صندلی شنی خال خالی بزرگسال اینتکس

hc 422019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
850,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی خال خالی بزرگسال اینتکس

صندلی شنی خال خالی بزرگسال اینتکس محصولی زیبا و متفاوت می باشد که به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. رویه این محصول از جنس پارچه مخمل بوده که از لطافت و انعطاف بالایی برخوردار می باشد. این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد و ایت امکان را فراهم می آورد که ساعت ها قادر به استفاده از آن باشید. علاوه بر این، این رویه مخملی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و در برابر ساییدگی و پوسیدگی به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. محتویات داخل این محصول از جنس پارچه یونولیت های خرد شده در نظر گرفته شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و نیز انعطاف پذیری مطلوبی به محصول بخشیده و موجب شده که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد. وزن آن نیز در حدود 4 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. برای تهیه این محصول زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی استثنایی و به همراه ضمانت نامه ای دو ساله از طریق فروشگاه بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

نقد و بررسی صندلی شنی خال خالی بزرگسال اینتکس

صندلی شنی خال خالی بزرگسال اینتکس محصولی جذاب با رنگی شاد و زیبا می باشد که توانسته در مدت زمان اندکی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول به گونه ای طراحی شده است که پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و بسیار نرم و راحت می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

امروزه اغلب افراد به دنبال محصولاتی زیبا و در عین حال متفاوت بوده که چیدمان محل زندگی خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهند. این صندلی شنی به رنگ سبز روشن بوده و بر روی بدنه دارای خال های کوچک سفید می باشد که از جذابیت بالایی برای بسیاری از افراد برخورد می باشد. نشیمنگاه این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده و دارای یک تکیه گاه نسبتا بلند می باشد که این تکیه گاه پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت جلو گیری می نماید. به همین منظور این صندلی شنی گزینه مناسبی برای مطالعه، تماشای تلویزیون و استراحت می باشد. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن قادر خواهید بود رویه را از آستر جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این زیپ، حجم محتویات این صندلی شنی را تغییر داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. 

 

جنس بدنه 

 

از دیگر ویژگی‌های یک محصول مرغوب و با کیفیت می توان به جنس بدنه آن اشاره نمود که این امر مستقیما بر طول عمر محصول تاثیر خواهد داشت. رویه این صندلی شنی از پارچه مخمل در نظر گرفته شده است که دارای لطافت و انعطاف بالایی بوده و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات داخل این محصول از جنس یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در عین حال از انعطاف و نرمی بالایی برخوردار می باشد و موجب شده که این محصول به خوبی بدن شما را در بر بگیرد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

یکی از مهم ترین مواردی که می بایست در خرید صندلی شنی به آن توجه نمود، ابعاد محصول مورد نظر می‌ باشد. با توجه به این که این محصول به صورت مستطیل شکل طراحی شده، دارای طول 91 سانتی متر، عرض 68 سانتی متر و ارتفاع 61 سانتی متر می باشد که کاملا مناسب استراحت بزرگسالان بوده و مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است. همچنین با توجه به این ابعاد می توان دریافت که به راحتی در کمترین فضای ممکن قابل استفاده خواهد بود. وزن آن در حدود 4 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصول مورد نظر، نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز تاثیر بسزایی بر کارایی و طول عمر آن خواهد داشت. به منظور افزایش طول عمر این محصول تنها کافیست که از قرار دادن وزن هایی بیش از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز هرگونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعویض و یا تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

صندلی شنی خال خالی بزرگسال اینتکس محصولی زیبا با رنگی شاد و طرحی جذاب می باشد که توانسته در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد و در لیست پرفروش ترین صندلی های شنی راحتی قرار گیرد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و ضمانت نامه ای دوساله از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 91 سانتی متر
عرض 68 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
رنگ محصول سبز
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...