هپی چیر پشت بلند

mbl-3066

دسته : هپی چیر
(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

هپی چیر پشت بلند

هپی چیر پشت بلند یک محصول متفاوت و مرغوب از شرکت اینتکس بوده که به تازگی به بازار عرضه شده است. این محصول با بدنه ای جنس چرم مصنوعی در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاوم بوده و خاصیت ضد تعریق نیز دارد. جهت اسودگی خاطر مصرف کنندگان محترم به همراه محصول یک ضمانت نامه معتبر دو ساله نیز وجود داشته که تضمینی بر کیفیت بالا و طول عمر محصول می باشد. رنگ بدنه محصول کاملا ساده بوده که شما می توانی با توجه به سلیقه خود رنگی برای بدنه محصول سفارش دهید. جنس بدنه مستحکم محصل به راحتی قابلیت تعمیرات و تعویض نیز دارند. با مراجعه به فروشگاه اینتکس و مشاهده و راهنمایی های لازم می توانید این کالا را با مناسب ترین قیمت خریداری کنید.

نقد و بررسی هپی چیر پشت بلند

هپی چیر پشت بلند یک محصول استاندارد جهت استراحت های طولانی بوده که توسط کمپانی اینتکس طراحی و به بازار عرضه شده است. ظاهر شکیل و ساده محصول امکانی را ایجاد کرده تا شما در سالن پذیرایی و اتاق خواب و یا حتی محل کار از محصول استفاده نمایید. این محصول زیبا با ظاهری متفاوت دارای قابلیت انتخاب رنگ بدنه بوده که بر محبوبیت بالای محصول می افزاید. در این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی این کالا مشتریان محترم را برای یک انتخاب مناسب و خریدی مطمئن راهنمایی نماییم. پس اگر می خواهید یک محصول متفاوت را خریداری کنید تا انتها همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول نیز همانند سایر نمونه های مشابه دارای ساختاری گرد بوده که با افزایش ارتفاع شاهد کاهش قطر ان خواهیم بود. هپی چیر ها در زمان اندکی توانسته اند به یک جایگزین مناسب برای مبل های راحتی تبدیل شوند. زیرا این محصولات دارای ساختاری بسیار نرم بوده و طول عمر بالایی دارند. اما توجه داشه باشید در این گروه محصولات شاهد تنوع نسبتا کمی هستیم و محصولات تقریبا مشابه یکدیگر ساخته شده اند. توجه به ساختار بدنه و نواوری در راستای رضایتمندی مشتریان و فروش محصول از اهمیت بسزایی برخوردار است. اما از انجایی که این هپی چیر ها دارای اپشن های مثبت فراوانی هستند می توان از این بخش چشم پوشی نمود. این هپی چیر نیز دارای نشیمنگاهی بزرگ بوده که به تکیه گاه محصول متصل است. ارتفاع بلند تکیه گاه محصول ارامش شما را در زمان خواب و یا استراحت های طولانی مهیا می سازد. این محصول بدنه ای ساده و یک رنگ دارد. شما می توانید رنگ بدنه را با توجه به سلیقه خود انتخاب نمایید.

جنس بدنه

توجه به کیفیت بالای جنس بدنه از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا در صورت مرغوبیت جنس بدنه بوده که شاهد افزایش طول عمر محصول و رضایت مصرف کنندگان محترم خواهیم بود. این محصول نیز از بدنه با جنس چرم مصنوعی ساخته شده که از جمله مقاوم ترین نمونه ها به شمار می رود. این جنس دارای خاصیت انعطاف پذیری بالایی بوده و کاملا ضد تعریق است. ساختار این جنس از نوعی بوده که علاوه بر نرمی بالا در برابر فرسایش و پوسیدگی نیز بسیار مقاوم باقی خواهد ماند. در صورت الودگی با خیالی اسوده می توانید بدنه محصول را شستشو دهید. زیرا بافت پارچه در تماس مستقیم با اب و مواد شوینده دچار اسیب نمی شود.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ویژگی حمل  نقل اسان می باشد. زیرا وزن بدنه کمی داشته و فقط 6 کیلوگرم است. این وزن کم دارای توان تحمل وزن بالایی بالغ بر 180 کیلوگرم بدون افت کیفیت و مشکل می باشد. ساختار گرد محصول نیز دارای طول و عرضی همسان و معادل 9 سانتی متر بوده که فضای استراحت مناسبی را برای شما مهیا می سازد. محصول دارای ارتفاع 120 سانتی متر است. این ارتفاع از دو بخش 50 سانتی متر ارتفاع نشیمنگاه و 70 سانتی متر ارتفاع بخش تکیه گاه می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

پس از دریافت محصول با خارج کردن ان از بسته بندی و قرار دادن در فضای مناسب می توانید به اسانی از ان استفاده کنید. زیرا محصول کاملا اماده به دست شما رسیده و نیاز به راه اندازی ندارد. برای مراقبت از محصول اجسام نوک تیز را به بدنه وارد نسازید. بدنه محصول در صورت پارگی و یا هرگونه اسیب قابلیت تعمیرات و یا تعویض را دارد. از سویی دیگر مواد داخلی یونولیتی محصول دارای توان تحمل وزنی مشخص هستند. از وارد کردن وزنی بیش از توان تحمل به بدنه محصول پرهیز نمایید. البته مواد داخلی محصول قابل شارژ و یا تعویض را دارد.

جمع بندی

هپی چیر پشت بلند یک محصول متفاوت برای استراحت های طولانی بوده که توسط کمپانی اینتکس به بازار عرضه می شود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس این محصول را خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...