صندلی شنی مخملی 1 نفره

bestway 43794

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی مخملی 1 نفره

صندلی شنی مخملی دو نفره  محصولی زیبا و با کیفیت می باشد در ابعاد بزرگ و مناسب توسط شرکت بست وی تولید و عرضه گردیده است . این محصول در طرح و رنگ های متنوعی ساخته شده که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این صندلی در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار به عنوان دکوراسیون استفاده کرد . جنس بدنه این محصول از پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و همچنین با توجه به حجم بزرگی که دارد قابل استفاده برای دو نفر همزمان می باشد . مواد تششکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت از این محصول می توانید به عنوان استراحت طولانی مدت استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . پارچه این محصول ضد تعریق می باشد و در استفاده طولانی مدت از این محصول عرض نخواهد کرد . صندلی شنی مخملی دو نفره دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی مخملی دو نفره از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

صندلی شنی مخملی 1 نفره

صندلی شنی مخملی 1 نفره از بهترین و پرطرفدار ترین صندلی های شنی است که فروشگاه اینترنتی اینتکس آن را موجود کرده است تا شما عزیزان بتوانید آن را با ضمانت به صورت اینترنتی از سراسر ایران و حتی به صورت حضوری از شعب فروشگاه اینتکس خریداری کرده و استفاده کنید . صندلی های شنی از دوست داشتنی ترین صندلی هایی هستند که تا به حال ساخته شده و به دلیل نوع طراحی خاص و متفاوتی که دارد ، بسیار نرم و راحت می باشد . برای همین بسیاری از افراد دوست دارند که از صندلی های شنی استفاده کرده و استراحت کنند . طراحی و ساخت صندلی شنی مخملی 1 نفره نیز کاملا متفاوت از سایر صندلی های شنی با فرم گرد یا مخروطی شکل می باشد و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این مبل شنی به صورت شیب دار بوده و شما می توانید در حالت نیمه دراز کش از آن استفاده کنید . 

برجستگی های میانی صندلی شنی و داشتن تکیه گاه بلند و همچنین نشیمنگاه گود باعث شده است تا شما در بهترین حالت ممکن بتوانید بر روی صندلی شنی نشسته و استراحت کنید . این صندلی شنی بسیار مناسب برای تماشای تلویزیون و ... بوده و حتی برای ریلکس کردن در محیط های باز نیز کاربرد فراوانی دارد . شما می توانید به راحتی از این مبل در هر جایی حتی پشت بام ، حیاط خانه و ... استفاده کنید . برای اینکه جابجایی آن بسیار آسان است و وزن چندان زیادی ندارد . زیبایی ظاهری صندلی شنی مخملی 1 نفره باعث شده است تا حتی بتوانید با استفاده از این صندلی شنی خانه خود یا اتاق خواب را زیبا تر کنید و حتی از آن در ادارات و مغازه و ... نیز استفاده کنید . 

این صندلی شنی به دلیل اینکه دارای محتوای شنی از جنس یونولیت می باشد با این نام معروف شده است و محتوای شنی یونولیتی آن که خرد شده می باشد ، موجب شده تا مبل بسیار نرم و انعطاف پذیر باشد و از سوی دیگر وزن زیادی نداشته باشد ، برای همین است که شما می توانید به راحتی صندلی شنی مخملی 1 نفره را که حتی از ابعاد بزرگی برخوردار می باشد را جابجا کنید و در هنگام استفاده از آن لذت ببرید . شما می توانید چندین ساعت بر روی صندلی شنی دراز بکشید و استراحت کنید ، بدون اینکه خسته شوید و یا به اندام های شما فشاری را متحمل شود . از نظر ابعادی طول صندلی شنی مخملی 1 نفره به 180 سانتی متر رسیده و عرض آن نیز 70 سانتی متر است ، برای همین در حالت دراز کشیده نیز به راحتی می توانید بر روی صندلی شنی جا بشوید ، حتی اگر قد بلندی را داشته باشید . 

ارتفاع قسمت تکیه گاه و پشتی صندلی شنی مخملی 1 نفره ، به 1 متر می رسد و ارتفاع نشیمنگاه آن نیز 50 سانتی متر است . با توجه به این موضوع می توان گفت که شما یک یک تکیه گاه 50 سانتی متری دارید که می توانید به بهترین شکل به آن تکیه داده و استراحت کنید . وجود یک تکیه گاه نرم و استاندارد در هر مبل و صندلی بسیار پر اهمیت است . پس از ابعاد محصول می رسیم به جنس آن . برای ساخت رویه صندلی شنی مخملی 1 نفره از یک پارچه بسیار زیبا و خوشرنگ و طرح استفاده شده است که جنس آن از پارچه مخمل می باشد ، برای همین سطحی بسیار لطیف را دارد و احساس خوشایندی را در تماس با آن خواهید داشت . این پارچه حتی ضد تعریق بوده و از عرق کردن بدن جلوگیری می کند . 

یک ویژگی بسیار خوبی که صندلی شنی مخملی 1 نفره دارد این است که شما می توانید رویه آن را در صورت نیاز بشویید و تمیز کنید. این رویه حتی قابلیت تعویض دارد و شما در صورت آسییب دیدن می توانید آن را تعمیر و یا تعویض کنید . حتی محتوای شنی صندلی که از جنس یونولیت می باشد را می توانید دوباره شارژ کنید . برای اینکار می توانید محتوای شنی را از فروشگاه تهیه کرده و یا مبل را به فروشگاه تحویل دهید تا تعمیرات و تعویض یونولیت به خوبی صورت بگیرد . 

طول 180 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع100 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهآرامش
نوع مبل 1 نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...