صندلی شنی یکنفره اینتکس

hc 382019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی یکنفره اینتکس

صندلی شنی یکنفره اینتکس محصولی شکیل با طرحی متفاوت بوده که به تازگی طراحی و به بازار عرضه شده است. رویه این محصول از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته شده که بسیار نرم و راحت بوده و در عین حال از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می‌باشد. همچنین این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از تعریق در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. محتویات تشکیل دهنده آن از جنس یونولیت های خرد شده یا همان فیبر می باشد که بسیار نرم بوده موجب می شود که در حین استفاده ، این محصول به خوبی با بدن شما شکل بگیرد. برای این محصول یک عدد تکیه گاه در نظر گرفته شده که پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن است قرار داده و در استفاده های طولانی مدت مانع از ایجاد درد و خستگی خواهد شد. در قسمت زیرین آن یک عدد زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. وزن آن نیز اندک و در حدود 5 کیلو گرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابه جایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان بسیار ایده آل به نظر می رسد. برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت عالی از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید. 

نقد و بررسی صندلی شنی یکنفره اینتکس

صندلی شنی یکنفره اینتکس از سری صندلی های شنی پرطرفدار شرکت اینتکس می باشد که با دارا بودن رنگی شاد و طرخی جالب بر روی بدنه توانسته توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول بسیار نرم و منعطف بوده و بهترین گزینه برای تماشای تلوزیون، مطالعه و استراحت می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید صندلی شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی

یکی از مهم‌ترین مواردی که در حین خریداری محصولات مورد نیاز می بایست به آن توجه نمود، شکل ظاهری محصول مورد نظر می باشد زیبا تأثیر بسزایی بر ظاهر محل زندگی ما خواهد داشت. این محصول دارای رنگ زرد می باشد که بسیار شاد بوده و بر رویه بدنه دارای طرح زنجیره می باشد که طرحی نو و ساده می باشد. برای این محصول یک عدد تکیه گاه در نظر گرفته شده است که پشت شما را در موقعیت مناسبی قرار داده و در حین استراحت مانع از ایجاد درد و خستگی خواهد شد. در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن می توانید رویه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی، حجم محتویات داخل آن را افزایش و یا کاهش داده و یا به طور کامل تعویض نمایید. این محصول به گونه ای طراحی شده است که قابل استفاده در اتاق خواب و پذیرایی می باشد.  

جنس بدنه 

از دیگر مواردی که در حین خریداری محصولات می بایست به آن توجه نمود، می توان به جنس بدنه و کیفیت محصول مورد نظر اشاره نمود. زیرا این مورد مستقیماً بر طول عمر و کارایی محصول تاثیر خواهد داشت. این محصول از جنس پارچه مخمل در نظر گرفته شده است که علاوه بر زیبایی از انعطاف لطافت قابل توجهی برخوردار بوده و همچنین از مقاومت بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می‌باشد. این رویه با ایجاد گردش هوا بین بدن و صندلی شنی مانع از ایجاد تعریق در استفاده‌های طولانی مدت شده و شما می توانید ساعت ها آن را مورد استفاده قرار دهید. محتویات داخل این محصول از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و به سادگی دچار آسیب دیدگی نخواهد شد. علاوه بر این بسیار نرم و منعطف بوده و موجب می‌ شود که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

علاوه بر شکل ظاهری و کیفیت محصول، ابعاد و وزن محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد. این صندلی شنی با دارا بودن طول 110 سانتی متر، عرض 90 سانتی متر و ارتفاع 100 سانتی متر دارای حجم مناسبی بوده و می توان از آن در کمترین فضای ممکن استفاده نمود. وزن آن در حدود 5 کیلو گرم بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

همانطور که می دانید علاوه بر کیفیت در نظر گرفته شده برای محصول، نحوه مراقبت و نگهداری ما نیز بر طول عمر محصول تاثیر خواهد گذاشت. به منظور افزایش طول عمر این صندلی شنی می بایست از قرار دادن وزن هایی سنگین تر از 100 کیلو گرم بر روی آن خودداری نموده و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی در هر یک از قسمت های این صندلی شنی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر و یا تعویض نمایید.  

جمع بندی 

صندلی شنی یکنفره اینتکس با دارا بودن رنگی شاد و زیبا در لیست پرفروش ترین صندلی های شنی قرار گرفته و با توجه به رویه ای از جنس پارچه مخمل، از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. همچنین شما می توانید آن را در هر مکانی مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرید. برای تهیه آن می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از طریق فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ محصول زرد
جنس بدنه پارچه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...