کنید و یا محتوای شنی را از فروشگاه خریداری و تهیه کرده و در خانه شارژ مجدد خود را انجام دهید . شما همچنین می توانید برای تعمیرات هپی چیر مخمل طوسی اینتکس به مانند تعمیر رویه یا آستری و حتی تعویض آن ها نیز از فروشگاه اینتکس کمک بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...