صندلی شنی راحتی

bestway 43807

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی

صندلی شنی راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های متنوع به تولید رسیده است . این محصول با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این صندلی به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد و با توجه به دوخت محکمی که دارد بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . مواد تشکیل دهنده داخلی این صندلی از جنس یونولیت خرد شده می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طرحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد کیند و صندلی خود را به شکل دلخواه تبدیل نمایید تا در زمان استراحت حس خوبی داشته باشید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . صندلی شنی راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

صندلی شنی راحتی از جالب ترین نوع صندلی ها می باشد که شما می توانید آن را برای استفاده روزمره خود خریداری کنید . صندلی های شنی ویژگی های بسیار عالی و منحصر به فردی را دارد که تنها با یک بار استفاده از این محصولات شنی ، عاشق آن ها خواهید شد و علاقه زیادی به استفاده از این محصولات پیدا خواهید کرد ، برای اینکه صندلی های شنی از نرم ترین و راحت ترین مبل هایی هستند که شما می توانید خریداری کرده و به صورت دائمی از آن ها استفاده کنید . به همین منظور قصد داریم تا در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر صندلی شنی راحتی و ویژگی های آن بپردازیم تا شما با نحوه ساخت و جنس این محصول آشنا شده و بهتر بتوانید صندلی شنی خود را انتخاب کرده و آن را خریداری کنید . 

صندلی شنی راحتی برای استفاده یک نفره ساخته شده است ، این در حالی است که شما می توانید مبل ها و صندلی های شنی دو نفره را نیز در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و در صورت نیاز آن ها را خریداری کنید . ولی در این میان تنوع صندلی های شنی یک نفره بیشتر بوده و شما می توانید این محصولات شنی را در ابعاد و سایز مورد نظر و با رنگ دلخواه خود سفارش داده و از محصول استفاده کنید . این مبل شنی تقریبا طراحی گلابی شکل دارد و قسمت انتهایی آن گرد بوده و دارای طول و عرض 90 سانتی متری می باشد . این در حالی است که ارتفاع مبل شنی 110 سانتی متر می باشد و این ارتفاع بالا موجب شده است تا مبل شنی یک تکیه گاه خوبی را نیز داشته باشد تا در هنگام تفریح بتوانید از آن استفاده کنید . 

در واقع ارتفاعی که بخش نشیمنگاهی صندلی شنی راحتی دارد ، 50 سانتی متر می باشد و مابقی ارتفاع محصول یعنی 60 سانتی متر آن ارتفاع پشتی و تکیه گاه مبل شنی می باشد . هر چه پشتی صندلی شنی ارتفاع بالاتری داشته باشد ، بیشتر کمر شما را پوشش داده و در نتیجه شما می توانید در یک شرایط ایده آل تر و بهتری از صندلی شنی استفاده کنید . برای ساخت رویه این محصول از پارچه استفاده شده است که ظاهری بسیار شیک داشته و رنگ جذابی دارد ، این پارچه طول عمر بالایی دارد و با توجه به اینکه یک پارچه درجه یک می باشد ، پوسیدگی در آن کمتر بوده و رنگ و ظاهر خود را همواره حفظ خواهد کرد . 

همچنین این جنس قابلیت شستشو داشته و در صورتی که رویه صندلی شنی شما کثیف شد می توانید رویه را از بخش آستری جدا کنید .  رویه این مبل به صورت زیپی بوده و به راحتی قابل جدا شدن از بخش های داخلی می باشد . همچنین داخل صندلی شنی راحتی از مواد یونولیتی پرشده است ، یونولیت یا فیبری که در داخل این مبل شنی استفاده شده ، به صورت خرد شده می باشد و دلیل اینکه مبل شنی بسیار نرم و راحت است ، استفاده از همین مواد در داخل مبل شنی می باشد . یونولیت ها قابلیت جابجایی در داخل مبل شنی را داشته و شما می توانید به راحتی فرم خاصی را به مبل بخشیده و سپس بر روی آن بنشینید . 

یکی دیگر از ویژگی هایی که این مواد برای صندلی شنی راحتی به همراه داشته است ، وزن فوق العاده سبکی بوده که یونولیت ها داشته و باعث شده اند تا مبل شنی نیز بسیار سبک و قابل حمل باشد . رویه مبل شنی خاصیت ضد تعریقی داشته و شما می توانید به راحتی از آن در روز های گرم تابستانی نیز استفاده کنید . کیفیت فوق العاده این مبل شنی موجب شده است تا فروشگاه اینترنتی اینتکس این محصول را با ضمانت دو ساله فروشگاه به فروش برساند . توجه داشته باشید که مبل های شنی کاملا قابلیت تعمیر داشته و در صورت نیاز شما می توانید رویه آن را تعمیر و یا تعویض کنید و حتی اینکار را برای لایه های داخلی نیز انجام دهید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...