صندلی شنی بزرگسال چرمی

hc122019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی بزرگسال چرمی

صندلی شنی بزرگسال چرمی محصولی با کیفیت و زیبا می باشد که دارای رنگی زیبا و جذاب بوده و در قسمت کناری داری یک جیب نسبتا بزرگ می باشد که می توانید اشیاء مورد نیاز خود را در آن جای دهید. رویه این صندلی شنی از چرم مصنوعی تهیه شده که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد. محتویات تشکیل دهنده آن نیز از یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و نیز از انعطاف بالایی برخوردار می باشد که در حین استفاده به خوبی با بدن شکل خواهد گرفت و آن را در بهترین حالت ممکن قرار خواهد داد و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ درنظر گرفته شده که با استفاده از آن می توانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید حجم یونولیت ها را تغییر داده و آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. وزن آن نیز اندک و در حدود 6 کیلو گرم بوده که در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و با کیفیت عالی از نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی صندلی شنی بزرگسال چرمی

صندلی شنی بزرگسال چرمی محصولی بسیار شکیل می باشد که شما می توانید علاوه بر منزل آن را در دفتر کار خود نیز مورد استفاده قرار دهید. این محصول بسیار نرم و راحت بوده و در عین حال رویه آن از مقاومت بالایی برخوردار می باشد و همین منظور شما می توانید با خیالی آسوده و به راحتی آن را جابه جا نمایید. در ادامه این مقاله به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

یکی از مهم‌ترین مواردی که اکثر ما در وهله اول به آن توجه می نماییم شکل ظاهری محصولات و نوع طراحی آن ها می باشد. زیرا همه ما خواستار محصولی شکیل و زیبا هستیم. به همین منظور این محصول به گونه ای طراحی شده است که به زیبایی منزل و دفتر کار شما کمک شایانی می نماید. نشیمنگاه این محصول به صورت گرد در نظر گرفته شده است که دارای فضای کافی به جهت استراحت می باشد. همچنین برای این محصول یک تکیه گاه نسبتاً بلند در نظر گرفته شده است که با ایجاد خط هایی موازی بر روی آن به زیبایی هرچه تمام تر این محصول افزوده است. در قسمت زیرین این محصول یک عدد زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی این رویه را به طور کامل تعویض نمایید. همچنین می توانید با تغییر حجم محتویات تشکیل دهنده آن این محصول را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. 

جنس بدنه

از دیگر موارد حائز اهمیت این محصول می‌توان به جنس بدنه آن اشاره نمود. 

این صندلی شنی دارای رویه از جنس پارچه طرح چرم می باشد که علاوه بر دارا بودن انعطاف و نرمی و راحتی از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد . همچنین این رویه بسیار مقاوم بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. محتویات داخل این محصول از جنس یونولیت های خرد شده می باشد که انعطاف پذیری آن را تا حد امکان افزایش داده و موجب خاصیت حالت پذیری این محصول با بدن شما می شود. به همین جهت در استفاده های طولانی مدت دچار درد و خستگی نخواهید شد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

با توجه به اینکه نشیمنگاه این محصول به صورت گرد در نظر گرفته شده است دارای قطری معادل 75 سانتی متر و ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که کاملا مطابق با استانداردهای جهانی در نظر گرفته شده و گزینه مناسبی برای استفاده بزرگسالان می باشد. وزن آن نیز در حدود 6 کیلو گرم بوده که برای محصولی با این ابعاد کاملا مناسب بوده و نیز قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می دانید تنها کیفیت محصول برای داشتن طول عمر بالای آن کافی نیست. به عبارتی نحوه استفاده و مراقبت ما نیز تاثیر بسزایی بر این موضوع خواهد داشت. به همین منظور فقط کافیست که از برخورد اشیاء تیز به بدنه این صندلی شنی خودداری نموده و آن را در برابر حرارت بالا قرار ندهید. در صورت بروز آسیب دیدگی نیز می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

صندلی شنی بزرگسال چرمی محصولی بسیار شکیل و کاربردی می باشد که در هر مکانی قابل استفاده بوده و به دلیل نوع طراحی آن توانسته در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام به سفارش آن نموده و از طریق فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

طول 75 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 76 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس
نوع مبل یک نفره
سایر ویژگی ها قابلیت شستشو
 قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...