صندلی شنی کودک راحتی

bestway 43795

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی کودک راحتی

صندلی شنی کودک راحتی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای استراحت کودکان و نوجوانان  می باشد . محصول فوق با قیمتی بسیار مناسب و ارزان توسط فروشگاه تهران اینتکس عرضه می گردد . این صندلی با توجه به وزن و حجم مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که داررد برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده کنید . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این مصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی تمیز نمایید و همچنین می توانید مواد داخلی محصول را شارژ نمایید . صندلی شنی کودک راحتی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرموده و برای خرید صندلی شنی کودک راحتی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی صندلی شنی کودک راحتی

صندلی شنی کودک راحتی همانطور که از نامش مشخص است ، یکی از صندلی های بسیار نرم و راحت طراحی شده شرکت بست وی می باشد که برای استفاده کودکان تولید شد است . با توجه به ویژگی های بسیار عالی صندلی های شنی که بزرگسالان علاقه زیادی به آن نشان دادند ، شرکت هایی همچون بست وی اقدام به تولید و فروش صندلی شنی کودک کردند که به فروش بالایی نیز دست یافت . کودکان به دلیل اینکه در سنین رشد هستند ، استفاده از صندلی شنی راحتی می تواند بسیار ضروری و موثر در رشد آن ها باشد . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل صندلی شنی کودک راحتی بیشتر شما را با این محصولات پر فروش آشنا خواهیم کرد .

طراحی و تولید صندلی شنی کودک راحتی

صندلی های شنی ممکن است به شکل های گوناگونی طراحی شوند که بهتر است با بررسی بیشتر آن ها و با توجه به نوع طراحی و تولید صندلی آن ها را خریداری کنید . صندلی شنی کودک راحتی دارای طراحی گرد بوده که می توانید به طور دلخواه به آن فرم دلخواه خود را بدهید . کودک می تواند تنها با نشستن بر روی مبل فرم دلخواه خود را به آن بدهد ، زیرا فرم پذیری صندلی شنی کودک راحتی بسیار بالاست . برای ساخت صندلی شنی کودک راحتی از سه لایه پوسته ، آستری و محتوای شنی تشکیل شده است که در بخش های بعدی به صورت کامل در رابطه با جنس هر یک از آن ها توضیحاتی ارائه شده است . وجود آستری بدین دلیل است که محتوای شنی خرد شده در داخل آن ریخته شود تا در صورت نیاز بتوانید بدنه را از آستری جدا کنید .

جنس صندلی شنی کودک راحتی

بست وی برای ساخت رویه صندلی شنی کودک راحتی از پارچه چرم مصنوعی استفاده کرده است ، پارچه های چرمی از دوست داشتنی ترین و شیک ترین پارچه ها می باشند که دوام و کیفیت بالایی داشته و تمیز کردن و نگهداری ساده تری نسبت به مدل های طبیعی خود دارد . این پارچه مقاومت بسیار بالا در برابر فشار و ضربه داشته و طول عمر بالایی دارد . جنس آستری صندلی شنی نیز از پارچه مخملی ضخیم می باشد . و اما بخش داخلی صندلی شنی کودک از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است . عمدتا برای محصولات شنی از این قبیل محتوا و همچنین گرانول ، پلی استایرن ، ابر و اسفنج استفاده می شود .

مراقبت و نگهداری از صندلی شنی کودک راحتی

با توجه به اینکه صندلی شنی کودک راحتی توسط کودکان مورد استفاده قرار می گیرد ، بهتر است توصیه هایی را به آن ها کرده و آن ها را از آسیب رساندن به صندلی شنی منع کنید . با توجه به اینکه این محصول از رویه چرمی ساخته شده است ، بهتر است که خیس نشود ، زیرا رطوبت سبب کوتاه شدن عمر پارچه های چرمی می شود . همچنین بهتر است از صندلی شنی کودک راحتی در معرض نور خورشید برای مدت طولانی استفاده نکنید . برای تمیز کردن صندلی شنی کودک راحتی تنها کافیست با استفاده از دستمال آن را تمیز نمایید .

شارژ مجدد صندلی شنی کودک راحتی

در صورت افت صندلی شنی و افت آن نیاز است تا صندلی را شارژ مجدد کنید . این اتفاق عمدتا به مرور زمان و با فشرده شدن محتوای شنی اتفاق می افتد ، به همین دلیل نیز تنها با شارژ کردن مجدد مبل می توانید این مشکل را رفع و رجوع کنید . شما می توانید برای شارژ مجدد ، محتوای شنی خود را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کرده و خودتان در خانه آن را تعویض کنید و یا برای اینکار محصول را برای تعمیر به فروشگاه اینتکس بسپارید .

تعمیرات صندلی شنی کودک راحتی

از ویژگی های بسیار خوبی که صندلی شنی کودک راحتی دارد می توان به امکان تعمیر محصول اشاره کرد . همانطور که در بخش جنس اشاره شد برای تولید صندلی شنی کودک راحتی از پارچه استفاده شده است ، بنابراین پارچه ممکن است از بخش دوخت و یا مرکز پاره شود که می توانید با دوختن آن مشکل را رفع کنید . شما می توانید خودتان این کار را انجام داده و یا برای تعمیرات و حتی تعویض محصول را به فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا به صورت تخصصی تعمیرات صورت گیرد .

طول 75 سانتی متر
عرض 75 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...