مبل بادی توپی اینتکس

intex 68577

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح توپ یک نفره از محصولات جذاب و ورزشی برای کودکان و نوجوانان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از طراحی توپ فوتبال در آن استفاده شده است. این مبل به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب  قابل حمل و نقل و استفاده در هر مکانی می باشد. ابعاد در نظر گرفته برای آن معادل (طول: 114 سانتی متر، عرض: 112 سانتی متر، ارتفاع: 71 سانتی متر) بوده و تا وزن 120 کیلوگرم تحمل وزن دارد.

مبل بادی توپی ، اگر به دنبال یك هدیه مناسب و ارزان و ماندگار هستید ما مبل های بادی intex را به شما پیشنهاد می كنیم. این مبل های بادی كه در طرح ها و رنگ های مختلفی هستند؛ شیک ، فانتزی ، زیبا.دارای نشیمنگاه راحت.

نقد و بررسی مبل بادی توپی اینتکس

مبل بادی توپی اینتکس یکی از مبل های بادی طراحی شده برای سنین کودکان بوده که در طرح توپ فوتبال تولید شده است. این کالا از کوچکترین نوع مبل های بادی بوده که در انواع دیگری نیز مانند طرح های تنیس یا بسکتبال طراحی و راهی بازار شده است. ویژگی های خوب این مبل داشتن وزن سبک و قابلیت جا به جایی به هر مکانی می باشد. این مبل می تواند گزینه خوبی برای فرزندان شما باشد که در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی صورت گرفته در این محصول از به صورت گرد بوده و تفاوت زیادی با سایر مبل های بادی ندارد. بدنه ای که هنگام نشستن بر روی آن احساس راحتی زیادی را به مصرف کننده منتقل می کند. زیرا که نشیمنگاه آن تقریبا به صورت گود بوده و به خوبی اعضای بدن در نشیمنگاه جای می گیرد. تکیه گاه دست و کمر نیز به گونه ای تعبیه شده که هنگام باد زدن بدنه این قسمت ها نیز راه اندازی می شوند. تکیه گاه ها نیز متناسب با نشیمنگاه طراحی شده به همین دلیل کودکان بر روی آن احساس راحتی خواهند داشت.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد و تحمل وزن در این محصول به گونه ای بوده که امکان استفاده کودکان بالای 3 سال را به مصرف کننده ها می دهد. ابعادی معادل (طول: 114 سانتی متر ، عرض: 112 سانتی متر ، ارتفاع: 71 سانتی متر) که شامل تمام قسمت های بدنه شده و جایگیری بسیار کمی را خواهد داشت. همچنین ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه آن یعنی نشیمنگاه می باشد. اما طبق این ابعاد تحمل وزنی که این محصول خواهد داشت برابر 120 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی بسیار خوب برای یک مبل بادی کودک می باشد. 

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل بادی از ساده ترین نوع جنس های بدنه محصولات بادی بوده که همین وضوع سبب شده تا از وزن کمتری برخوردار باشد. با اینکه مقاومت آن کمتر بوده ولی به دلیل استفاده از آن در فضای معمولی بخصوص در منزل می تواند عمر بسیار زیادی را برای کودکان داشته باشد. بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم که از دو رنگ تشکیل شده است. این بدنه در برابر برخورد آب در دمای مختلف نیز مقاوم خواهد بود. البته جنس بدنه این مبل در حالت طبیعی خود به اشیای تیز حساس بوده که در صورت دور نمودن از آن اشیا این محصول کارایی بالایی را خواهد داشت.

نحوه راه اندازی مبل بادی

برای راه اندازی این محصول بادی کودک کافیست آن را بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نموده و در انتها توسط یک نوع پمپ باد (دستی ، پدالی یا برقی) اقدام به باد زدن ان نمایید. توجه داشته باشید که نازل پمپ باد متناسب با این دریچه باد مبل را به آن وصل کنید و تا زمانی این مبل را باد کنید که حالت بسیار سفت به خود نگیر زیرا به مرور زمان به درز های آن آسیب جدی وارد خواهد کرد. برای جمع کردن آن نیز از دو راه دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این عمل انجام می شود.

شیوه مراقبت و نگهداری

همانطور که در قسمت جنس بدنه اشاره نمودیم، PVC یک نوع پلاستیک بوده که در هنگام باد شدن به اشیای تیز حساس خواهد شد، به همین دلیل باید هر گونه اشیای تیز را از این مبل دور کنید. همچنین نوع استفاده و راه اندازی این مبل نیز می تواند در مراقبت از آن بسیار موثر باشد. از دیگر روش های مراقبت از این محصول نیز می توان به باد کردن استانداراد بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ اشاره کرد.

جمع بندی

مبل بادی توپی اینتکس از سری مبل های جذاب و طرح دار برای سنین کودکان بوده که برای استفاده در منزل و اتاق های خواب طراحی و ساخته شده است. این محصول به دلیل داشتن وزن سبک و طراحی مناسب و همچنین قیمت مقرون به صرفه فروش بسیار خوبی را داشته است. محصولی که توسط شرکت اینتکس عرضه می شود.

 نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و کودک
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه ساده
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...