مبل بادی زیر پایه دار

jilong 37118

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی زیر پایه دار

مبل بادی یک نفره زرشکی با زیرپایه مجزا از سری مبل های راحتی بوده که ساختاری همانند تخت و همچنین کاناپه های بادی دارند. این نوع مبل ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل زرشکی رنگ بوده و از روکش طرح چرم مشکی در قسمت کناره و زیرین آن استفاده شده است. این مبل از ابعاد (طول: 118 سانتی متر، عرض: 100 سانتی متر، ارتفاع: 68 سانتی متر تا بالای نشیمنگاه) بهره برده و قادر است تا وزن 120 کیلوگرم را تحمل نماید. در واقع از برتری های این مبل می توان به زیر پایه مخصوص مجزای آن اشاره نمود.

مبل بادی زیر پایی دار جدید 2014 با رنگ مشکی و زرشکی همراه با زیرپایی بادی و ظاهر بسیار زیبا و با روکش مخمل محصول شرکت relax، وزن بسته بندی مبل بادی 5.5 کیلوگرم ، جنس بدنه مبل از pvc بادشو ، قابل استفاده در منزل ، و فضاهای خالی اتاق.

نقد و بررسی مبل بادی زیر پایه دار

مبل بادی زیر پایه دار

مبل بادی زیر پایه دار با قیمت ارزان تولید شرکت اینتکس در نوع زرشکی رنگ یکی دیگر از مبل های بادی زیر پایه دار این شرکت بوده که ساخته شده از جنس بدنه خوب و همچنین طراحی بسیار راحت می باشد. کالایی که در میان مبل های بادی تولید شده از طرافداران و فروش بالایی برخوردار بوده است. مصرف کنندگان زیادی وجود دارند که به دنبال مبل هایی راحت و قابل حمل برای استفاده در هر مکانی می باشند، به همین دلیل این کالا می تواند به یکی از مناسب ترین کالاهای استراحتی تبدیل شود. اما مبل بادی زیر پایه دار اینتکس به عنوان یک مبل ترکیبی بادی نیز در نظر گرفته می شود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی و توضیحات بیشتر در رابط این کالا بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی در نظر گرفته شده برای این کالا از بهترین نوع طراحی در نظر گرفته شده برای مبل های بادی بوده که از طراحی ترکیبی بهره مند است. مبلی که طول آن از عرض آن کمی بیشتر بوده و از تکیه گاهی مواج وشیبدار برخوردار می باشد. همچنین نشیمنگاه این کالا نیز به صورت مواج بوده تا در هوا را به خوبی در خود رد و بدل کرده و از تعریق بالا جلوگیری کند. به این دلیل طراحی این کالا ترکیبی بوده که هم تکیه گاهی شیبدار داشته و هم به دلیل داشتن زیر پایی گرد می تواند بهترین محل نشستن و یا دراز کشیدن را برای مصرف کنندگان به همراه داشته باشد. گفتنی است که زیر پایی مبل نیز گرد بوده و به دلیل پایین بودن ارتفاع آن نسبت به سطح نشیمنگاه سطحی شیبدار را برای مصرف کنندگان به همراه خواهد داشت. البته این طراحی بدنه به قدری راحت و خوب بوده که می تواند برای بیماران عضلانی و استخوانی نیز استفاده شود.

جنس بدنه

جنس بدنه مبل بادی زیر پایه دار از نوع پلاستیک PVC بوده که همانند بسیار از مبل های بادی از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم برای آن استفاده شده است. از روکش مخمل برای قسمت نشیمنگاه و از روکش طرح چرم برای قسمت های کناری و زیرین استفاده شده است. اما مخملی بودن روکش این کالا می تواند در جلوگیری از تعریق بالای مصرف کننده مقاوم باشد. همچنین روکش طرح چرم نیز در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. زیر پایه این کالا نیز از جنس بدنه مبل بهره مند بوده که رویه آن نیز به دلیل داشتن مخمل سطحی راحت برای قرار دادن پا ها به ارمغان می آورد. از دیگر ویژگی های بدنه ای محصول قابلیت تعمیر آن می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعادی که برای این مبل بادی در نظر گفته شده ابعادی معادل (طول: 118 سانتی متر ، عرض: 100 سانتی متر ، ارتفاع: 68 سانتی متر) بوده که برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان بسیار مناسب خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام راه اندازی جایگیری کمی را خواهد داشت. اما ارتفاع ذکر شده برای این مبل بادی تا نشیمنگاه بوده که ارتفاع کلی آن به حدود 90 سانتی متر می رسد. البته گفتنی است که ارتفاع زیر پایه نیز به حدود 50 سانتی متر می رسد. طبق این ابعاد نیز تحمل وزن این کالا به 120 کیلوگرم رسیده که تحمل وزنی بسیار مناسب برای استفاده یک نفر خواهد بود. در صورتی که باد بدنه این کالا را افزایش داده و بدنه حالت سفت به خود بگیرد کمی از تحمل وزن ان کاهش پیدا خواهد کرد.

نحوه راه اندازی مبل بادی

راه اندازی این مبل بادی رویه بسیار ساده ای داشته و تنها کافیست آن را از بسته خود خارج کرده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن نمود. اما چند دریچه باد در این کالا وجود داشته که باید با توجه به اندازه آنها نازل پمپ باد را به این دریچه ها متصل کرد و سپس اقدام به باد کردن نمود. البته از پمپ های باد مختلفی می توان برای راه اندازی این کالا استفاده کرد. ولی برای راه اندازی سریع تر و آسوده تر می توان از پمپ های برقی استفاده نمود. گفتنی است که برای خالی کردن باد مبل نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد.

شیوه مراقبت و نگهداری

برای مراقبت و نگهداری هر چه بهتر از این محصول بادی باید در ابتدای هر چیزی هر نوع اشیای تیز را از بدنه این مبل دور نموده و از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی آن خودداری کرد. همچنین نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا نیز می تواند در محافظت از این مبل در برابر اتفاقات ناگهانی موثر باشد. البته برای حفاظت بیشتر از آن نیز می توان از روکش های مختلفی برای کالا استفاده نمود. اما در صورتی که این کالا به هر دلیلی آسیب دید می توان توسط کیت های تعمیری شرکت اینتکس به راحتی و در مدت زمان کمی آسیب دیدگی ها را تعمیر نمود.

سایر ویژگی ها و جمع بندی

از ویژگی های کلی این مبل بادی زیر پایه دار می توان به داشتن نشیمنگاه مواج و ضد تعریق، تکیه گاه شیبدار، زیر پایی گرد، وزن کم و راه اندازی آسوده اشاره نمود. این مبل یکی از بهترین مبل های بادی و راحت ترین نوع آنها بوده که با توجه به داشتن ویژگی های خوب از قیمتی مناسب نیز بهره مند است. محصولی که توسط شرکت اینتکس به سراسر ایران عرضه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 118 سانتی متر
 عرض 100 سانتی متر
 ارتفاع 68 سانتی متر تا نشیمنگاه
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای زیرپایی بادی مجزا
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...