مبل بادی بزرگسال اینتکس طرح توپ

115546

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی بزرگسال اینتکس طرح توپ

مبل بادی بزرگسال اینتکس طرح توپ محصولی با طراحی زیبا و جذاب به ویژه برای آقایان می باشد که به رنگ سفید و مشکی تهیه شده و برای بسیاری از افراد دارای جذابیت بالایی می باشد . این مبل بادی به صورت گرد و شبیه به یک توپ فوتبال طراحی شده و برای آن یک نشیمنگاه و تکیه گاهی نسبتا بلند در نظر گرفته شده است که بدن شما را در حالت مطلوبی قرار داده و به همین منظور گزینه مناسبی برای استراحت و یا مطالعه می باشد .

بدنه ی این مبل بادی از جنس پی وی سی طرح چرم و قسمت زیرین آن از پی وی سی دولایه درنظر گرفته شده است که مقاومت محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده و در عین حال از نرمی و انعطاف مطلوبی بقرخوردار می باشد و در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. وزن آن نیز اندک و در حدود 2 کیلو گرم می باشد که برای محصولی با این مقاومت بسیار ایده آل بوده و می تواند وزنی معادل 120 کیلو گرم را تحمل نماید که بهترین گزینه برای استفاده بزرگسالان می باشد . برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی مبل بادی بزرگسال اینتکس طرح توپ

مبل بادی فوتبالی بزرگسال اینتکس طرح توپ از محصولات راحتی این شرکت بوده که سبک و مدلی ورزشی را داشته و ما قصد داریم تا در این قسمت به بررسی آن بپردازیم . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی تولید و ساخت

همانطور که در بالا توضیح داده شد طراحی این محصول به صورت ورزشی بوده و به شکل یک توپ فوتبال می باشد که از رنگ های سفید و مشکی در آن استفاده شده می باشد . شما از این کالا می توانید به غیر استفاده در منازل ، آن را در باشگاه و سالن های ورزشی گذاشته تا تمامی قسمت های باشگاه خود به صورت ورزشی و جذابی در بیاورید .

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل بادی از پی وی سی طرح چرم بوده و به همین دلیل از لایه هایی ضخیم و با کیفیتی برخوردار می باشد که متخصصان ما به این قسمت از محصول نمره بالایی را داده اند پس هیچ نگرانی در خصوص این قسمت از محصول مورد نظر خود نداشته باشید .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : طول : 114 سانتی متر ، عرض : 112 سانتی متر ، ارتفاع : 71 سانتی متر ، تحمل وزن : 120 کیلو گرم و در نهایت وزن 2 کیلو کزم را داشته که می توانید با حمل کردن بسیار راحت این کالا ، از آن در مسافرت و کمپین ها نیز استفاده بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

شما برای راه اندازی این کالا به یک پمپ دستی و یا برقی نیاز دارید تا آن را در درون محفظه این مبل بادی بزرگسال طرح توپ گذاشته و در عرض سه الی چهار دقیقه آن را باد و راه اندازی نمایید ، اگر پمپی برای راه اندازی این کالا ندارید می توانید در دسته بندی پمپ باد محصولات اینتکس برقی و دستی اقدام به خرید یک پمپ مخصوص کرده تا از آن استفاده بکنید . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر کرد که در وهله اول به هیچ وجه وسایل تیز را به این کالا نزدیک نکنید ، همچنین افرادی که وزنی بالای 120 کیلو گرم دارند از این محصول استفاده نکنند  اگر این مبل بادی تحت صدمه و یا آسیبی قرار گرفت شما می توانید در قدم اول آن را با برچسب تعمیرات ، تعمیر نموده و در صورت ترمیم نشدن قسمت آسیب دیده آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده تا با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

مبل بادی بزرگسال اینتکس طرح توپ از کالا هایی با طراحی جذاب و چشم نوازی بوده که ساختار آن همانند توپ فوتبال می باشد و رنگ های سفید و مشکی در این کالا به کار رفته است . جنس بدنه این محصول ساخته شده از پی وی سی طرح چرم بوده که ساختاری با کیفیت ، سبک و نرمی را در اختیار داشته تا خریداران به طور کامل از تمامی قسمت های این محصول راضی بوده و از کالای خود لذت ببرند . این مبل بادی ابعادی نسبتا کوچکی را داشته که تحمل وزن 120 کیلو گرم و وزنی 2 کیلو گرم را داشته که می توانید با داشتن یک پمپ دستی آن را در مسافرت ها به آسودگی حمل کرده و با راه اندازی آسوده ، از این کالای فوق العاده استفاده بکنید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...