صندلی شنی کودک

bestway 43809

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

صندلی شنی کودک

صندلی شنی کودک بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ های مختلف تولید و عرضه شده است . این محصول با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که این محصول را به راحتی حمل نمایید . بدنه این محصول از جنس پارچه برزنتی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ضربه و ساییدگی می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای کودک شما خواهد بود . صندلی شنی کودک بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که به شما کمک می کند که از این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . این محصول در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده به همین جهت این محصول را می توانید به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نمایید و مبل خود را به فرم بدن خود تبدیل نمایید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و به راحتی شست و شو دهید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن کرده و برای خرید صندلی شنی کودک از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید .

نقد و بررسی صندلی شنی کودک

صندلی شنی کودک با طراحی خاص و زیبای خود به یکی از محبوب ترین مدل های طراحی شده بازار است که می توانید آن را با قیمت ارزان به همراه ضمانت از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . صندلی های شنی از راحتی ترین صندلی های طراحی شده هستند که به واسطه عدم استفاده از پایه در ساخت آن ها و جایگزینی محتوای شنی نرم و اسفنجی در آن ها سبب شده است تا انعطاف پذیری عالی را از صندلی داشته باشیم . این ویژگی منحصر به فرد سبب شده است تا بسیاری از افراد در هر رده سنی علاقه زیادی به استفاده از صندلی های شنی داشته باشند ، زیرا می توانند ساعت های طولانی تری را بدون اینکه خسته شوند به تماشای تلویزیون پرداخته و یا کتابی را مطالعه نمایند و یا مدت زیادی را با صحبت با دوستان و میهمانان سپری کنند .

با توجه به ابعادی که صندلی شنی کودک دارد ، این محصول برای سنین کودکان طراحی شده و می تواند فضای کافی را در اختیار آن ها قرار دهد و ممکن است برای افراد بزرگسال خیلی مناسب نباشد . شکل ظاهری بسیار زیبا و شیک صندلی های شنی همچنین سبب شده است تا نه تنها از آن ها در خانه ، بلکه در محل کار و مغازه یا بوتیک ها و حتی در نمایشگاه ها و ... نیز استفاده نمایند ، اگرچه با این محصولات دوست داشتنی و پر فروش آشنایی ندارید ، می توانید در ادامه با نقد و بررسی کامل مدل صندلی شنی کودک ، با ویژگی ها و خصوصیات آن ، نحوه تولید و ساختار ، جنس و ... آشنا شده و بهتر و راحت تر خرید خود را انجام دهید .

طراحی و تولید صندلی شنی کودک

عمده طراحی های صندلی و مبل های شنی به صورت گرد یا مخروطی بوده که صندلی شنی کودک فوق دارای طراحی کاملا متفاوت است و به صورت یک صندلی دستگیره دار و پشتی دار طراحی شده است که به مراتب می تواند سطح طبی تر و مناسب تری را برای استفاده کودکان فراهم کند ، این طراحی عالی سبب آن شده است تا کودکان که در سنین رشد هستند ، هیچگونه آسیب هایی ندیده و مفاصل سالم تری را داشته باشند . انعطاف خوب در صندلی شنی کودک می تواند گردش خون بهتری را در بدن ایجاد کند زیرا فشاری حاکم بر عضلات و ماهیچه ها نبوده و گردش خون بهتر خواهد بود تا بدیدن ترتیب گرفتگی عضلاتی را نداشته باشند و ساعت های طولانی تری را بتوانند از صندلی شنی خود استفاده کنند .

همچنین برای تولید صندلی شنی کودک برخلاف ظاهری که دارد ، از پایه استفاده نشده و چه بسا برای ساخت آن تنها از پارچه و محتوای شنی استفاده شده است که در بخش جنس محصول ، جنس لایه های مختلف و ویژگی هر یک را بیان خواهیم کرد . نکته قابل توجه در تولید و طراحی صندلی شنی کودک استفاده از یک لایه رویه ، و یک لایه آستری می باشد که محتوای شنی در داخل آستری ریخته شده است . وجود آستری می تواند دوام صندلی شنی را افزایش داده و امکان جدا کردن رویه صندلی را به جهت شستشو ، تعمیر و یا تعویض آن فراهم کند تا در این اقدام ، محتوای شنی پخش و متلاشی نشود .

جنس صندلی شنی کودک

برای تولید رویه صندلی شنی کودک برخلاف بسیاری از مدل های موجود از پارچه برزنتی استفاده شده است که این موضوع سبب شده است تا صندلی شنی کودک کاملا ضد آب باشد ، ضد آب بودن صندلی شنی می تواند نقش موثری بر دوام بیشتر صندلی شنی به خصوص در دست کودکان باشد، زیرا در صورت ریختن مایعات ، به داخل لایه ها نفوذ نکرده و می توانید به سادگی در صورت کثیف شدن صندلی شنی آن را بشویید و لکه ها را از بین برده و صندلی را تمیز کنید . پارچه برزنت در برابر ساییدگی و فشار های زیاد نیز مقاوم بوده و طول عمر بالایی دارد ، همچنین استفاده از آن در محیط های باز مانند حیاط بلامانع است زیرا خورشید نیز به آن آسیبی وارد نمی کند .

طول 55 سانتی متر
عرض 55 سانتی متر
ارتفاع70 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 40 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...