موضوع مقاله :  معرفی قایق بادی اکسکروشن

برای اینکه شما مشتریان گرامی و همیشگی فروشگاه اینترنتی تهران اینتکس با تمامی قایق های بادی آشنا شوید در این مقاله نیز سعی داریم تا معرفی قایق بادی اکسکروشن برند اینتکس را به شما عزیزان داشته باشیم تا در صورت علاقه به این نوع از قایق های بادی بسیار پر طرفدار بتوانید با آشنایی کامل تری خرید های خود را انجام دهید . قایق های بادی وسیله های بسیار دوست داشتنی برای تفریحات آبی هستند که طراحی آن ها ممکن است به نسبت مدل و برند تولیدی کاملا متفاوت باشد . با توجه به این موضوع حتی می توان گفت که قایق های بادی برای کاربرد های خاصی ممکن است مورد استفاده قرار بگیرد ، برای همین است که پیشنهاد می کنیم تا قبل از خرید قایق بادی اکسکروشن یا هر قایق بادی دیگری نسبت به آن ها تحقیقاتی را انجام داده و مقایسه هایی را نیز داشته باشید ، تا بهترین و مناسب ترین گزینه را در نهایت داشته باشید و خرید خود را نهایی کنید . 

قایق های بادی مدل های جدید تری نسبت به سایر قایق ها بوده و ویژگی های خاص خود را دارند ، از سوی دیگر ویژگی های بسیار عالی آن ها باعث شده است تا شما بتوانید از این ویژگی های بسیار خوب بهره مند شوید . یکی از ویژگی های بسیار خوبی که قایق بادی اکسکروشن دارد ، این است که به راحتی شما می توانید از آن ها در سفر ها استفاده کنید . محصولات بادی به ویژه قایق های بادی محصولاتی مسافرتی هستند که جابجایی بسیار آسان تری را دارند ، برای همین برای بسیاری از افراد محبوب بوده و شما نیز می توانید با خرید قایق بادی اکسکروشن از آن ها در هر جایی استفاده کنید . با توجه به اینکه شاید بسیاری از مشتریان نزدیک به آب های آزاد مانند دریا ها نبوده و یا در محل زندگی خود دریاچه یا رودخانه و ... ندارند ، می توانند با داشتن قایق های بادی به سادگی آن ها را با خود به همراه داشته باشند تا در صورت فراهم بودن شرایط بتوانید به آسانی از قایق بادی استفاده کنید . 

همانطور که در ابتدای مطلب نیز اشاره شد ، قایق های بادی نیز با توجه به تنوع بسیار بالایی که دارند ممکن است برای استفاده در شرایط های مختلفی از آن ها استفاده شود ، به عنوان مثال قایق بادی اکسکروشن یک قایق بادی تفریحی بسیار خوب است که می تواند برای ماهیگیری و یا تفریحات دوستانه مورد استفاده قرار بگیرد . دلیل آن نیز جادار بودن این نوع از قایق های بادی می باشد . اگر قایقی را دوست دارید که فضای زیادی را داشته باشد تا بتوانید راحت و بسیار آزادانه در قایق باشید و لذت ببرید ، قایق بادی اکسکروشن گزینه بسیار عالی برای شما خواهد بود . این در حالی است که شاید برخی دیگر از قایق های بادی فضای بسیار زیادی را نداشته باشند و از این بابت ممکن است برای برخی از افراد ناراحت کننده باشد . ولی شرکت بست وی که تولید کننده این نوع از قایق های بادی است ، اختصاصا این قایق را به صورت پهن و بزرگ طراحی کرده است تا شما بتوانید وسیله های همراه خود را نیز به راحتی به داخل قایق ببرید . 

جالب است بدانید که قایق های بادی اکسکروشن مدل یک نفره نداشته و مدل های آن از دو نفره شروع شده و بزرگترین آن ها ظرفیت 5 نفره دارد . این نوع از قایق ها با توجه به ظرفیتی که دارند ، با عنوان قایق بادی اکسکروشن 2 الی 5 اینتکس شناخته می شوند و شما می توانید با توجه نیازی که دارید این قایق های بادی را در ظرفیت های مختلف خریداری کنید . این قایق ها به دلیل اینکه به صورت بادی طراحی می شوند ، می توانند بر روی آب باقی بمانند و حتی این طراحی باعث شده است تا شناوری آن ها بسیار بهتر باشد تا شما بتوانید راحت تر بر روی آب از آن استفاده کنید . قایق های بادی بدنه های نرمی را دارند و شما در هنگام استفاده ، احساس راحت تری را خواهید داشت . حتی شرکت اینتکس برای اینکه شما حس بهتری را در هنگام استفاده داشته باشید و بتوانید مدت های طولانی تری را از قایق ها استفاده کنید ، بدون اینکه از نشستن داخل قایق خسته شوید ، صندلی های بادی را برای این نوع قایق طراحی کرده است . 

شاید در ساخت بسیاری از قایق های بادی شما نشیمنگاه بسیار خوبی را نداشته باشید و یا بایستی در لبه قایق و یا کف آن بنشینید ، ولی این نوع قایق ها دارای صندلی های بادی هستند که تکیه گاه نیز داشته و شما می توانید بسیار راحت تر از آن ها استفاده کنید . ابعاد و ظرفیت صندلی ها نیز ممکن است با توجه به ظرفیت قایق بادی تفاوت داشته باشد . به عنوان مثال قایق بادی دو نفره اکسکروشن دارای دو صندلی تکفره روبروی یکدیگر می باشد و در قایق های دو نفره ، این صندلی ها عریض تر و در روبروی یکدیگر قرار می گیرند . صندلی هایی که برای این قایق ها در نظر گرفته می شود ، به صورت مجزا از بدنه هستند و شما می توانید آن ها را حتی به صورت کامل برداشته و کف قایق را همسطح کنید ، از سوی دیگر شما می توانید یکی از آن ها را نصب کنید و یا تمامی آن ها را به دلخواه خود راه اندازی کنید . برای هر یک از آن ها دریچه های باد متفاوتی در نظر گرفته شده است . 

برای اینکه شما در هنگام نشستن احساس راحتی بیشتری را داشته باشید ، صندلی ها به صورت مواج ساخته شده اند که بسیار نرم و حالت پذیر می باشند . قایق های بادی اکسکروشن قایق هایی هستند که می توانید از پارو استفاده کنید و برای همین اینتکس برای این محصولات پارو هایی در نظر گرفته است که می توانید در هنگام خرید قایق بادی ، این پارو ها را داشته باشید . شما میتوانید بسته به ظرفیت قایق بادی از پارو های بیشتری استفاده کنید . یک ویژگی بسیار خوب دیگر در رابطه با قایق بادی اکسکروشن مطرح است که آن هم قابلیت نصب موتور قایق می باشد . همانطور که پیش تر اشاره شد این قایق ها از ابعاد بزرگی برخوردار هستند و برای همین شما می توانید با استفاده از اهرم نگهدارنده موتور قایق که با نام هایی مانند لنسر شناخته می شوند ، موتور های قایق را به انتهای قایق بادی اکسکروشن نصب کنید و با کمک آن قایق را هدایت کنید . این موتور ها می توانند بنزینی باشند . ولی برای نصب باید به صورت اصولی باشد تا آسیبی به قایق بادی وارد نشود . 

قایق های بادی اکسکروشن به دلیل اینکه توسط شرکت اینتکس ساخته شده اند یکی از با دوام ترین و با کیفیت ترین قایق هایی هستند که می توانید آن ها را خریداری و استفاده کنید . به خصوص که اینتکس از پی وی سی برزنتی برای ساخت این محصولات استفاده کرده است و بدنه ای بسیار مقاوم را برای آن در نظر گرفته است . این بدنه کاملا ضد آب است و در برابر فشار و وزن افراد می تواند مقاوم باشد . نکته دیگر این است که قایق های بادی قابل تعمیر هستند و خدمات پس از فروش قایق بادی توسط فروشگاه اینتکس به مشتریان ارائه شده است که یکی از آن ها تعمیرات تخصصی این محصولات بادی ارزشمند می باشد . برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این محصولات و خرید های خود می توانید به صورت حضوری به فروشگاه مراجعه کنید و یا خرید های خود را به صورت اینترنتی انجام داده و قایق را در سراسر ایران تحویل بگیرید .