مبل بادی بزرگسال طرح توپ فوتبال

B 0029

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی بزرگسال طرح توپ فوتبال

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال محصولی جدید و متفاومت می باشد که در شرکت چین تولید شده است . اجناس چینی دارای کیفیت های متفاوتی می باشند که این محصول از اقلام درجه یک این کشور می باشد . بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم سبب این شده است تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود . بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی چرمی و بخش کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است . تحمل وزن 90 کیلوگرمی این محصول نیز سبب این شده است تا بتوان با خیال آسوده از آن استفاده نمود . محصولات بادی در برابر اشیاء نوک تیز کمی حساس می باشند و می بایست از برخورد این اشیاء با این محصولات جلوگیری کنید .

 

به جرات می توان مبل بادی توپی با تکیه گاه را یکی از خاص ترین مبل های بادی موجود در دنیا دانست که از طراحی فوق العاده شکیل و زیبایی بهره می برد. این کالا نوع ساخت فوق العاده ای داشته و کیفیت بالایی هم دارد که همه این موارد از نقاط قوت این محصول به حساب می اید. این کالا را شما می توانید در هر مکانی استفاده کرده و از نشستن بر روی ان لذت ببرید. این مطلب را دنبال کنید تا به صورت کامل با این محصول زیبا اشنا شوید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

این محصول همان طور که در تصاویر و هم چنین در ابتدای این مطلب به ان اشاره کردیم یکی از خاص ترین طراحی های صورت گرفته در بازار  می باشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که این مبل شنی ارگونومی ساخت گرد داشته و دقیقا شبیه به یک توپ بادی است. بر روی بدنه این محصول هم چنین خطوط موازی هم قرار گرفته است که باعث شده تا از یکنواختی و سادگی خارج شود. در زیر این توپ یک عدد پنج پایه قرار دارد که بدنه اصلی ان به صورت گرد بوده و در زیر ان نیز پنج عدد چرخ قرار گرفته است که به سادگی می توانید این محصول را بر روی زمین و فرش جا به جا کنید. هم چنین در تکیه گاه این محصول هم دو عدد میله به هم چسبیده قرار دارد که در بالای ان یک عدد محافظ و در واقع تکیه گاه نیز قرار گرفته است که در هنگام نشستن بر روی این توپ می توانید به ان تکیه دهید. علاوه بر این ها شما می توانید هر گاه که خواستید این توپ را از روی پنج پایه خود برداشته و در هر جای دیگری که دوست دارید قرار داده و از ان استفاده کنید. تمام این موارد نشان از کیفیت و خلاقیت سازنده این محصول دارد. در رابطه با رنگ بندی این کالا هم باید عنوان کرد که تمام قسمت های محصول و تجهیزات ان به صورت یکدست مشکی طراحی و تولید شده است.

جنس بدنه

در کنار طراحی شکیل و زیبای این محصول باید به بدنه محکم و مقاوم این کالا هم اشاره نمود که یکی دیرگ از نقاط قوت این کالا به شمار می رود. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه و بخش های کناری این کالا از نوع PVC چرمی تولید شده است. هم چنین کف این محصول هم از نوع PVC دو لایه تولید شده که از کیفیت بالایی بهره می برد. این محصول هم چنین به صورت ضد اب طراحی شده و می توانید از ان بر روی اب هم استفاده کنید.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید گفت که این کالا در داخل بسته بندی و با تمام تجهیزاتش تنها 3 کیلو گرم وزن دارد که فوق العاده سبک است. هم چنین این محصول می تواند تا 135 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توجهی است. در رابطه با ابعاد این محصول هم باید عنوان کرد که این مبل بادی دارای قطر 90 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 70 سانتی متر طراحی و تولید شده است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

جهت راه اندازی و استفاده از این محصول شما کار سختی در پیش نخواهید داشت. در ابتدا تنها کافی است این محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. در داخل بسته بندی این محصول یک عدد پمپ باد دستی کوچک قرار گرفته است که برای باد کردن این مبل به کار می رود. شما مشاهده خواهید کرد که بر روی بدنه اصلی این محصول یک عدد محفظه باد قرار دارد که با استفاده از ان می توانید این کالا را باد کنید. در رابطه با مراقبت و محافظت از این محصول نیز رعایت چند نکته بسیار حائز اهمیت است. در همین خصوص باید عنوان نمود که مراقبت پایه های این کالا باشید و از ضربه زدن و پریدن بر روی هر یک از ان ها جلوگیری کنید. هم چنین خود بدنه اصلی این محصول را هم نباید سوراخ کنید چون باعث وارد شدن اسیب های جدی به ان می شود. هم چنین می توانید در مواقعی که احتیاج به استفاده از این محصول ندارید ان را به طور کامل جمع اوری کرده و کنار بگذارید تا از خطر در امان باشد.

جمع بندی

مبل بادی توپی با تکیه گاه یک محصول زیبا و خلاقانه است که در سال جدید میلادی تولید و روانه بازار شده است. این محصول مناسب برای استفاده تمام سنین بوده و می توانید از ان بر روی اب هم استفاده کنید. هم چنین سطح این محصول هم به صورت ضد تعریق طراحی و تولید شده است. هم اکنون می توانید این محصول را با قیمت مناسب از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل بادی بزرگسال طرح توپ فوتبال

مبل بادی بزرگسال طرح توپ فوتبال

مبل بادی بزرگسال طرح توپ فوتبال  از سری مبل های راحت و زیبای عرضه شده توسط فروشگاه اینترنتی اینتکس می باشد که به بازار عرضه شده است و از طرفداران زیادی برخوردار است . این مبل بادی دارای طرح شبیه به توپ فوتبال می باشد که آن را در میان هواداران سرسخت فوتبال محبوب کرده است . جنس مبل بادی از پی وی سی طرح چرم می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طرای این مبل بادی از استانداردهای جهانی تبعیت می کند و دارای ابعاد مناسب می باشد که بهترین حالت را برای شما فراهم کند . سطح نشیمنگاه این مبل بادی کمی فرو رفته می باشد تا به خوبی فرد درون آن قرار گرفته و احساس راحتی کند . تکیه گاه این مبل بادی نیز به صورت گرد و دارای جای دست هایی می باشد که در هنگام نشستن بر روی این مبل به آن ها تکیه داده تا احساس خستگی نکنید .

جنس بدنه : 

جنس بدنه ی این مبل بادی از پی وی سی می باشد که دارای ضخامت بالا است ، این ضخامت باعث انعطاف پذیری بالا و همچنین مقاومت بالای آن در برابر ضربه و فشار می شود . همچنین برای بخش نشیمنگاه این محصول از پی وی سی دو لایه استفاده شده است تا در تحمل وزن را توسط این مبل بادی به حداکثر برساند و کیفیت آن را افزایش دهد . بخش نشیمنگاه این مبل بادی که به صورت فرو رفته است باعث گردش جریان هوا می شود که این گردش هوا با جلوگیری از تعریق بدن در هنگام نشستن بر روی آن می شود .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل بادی طرح توپ فوتبال از استانداردهای جهانی پیروی می کند . ابعاد مبل بادی به مشخصات ( طول : 110 سانتی متر ، عرض : 87 سانتی متر و ارتفاع : 63 سانتی متر ) می باشد که فضای خوبی را برای نشستن شما در مدت زمان طولانی محیا کرده و از خستگی شما به علت نشستن در طولانی مدت بر روی این مبل بادی جلوگیری می کند . وزن محصول در بسته بندی زیبایی که دارد 2 کیلوگرم می باشد که وزن بسیار سبکی می باشد و آن را به همراه شما در سفرها و یا استفاده در فضاهای کوچک نیز تبدیل می کند . خصوصیت دیگر این مبل بادی قدرت تحمل وزن آن می باشد که این مبل دارای قابلیت تحمل وزن 90 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت بالای آن دارد .

نحوه راه اندازی و مراقبت :

راه اندازی این مبل بادی به سادگی هر چه تمام تر و با استفاده از ابتدایی ترین پمپ های بادی نیز میسر می باشد . اگر در باد کردن این مبل بادی از یک پمپ 110 ولت استفاده کنید در کمتر از یک دقیقه این مبل باد شده و می توانید از استفاده کردن از آن لذت ببرید . برای باد کردن مبل بادی کافیست آن را بر روی یک سطح صاف و بدون اجسام تیز قرار داده و باد را درون آن بدمید تا قابل استفاده شود . برای مراقبت از اجسام بادی از نزدیک کردن اجسام تیز به آن جدا خودداری کنید زیرا محصولات بادی در برابر این اجسام کاملا بی دفاع هستند البته برای این مشکل نیز راه حلی گشوده ایم و به همراه این محصول برای شما برچسب تعمییرات نیز ارسال می شود که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و به روز زیبای خود ادامه دهید .

جمع بندی :

مبل بادی طرح توپ فوتسال از جنس پی وی سی دو لایه می باشد که کیفیت آن مثال زدنی است . این مبل بادی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که بعد از مشاهده تصاویر و بررسی اطلاعات می توانید آن را خریداری کرده و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 90 کیلو گرم
 طول 110 سانتی متر
 عرض 87 سانتی متر
 ارتفاع 63 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
 نوع مبلیک نفره
 سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...