صندلی شنی مخملی

bestway 43812

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی

صندلی شنی مخملی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای تمامی سنین می باشد  این محصول دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این صندلی  با خیالی آسوده استفاده نمایید  مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که به نرمی این محصول افزوده است . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و صندلی خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید  این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به شما کمک می کند که از این محصول را به راحتی حمل نمایید و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید  . این محصول مناسب برای تماشای تلویزیون ، مطالعه کتاب و همچنین برای استراحت مقطعی استفاده  نمایید و همچنین در قسمت کناری این محصول یک جیب طراحی شده که به شما کمک می کند که اشیا قیمتی ، کنتزل تلویزیون و اشیا کوچک خود را داخل آن بگذارید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی مخملی

صندلی شنی مخملی محصولی زیبا با رنگبندی های شاد و متفاوت می باشد که توانسته در مدت زمان کوتاهی به فروش فوق العاده ای دست یابد . رویه این محصول از جنس پارچه مخمل می باشد که دارای استحکام بالایی بوده و در برابر ساییدگی مقاوم می باشد . وزن این محصول نیز اندک بوده و این امکان را برای شما فراهم می آورد که آن را به راحتی حمل و جا به جا نمایید . همچنین به دلیل یونولیت های موجود در داخل آن به راحتی با بدن شما شکل خواهد گرفت . در ادامه این مقاله به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می کنیم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می نمایید ، نوع طراحی این محصول در وهله اول مورد توجه قرار خواهد گرفت . به طوری که شما می توانید علاوه بر اتاق خواب و پذیرایی ، از آن در دفتر کار خود نیز استفاده نمایید . طرح کلی این محصول کروی شکل بوده که به دلیل انعطاف بالای آن ، شما قادر خواهید بود آن را متناسب با سلیقه و نیاز خود شکل داده و مورد استفاده قرار دهید . در قسمت کناری این صندلی شنی یک جیب تعبیه شده که می توانید در هنگام تماشای تلوزیون کنترول و یا گوشی همراه خود را در داخل آن قرار داده و همراه خود داشته باشید . در قسمت زیرین آن نیز یک زیپ درنظر گرفته شده است که این امکان را برای شما فراهم می آورد که رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید و یا مواد داخلی آن را کاهش و افزایش داده و آن را به شکل دلخواه خود تبدیل نمایید . این صندلی شنی در رنگبندی های زیبا و متنوع به بازار عرضه شده است تا بتوانید آن را متناسب با سلیقه خود خریداری نمایید .

جنس بدنه

از دیگر نکات حائز اهمیت می توان به کیفیت بالای این محصول اشاره نمود . رویه این صندلی شنی از پارچه مخمل تهیه شده که از لطافت قابل قبولی برخوردار می باشد ولی این نرمی و لطافت مانع از استحکام آن نشده و این محصول در برابر ضربه و فشار های وارده از مقاومت بالایی برخوردار می باشد . از دیگر ویزگی های این رویه می توان به ضد تعریق بودن آن اشاره نمود . این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از تعریق بدن در استفاده های طولانی مدت می شود . داخل آن نیز از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که نرمی و راحتی محصول را بیش از پیش تضمین می نماید . به همین منظور به راحتی با بدن شما شکل گرفته و مانع از درد و خستگی در حین استراحت خواهد شد . با توجه به جنس رویه و مواد داخلی این کالا می توان دریافت که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد .

ابعاد و وزن

این صندلی شنی به دلیل طراحی کروی شکل ، دارای طول و عرضی معادل 90 سانتی متر و ارتفاع 110 سانتی متر بوده که کاملا مطابق با استاندارد های موجود می باشد . به همین منظور دارای حجم مناسب و فضای مطلوبی برای استراحت می باشد . وزن آن نیز 5 کیلو گرم بوده که به سهولت در امر جا به جایی کمک فراوان نموده است . با توجه به استحکام آن نیز می توان گفت که قادر است تا وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را تحمل نموده و در برابر ضربه دچار آسیب دیدگی نمی شود .

نحوه مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش

همانطور که ذکر شد این محصول از کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشد اما نحوه مراقبت و استفاده ما نیز بر تعیین طول عمر آن کم اهمیت نیست . جهت مراقبت از این صندلی شنی آن را از اشیاء نوک تیز و حرارت بالا دور نگه دارید . در صورت ایجاد آسیب می توانید آن را تعمیر نموده و یا رویه را به طور کامل تعویض نمایید . به منظور انجام تعمیرات می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه نموده و انجام این کار را به متخصصان شرکت اینتکس بسپارید .

جمع بندی

صندلی شنی مخملی محصولی با طرح و رنگ های زیبا می باشد که با دارا بودن رویه ای از جنس مخمل و یونولیت هایی منعطف به راحتی با بدن شکل گرفته و مانع از خستگی شما در حین استفاده خواهد شد . وزن این محصول اندک بوده و در عین حال توانایی تحمل وزن بالایی را دارد که برای استفاده بزرگسالان ایده آل می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی از طریق نمایندگی مرکزی اینتکس اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب به همراه ضمانت نامه 2 ساله خریداری نمایید .

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...