صندلی شنی برزنتی بست وی

hc212019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی برزنتی بست وی

صندلی شنی برزنتی بست وی محصولی زیبا و شکیل ، با دو رنگ آبی و زرد می باشد که مناسب علاقمندان به رنگ های شاد طراحی و به بازار عرضه شده است . این محصول دارای یک تکیه گاه نسبتا بلند بوده که در حین استراحت پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد . همچنین به دلیل استفاده از یونولیت خرد شده یا همان فیبر در داخل این محصول ، از انعطاف بالایی برخوردار بوده و به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . رویه این محصول از پارچه برزنتی در نظر گرفته شده است که در برابر ساییدگی و پوسیدگی مقاوم بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد . اما این استحکام مانع از نرمی و لطافت آن نشده و در حین استراحت حس آرامش را به شما القا می نماید . به منظور تعویض و یا شستشوی ان رویه ، در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده است که این امکان را برای شما فراهم می آورد که به راحتی رویه را جدا نمایید . همچنین با استفاده از این ویژگی می توانید حجم یونولیت ها را تغییر داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . این محصول دارای وزن 5 کیلو گرم و تحمل وزن 100 کیلو گرم بوده که با توجه به این مشخصات بسیار ایده آل به نظر می رسد . برای تهیه این صندلی شنی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب از نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی صندلی شنی برزنتی بست وی

صندلی شنی برزنتی بست وی محصولی متفاوت و زیبا می باشد که علاوه بر منزل قابل استفاده در دفتر کار نیز می باشد. این صندلی شنی دارای رنگبندی زیبا بوده و مورد پسند بسیاری از افراد با سلایق متفاوت می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

همانطور که می دانید اولین نکته ای که در وهله اول در حین خریداری محصولات توجه ما را به خود جلب می نماید نوع طراحی و زیبایی آن می باشد. این محصول دارای نشیمنگاهی بیضی شکل می باشد که دارای اندکی فرورفتگی بوده و به همین جهت بسیار راحت می باشد. همچنین برای آن یک تکیه گاه درنظر گرفته شده که در حین استفاده پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت می‌ شود. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با افزایش و کاهش محتویات تشکیل دهنده آن، این محصول را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. 

جنس بدنه

از دیگر ویژگی‌های یک محصول مرغوب می توان به کیفیت آن اشاره نمود. به همین منظور رویه آن از جنس پارچه برزنتی بوده که از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که موجب انعطاف محصول شده و در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

از دیگر موارد با اهمیت می توان به ابعاد مناسب آن اشاره نمود که دارای طول 110 سانتی متر، عرض 75 سانتی متر و ارتفاع 70 سانتی متر می باشد که مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است. وزن آن در حدود 5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزن بالایی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. این صندلی شنی به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

علاوه بر کیفیت محصولات نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بسیار بر طول عمر محصول تاثیر خواهد داشت. به همین منظور فقط کافیست از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس تعمیرات آن را به متخصصین سپرده و مجددا این محصول را مورد استفاده قرار دهید. 

جمع بندی

صندلی شنی برزنتی بست وی محصولی پرطرفدار و زیبا می باشد که قابل استفاده در هر مکانی بوده و با توجه به رنگبندی زیبای آن مورد پسند بسیاری از افراد واقع شده است. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق نمایندگی اینتکس با ضمانت نامه 2 ساله دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 35 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...