صندلی شنی راحتی کودک

bestway 43774

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی راحتی کودک

صندلی شنی راحتی کودک بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع در فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . بدنه این محصول از جنس پارچه می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون اتاق کودک استفاده نمایید . این محصول با توجه به نرمی و راحتی که دارد برای کودک شما این شرایط را فراهم می کند در زمان استراحت و تماشای تلویزیون حس خوش آیندی را کودک شما تجربه کند . روبه این محصول ضد تعریق می باشد و در زمان استفاده طولانی مدت رویه صندلی عرق نخواهد کرد .

این محصول با توجه به حجو و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . مواد داخلی ان محصول از جنس یونولت خرد شده می باشد که به نرمی و راحتی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می تواند مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصوا را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . صندلی شنی راحتی کودک بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیال آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی مخملی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن هیا این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی راحتی کودک

صندلی شنی راحتی کودک از دیگر محصولاتی است که شرکت بست وی این بار این کالا را برای سنین کودکان تولید و عرضه کرده است. در واقع شما این مزیت را در اختیار خواهید داشت که به سادگی هر چه تمام تر یک محصول فوق العاده را برای نشستن فرزند خود در اختیار داشته باشید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این صندلی قطعا برای تمام سنین کودک مناسب بوده و با در نظر گرفتن رنگ بندی های شاد و جذاب این محصول قطعا می توان روی این محصول به عنوان یک کالای عالی حساب باز کرد. در همین راستا نیز پیشنهاد می کنیم تا با ما همراه باشید که به بررسی دقیق این محصول بپردازیم...

نوع ساختار و شیوه شکل گیری محصول

در گام نخست از این مطلب باید به این مورد اشاره کنیم که این محصول دارای یک ساختار استاندارد در میان صندلی ها و مبل های شنی می باشد. در واقع شرکت سازنده این محصول با توجه به قد و وزن کودکان و با در نظر گرفتن نیاز های این رده سنی سعی کرده تا به بهترین شکل ممکن این محصول را تولید و عرضه کند. در همین راستا اگر بخواهیم به صورت کامل ویژگی های این محصول را شرح دهیم باید در وهله اول عنوان کنیم که این محصول دقیقا شبیه به یک عدد مبل راحتی یک نفره طراحی شده است. در واقع شما می توانید مشاهده کنید که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت مستطیلی طراحی شده است که همین ویژگی باعث شده تا کودک شما بتواند فضای راحت تر و بزرگی را در اختیار داشته باشد.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در هر دو سمت این محصول دو عدد تکیه گاه برای قرار گیری دستان کودک شما تعبیه شده است که پس از قرار گیری و نشستن بر روی این محصول می تواند به ساده ترین شکل ممکن دست های خود را بر روی این دو تکیه گاه قرار داده و از این محصول به بهترین شکل ممکن استفاده کند. هم چنین شما می توانید به راحتی مشاهده کنید که یک عدد تکیه گاه بلند نیز بر روی این صندلی پیاده سازی شده است که با تکیه دادن به این بخش نیز کودک در یک شرایط آرمانی و نرمال و در عین حال استاندارد می تواند به استراحت بپردازد.

تمامی موارد عنوان شده در بخش قبل اصول طراحی و پیاده سازی این محصول را به صورت کامل نشان می دهد. حال باید به این مسئله هم اشاره کنیم که رویه اصلی این محصول به صورت ساده شکل گرفته است و بر روی این محصول هیچ گونه تصویر دیگری را نمی توانید مشاهده کنید. در واقع شما می توانید به راحتی ببینید که رویه اصلی این محصول به صورت ساده پیاده سازی شده است که همین امر نیز باعث شده تا شما یک محصول یکدست و یکنواخت را مشاهده کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که شما این قابلیت را دارا هستید تا به صورت سفارش رنگ مورد نظر خود را برای خرید سفارش دهید. در واقع این مزیت برای شما وجود دارد که بتوانید به ساده ترین شکل ممکن رنگی که مد نظر خود و کودکتان است را سفارش دهید تا در سریع ترین زمان ممکن بسته به سلیقه خود محصول به دست شما برسد.

ویژگی های اصلی محصول

در بخش قبل سعی شد تا به صورت کامل ویژگی های ساختاری و طراحی این محصول را برای شما شرح دهیم. حال باید در این بخش به این نکته اشاره کنیم که این محصول دارای یک سری ویژگی مهم و اساسی می باشد که این موارد نیز باعث شده است تا با در نظر گرفتن آن ها محصولی کامل و عالی را در اختیار داشته باشید. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که مهم ترین قابلیت این محصول امکان شست و شوی آن است. همان طور که می دانید این صندلی برای سنین کودکان طراحی و تولید شده است و قطعا این نکته  باعث می شود تا این محصول در معرض آسیب دیدگی و کثیف شدن قرار گیرد. در همین راستا نیز باید یک سری نکات را به صورت کامل در نظر بگیرید که این قابلیت شست و شوی محصول یکی از مهم ترین و بهترین ویژگی های این محصول خواهد بود.

نکته بعدی در خصوص این محصول بحث قابلیت تعویض رویه و همین طور محتویات داخلی این صندلی شنی است. در واقع این مزیت در اختیار شما قرار گرفته است که در زمانی که این صندلی دچار آسیب می شود بتوانید به راحتی با تعویض رویه و محتویات داخلی آن مجدد از یک محصول نو و سالم بهره مند باشید که این عامل قطعا یکی دیگر از مزایا و ویژگی های مهم این صندلی شنی است. در کنار این موارد باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بدنه اصلی این محصول به صورت کاملا انعطاف پذیر طراحی و تولید شده است که این امکان را در اختیار کودک شما قرار می دهد که بتواند در هنگام نشستن شکل و شمایل مورد نظر خود را به این محصول القا کرده و از این نرمی و راحتی محصول نهایت استفاده را ببرد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این کالا برای استفاده یک نفر کودک طراحی و تولید شده است ولی در عین حال قادر به تحمل وزن بالای 100 کیلو گرم می باشد که این عامل به نوبه خود یک مزیت عالی و فوق العاده خواهد بود.

هم چنین این محصول طبیعتا فضای زیادی را در داخل منزل و یا اتاق خواب کودک اشغال نخواهد کرد و با در نظر گرفتن این نکته شما می توانید به سادگی یک فضای کمتر از یک متر را برای قرار دادن و استفاده از این محصول در نظر بگیرید. هم چنین باید به این مسئله نیز اشاره کنیم که این محصول تنها 4 کیلو گرم وزن دارد و قادر خواهید بود تا به ساده ترین شکل ممکن آن را حمل و نقل کرده و جای این محصول را تعویض کنید. تمامی این موارد قطعا می تواند نشان از یک محصول عالی باشد که پیشنهاد می کنیم با در نظر گرفتن این شرایط اقدام به خرید این محصول کنید.

طول 70 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 85 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک 
سایر ویژگی ها قابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...