موضوع مقاله : قیمت قایق بادی کودک

قایق های بادی محصولات بادی بسیار جذاب و تفریحی هستند که در مدل های مختلفی ساخته شده اند و شاید قایق های بادی کودک یکی از محبوب ترین مدل ها باشد که می توانید آن ها را برای بازی های شاد و مفرح آبی کودکان در استخر ها یا سواحل دریاچه ها و ... خریداری کنید . هر چند قایق های بادی در مدل های بزرگ ساخته شده اند که مناسب برای استفاده بزرگسالان بوده و حتی برخی از آن ها می توانند برای استفاده چند نفره مناسب باشند . به همین دلیل دستان شما برای خرید قایق بادی کودک و سایر قایق های بادی بسیار باز بوده و می توانید بهترین ها را انتخاب کنید . ولی فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا در این مقاله راهنمای خرید قایق بادی کودک شما باشد و با بررسی قیمت قایق بادی کودک و سایر عوامل از جمله معرفی بهترین برند های تولید کننده قایق بادی و راه های شناخت و خرید بهترین و مناسب ترین قایق بادی برای کودک ، شما را در خرید قایق بادی کودک راهنمایی کند . بنابراین اگر با این محصولات آشنایی کاملی ندارید بهتر است که در ادامه همراه ما باشید . 

قایق بادی کودک شاید یکی از بهترین وسیله های بازی و ایمن ترین آن ها برای آب تنی کودکان باشد . همانطور که می دانید شناور ها و انواع تشک های بادی روی آب ، حلقه های شنا ، بازوبند شنا و انواع جلیقه های شنا بادی برای کودکان طراحی شده اند ولی قایق های بادی شاید یکی از بهترین موارد برای استفاده کودکان باشد . برای اینکه ایمنی بسیار بالاتری را دارد و همچنین باعث می شود تا کودکان به راحتی بر روی آب شناور بمانند بدون اینکه حتی بدن آن ها با آب برخوردی داشته باشد . البته خرید هر یک از این محصولات بادی سلیقه ای است ولی شما می توانیدبا شناخت بهتر مناسب ترین و بهترین قایق بادی مناسب کودک را انتخاب کرده و آن را با قیمت ارزان خریداری کنید . قیمت قایق بادی کودک در مقایسه با قایق های بادی که در ابعاد بزرگتری ساخته می شوند ارزان تر است ، برای اینکه این قایق ها در ابعاد کوچک تری ساخته شده اند و برای همین است که مواد کمتری برای ساخت آن ها استفاده شده است . 

از سوی دیگر قایق های بادی کودکان به دلیل اینکه وزن کمتری را تحمل می کنند از لایه های نسبتا نازک تری نسبت به بدنه قایق های بادی بزرگسال برخوردار بوده و برای همین است که شما می توانید با قیمت های بسیار ارزان تری قایق بادی کودک را خریداری کنید . البته قیمت قایق های بادی کودکان در مقایسه با یکدیگر نیز ممکن است تفاوت داشته باشد ، برای اینکه قایق های بادی کودکان در تنوع بسیار بالایی ساخته شده اند و هر یک از آن ها ممکن است بسته به نوع طراحی ، ابعادی که دارند و همچنین برندی که قایق بادی را تولید کرده است از قیمت های مختلفی برخوردار باشند . برای همین است که نمی توان به طور دقیق قیمت قایق بادی کودک را درج کرد ، برای همین پیشنهاد می کنیم که با مراجعه به وبسایت فروشگاه اینترنتی قایق بادی اینتکس در تهران وارد دسته بندی قایق بادی شده و در آن قسمت ، قیمت قایق بادی کودک را در مدل های مختلف مشاهده کرده و از قیمت دقیق آن ها اطلاع کسب کنید . 

برخی از قایق های بادی فاقد قیمت هستند و دلیل آن نیز ناموجود بودن قایق بوده و ممکن است به زودی موجود شود ، برای کسب اطلاع از قیمت این نوع از قایق های بادی که امکان موجود شدن آن ها بوده می توانید با شماره گیری تلفن های فروشگاه تهران اینتکس قیمت محصول را استعلام بگیرید . فروشگاه اینتکس به دلیل اینکه محصولات بادی خود را بدون واسطه به فروش می رساند شما می توانید تمامی اقلام را با قیمت های بسیار ارزان تر نسبت به هر فروشگاه دیگری خریداری کنید . فروشگاه اینتکس در واقع نمایندگی فروش قایق بادی کودک و سایر محصولات بادی در ایران است که می توانید این اقلام را با قیمت های بسیار عالی و مناسب خریداری کنید . فروشگاه تهران اینتکس بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات بادی و قدیمی ترین آن ها می باشد که می تواند مرجع و مرکز خرید بسیار خوبی برای شما مشتریان گرامی از سراسر ایران باشد . 

مورد دیگری که تا حدودی در قیمت قایق بادی کودک در ارتباط است ، برندی است که قایق بادی را تولید کرده است . همانطور که می دانید برند های ناشناس و مارک هایی که معروف نیستند ، عمدتا به دلیل این است که کیفیت تولیدات آن ها پایین بوده و بر همین اساس نیز محبوب نبوده و برای اینکه مشتریان راغب به خرید از آن ها شوند ، قیمت محصولات را کاهش داده اند . این در حالی است که برخی از برند های دیگر که محبوب تر هستند و تولیدات بسیاری با کیفیت تری را دارند در نتیجه تقاضای بیشتری از آن ها شده و از سوی دیگر به دلیل استفاده از مواد اولیه اصل و گران تر ، این محصولات بادی نیز طراحی و تولید می شوند ، برای همین قیمت قایق های بادی برند و شناخته شده تا حدودی بالاتر خواهد بود . برند های پیشنهادی ما برای خرید قایق بادی کودک انتخاب و خرید قایق بادی کودک از برند هایی همچون اینتکس و بست وی می باشد . هر دو این برند ها خارجی بوده و کیفیت تولیدات بسیار عالی را دارند . 

به دنبال این دو برند اینتایم و جلیونگ نیز قایق های بادی را برای بازی ها و تفریحات کودکان تولید می کنند که می توانند گزینه های دیگر و بعدی برای خرید کردن شما باشند . ولی تنوعی که در تولیدات قایق بادی در شرکت های اینتکس و بست وی می باشد بسیار زیاد تر بوده و شما می توانید قایق های بسیار دوست داشتنی با طراحی کودکانه را برای فرزندان خود خریداری کنید . قایق های بادی کودکان عمدتا دارای طراحی عروسکی بوده و یا بسیاری از آن ها شبیه به کشتی ها یا ماشین های مسابقه ای و بامزه طراحی شده اند تا کودکان بتوانند احساس بهتری را در هنگام سوار شدن و استفاده از قایق بادی داشته باشند . ایمنی در قایق های بادی کودک حرف اول را زده و بیشتر برند های تولید کننده مطرح این محصولات که پیش تر به نام آن ها اشاره کردیم ، طراحی قایق های بادی را با کیفیت های بسیار خوبی تولید کرده اند و بسیاری از مدل ها دارای چندین محفظه بادی هستند تا ایمنی آن ها چندین برابر شود .