مبل بادی شفاف نارنجی اینتایم

YT1021O

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی شفاف نارنجی اینتایم

مبل بادی شفاف نارنجی اینتایم از دیگر مبل های بادی تمام شفاف این شرکت در رنگ نارنجی که ساخته شده از جنس PVC شفاف با کیفیت و نرمی بالا می باشد. این محصول در واقع از کیفیت و مقاومت خوبی در برابر شرایط جوی مختلف و آب داشته و می توان از آن در فضای باز و حتی در مسافرت ها نیز از آن استفاده نمود. مبلی که علاوه بر نشیمنگاهی راحت از وزنی سبک نیز برخوردار است.

نقد و بررسی مبل بادی شفاف نارنجی اینتایم

مبل بادی شفاف نارنجی اینتایم

مبل بادی شفاف نارنجی اینتایم از سری مبل های بادی طرح ژله ای این شرکت برای استفاده تمامی سنین در مکان های مختلف که از کیفیت و طراحی زیبایی برخوردار می باشد. این مبل های بادی در چند رنگ مختلف طراحی و ساخته شده اند که هر کدام زیبایی خاص خود را داشته و می تواند تاثیر خوبی در دکوراسیون منزل یا محل های دیگر بگذارد. ویژگی هایی که این نوع مبل بادی داشته می تواند بسیاری از مصرف کنندگان را راضی نگه دارد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این مبل مانند بسیار از مبل های شفاف و ژله ای بر خلاف ظاهر خود بسیار با کیفیت و مقاوم بوده که از نشیمنگاه و تکیه گاه مواج بهره مند است. مواج بودن این قسمت از مبل سبب می شود تا به خوبی اعضای بدن را فرار گرفته و احساس ناراحتی نداشته باشید. این مبل دارای تکیه گاه های مخصوص دست و کمر در اندازه بزرگ بوده که با راه اندازی بدنه این قسمت از مبل نیز به صورت خودکار شکل می گیرد. گود بودن قسمت نشیمنگاه خود یکی از مزیت های طراحی بدنه این محصول به شمار آمده که هنگام استفاده از آن راحتی بی وصفی را تجربه خواهید کرد. این مبل می تواند با داشتن چنین ویژگی هایی در فضای باز نیز مانند باغ، حیاط، ویلا و بخصوص در آب قابل استفاده باشد.

ابعاد و تحمل وزن

مبل بادی شفاف نارنجی دارای ابعادی معادل (طول: 96 سانتی متر ، عرض: 104 سانتی متر ، ارتفاع: 88 سانتی متر) بوده که برای این مبل ابعادی بسیار مناسب خواهد بود. زیرا که به خوبی امکان استفاده برای تمام سنین را به وجود خواهد آورد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و هنگام جمع کردن آن حجم کمی را به خود خواهد گرفت. از این رو حمل و جا به جایی آن آسوده تر خواهد شد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. تحمل وزن این مبل بادی نسبت به ابعاد و جنس بدنه خود به 110 کیلوگرم می رسد. تحمل وزنی متناسب با این کالا که در صورت استاندارد باد کردن مبل می توان تا 10 کیلوگرم نیز به این ویژگی افزود.

جنس بدنه

جنس بدنه برای این محصول از نوع پلاستیک PVC تمام شفاف بوده که به بدنه ژله ای معروف می باشد. بدنه ای با ضخامت قابل قبول که در برابر برخورد آب های گرم و سرد و همچنین قرار گیری در زیر نور و حرارت آفتاب مقاوم خواهد بود. یکی از ویژگی های خوب جنس بدنه این مبل انعطاف بالا و همچنین قابلیت تعمیر 100 درصدی آن می باشد. قابلیت هایی که سبب می شود تا هنگام خرید این محصول اطمینان بیشتری برای ما داشته باشد. مبل شفاف اینتایم به غیر از فضای خشک در آب های آرام و کم عمق نیز قابل استفاده خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل کافیست ابتدا آن را بر روی سطحی مطمئن و صاف پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه، نازل پمپ باد را به آن وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن آن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود گرفته و حالت بسیار سفت به خود نگیرد. زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های آن آسیب خواهند دید. برای خالی کردن باد این مبل نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. از بهترین راه های مراقبت و نگهداری از این محصول می تواند به جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی این مبل اشاره نمود. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی و چگونگی استفاده از این کالا هم می تواند در مراقبت و نگهداری از ان موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی شفاف اینتایم در رنگ نارنجی از سری مبل های بادی شیک و فانتزی این شرکت برای استفاده در محل های مختلف مانند منزل، محل کار و حتی مسافرت ها بوده که با داشتن کیفیت لازم و قیمت مقرون به صرفه از فروش خوبی برخوردار بوده است. کالایی که با داشتن ویژگی هایی همچون وزن و حجم کم به راحتی در هر مکانی استفاده شود. این مبل با داشتن ضمانت 48 ساعته توسط نمایندگی اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 96 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 88 سانتی متر
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه دست بزرگ و راحت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...