مبل بادی برزنتی

intex 68588

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,700,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی برزنتی

مبل بادی یک نفره برزنتی با زیرپایی مخصوص یکی از مبل های راحت و با کیفیت برای سنین بزرگسالی می باشد. این مبل به صورت دو تکه بوده و از یک زیر پایی مجزای باد شو بر روی خود بهره می برد. جنس بدنه آن PVC با روکش برزنتی بوده و در مقابل بسیاری از خطرات محیطی و ضرب خوردگی مقاوم است. ابعاد این کالا (طول: 107 سانتی متر، عرض: 104 سانتی متر، ارتفاع: 69 سانتی متر) بوده و تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کند.

مبل بادی برزنتی : محصول بسيار سبک و قابل حمل. با وزن بسيار کم در حدود 5 کيلوگرم ، امکان استفاده در آپارتمانهای کوچک، فضاهای مسکونی و تجاری را فراهم کرده است. روکش برزنتی اين محصول آن را به لحاظ کيفيت و جذابيت از سایر مبلهای بادی اینتکس متمایز کرده است و بسیار با کیفیت میباشد. دارای زیر پایی مخصوص و برچسب رایگان.

نقد و بررسی مبل بادی برزنتی

مبل بادی برزنتی اینتکس یکی از متفاوت ترین مبل های بادی تولید شده برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان از نظر جنس بدنه بوده که از کیفیت بسیار خوبی بهره مند است. محصولی که در میان مبل های بادی زیر پایه دار قرار گرفته که باعث می شود تا راحتی بی وصفی را به مصرف کننده منتقل کند. اما این محصول به عنوان بادی ترکیبی نیز شناخته شده که به همین دلیل از مزیت های خوبی نیز برخوردار شده است. در واقع این مبل های بادی از پر طرفدار ترین مبل های بادی تولید شده و عرضه شده بوده که به دلیل داشتن جنس بدنه ای متفاوت قابلیت استفاده را با خیالی آسوده در هر مکانی به ما می دهد. برای توضیحات و آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی کامل آن خواهیم پرداخت. پس با ما همراه باشید...

طراحی و ارگونومی ساخت

مبل بادی یک نفره برزنتی اینتکس از سری مبل های بادی یک نفره با زیرپایی مجزا بوده که بدنه اصلی آن از طراحی گرد مانند بهره برده و از تکیه گاهی نرم و راحت بهره می برد. تکیه گاهی که به خوبی اعضای پشتی بدن را در خود فرا گرفته تا موجب ایجاد فشار بر روی آن قسمت از بدن نشود. همچنین نشیمنگاه آن نیز به صورت مواج پیاده سازی شده تا هوا را از خود رد و بدل کرده و در نهایت از تعریق بالای مصرف کنندگان مقاومت کند. بدنه اصلی این مبل هنگام راه اندازی نسبت به مبل های غیر بادی یک نفره جایگیری بسیار کمتری را خواهد داشت، از همین رو قابلیت استفاده در هر محلی از منزل، محل کار و ... را به ما می دهد. اما زیر پایی تولید شده برای این کالا نیز همانند سایر مبل های بادی زیر پایه دار به صورت گرد بوده که خود نیز می تواند به عنوان وسیله ای برای نشستن در نظر گرفته شود. گرچه بیشتر می تواند امکان دراز کشیدن بر روی مبل را برای کاربران فراهم سازد.

جنس بدنه

جنس بدنه در این مبل بادی آیتمی بوده که آن را با سایر مبل های بادی از جمله مبل های بادی زیر پایه دار متمایز کرده است. بدنه ای ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش برزنتی که علاوه بر افزایش مقاومت بدنه سبب شده تا بر خلاف سطح زبر همیشگی پارچه های برزنت، هنگام استفاده از مبل احساس راحتی را داشته باشیم. رویه برزنتی این مبل قسمت های رویه و کناره را در بدنه اصلی و قسمت رویه و کناره های زیر پایه را پوشانده تا در برابر شرایط جوی مختلف، برخورد به اشیای مختلف و برخورد آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. قسمت زیرین مبل و زیر پایه نیز روکش طرح چرم داشته تا به خوبی بر روی برخی کاشی ها و یا موزائیک ها جذب شده تا استحکام لازم را ایجاد کند. بدنه ای که شاید در میان بسیاری از مبل های بادی بهترین کیفیت و مقاومت را داشته باشد، به همین دلیل آن را از سایر مبل های بادی متمایز نموده است.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای مبل بادی برزنتی تقریبا در اندازه سایر مبل های بادی زیر پایه دار بوده که معادل (طول: 107 سانتی متر ، عرض: 104 سانتی متر ، ارتفاع: 69 سانتی متر) می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و به دلیل جایگیری کمتر نسبت به مبل های غیر بادی، این کالا به آنها ترجیح داده شده است. در واقع ابعادی که این مبل بادی داشته امکان استفاده هر سنینی را با این محصول فراهم می سازد. علاوه بر این ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه بوده و ارتفاع خود نشیمنگاه به 30 الی 40 سانتی متر می رسد. همچنین ارتفاع زیر پایه هم کمی از ارتفاع نشیمنگاه بدنه اصلی کمتر بوده تا هنگام دراز کشیدن بر روی آن شیب لازم را به همراه داشته باشد. این شیب برای بدن می تواند از لحاظ راحتی هنگام خواب و یا استراحت های سطحی بسیار موثر باشد. طبق این ابعاد نیز تحمل وزن مبل بادی برزنتی برابر 130 کیلوگرم بوده که به دلیل داشتن بدنه ای مقاوم برای یک نفر بسیار مناسب خواهد بود.

نحوه راه اندازی

راه اندازی مبل بادی برزنتی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست آن را از بسته بندی خود خارج نموده و سپس بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. سپس باید آن را توسط پمپ های باد راه اندازی کرد. اما برای باد زدن به این کالا در ابتدای هر چیزی باید به اندازه دریچه های باد بدنه توجه داشت و اندازه های آن را در نظر گرفت، سپس نازل پمپ باد مربوطه و متناسب با این دریچه را وصل کرده و اقدام به باد زدن کرد. برای با زدن این محصول می توان از پمپ های باد مختلفی مانند دستی، برقی و یا پدالی استفاده نمود. اما برای راه اندازی هر چه سریع تر پمپ های باد برقی بهترین گزینه خواهد بود. همچنین برای خالی کردن باد بدنه نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ باد هایی که قابلیت مکش باد را دارند این کا را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

مهمترین و اولین راه های مراقبت و نگهداری از این کالا دور نمودن هر گونه اشیای بسیار تیز از بدنه و خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی بدنه اصلی و یا زیر پایه می باشد. همچنین نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از آن نیز می تواند در محافظت از این مبل در برابر اتفاقات ناگهانی بسیار موثر باشد. هنگام استفاده ننمودن از این مبل بهتر است آن را به صورت صحیح جمع کرده و در مکان مناسب با پوششی مطمئن قرار دهید. البته گفتنی است که در صورت آسیب دیدن این مبل بادی به هر دلیلی می توان آن را توسط بسته های تعمیری اینتکس به راحتی و در مدت زمان کم تعمیر نمود.

جمع بندی

مبل بادی برزنتی اینتکس یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین مبل های بادی زیر پایه دار این شرکت برای استفاده سنین مختلف بوده که در میان راخت ترین کالاهای استراحتی قرار می گیرد. محصولی که در دو رنگ تولید شده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط کشور عرضه می شود. اما این محصول به دلیل داشتن ویژگی های خوب در خود با قیمتی مناسب به یکی از پر طرفدار ترین مبل های بادی زیر پایه دار نیز تبدیل شده است، با این حال این گزینه از مبل های بادی زیر پایه دار از نظر محبوبیت به مدل 68564 نخواهد رسید.

نوعخانگی و مسافرتی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 107 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 69 سانتی متر
 جنس رویه PVC برزنتی
 جنس بخش کناری PVC برزنتی
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ 
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 دارای زیرپایی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...