مبل بادی طرح قورباغه کودک

intex 68556

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
170,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی طرح قورباغه کودک

مبل بادی کودک یک نفره طرح قورباغه اینتکس از سری مبل های بادی تفریحی و شکل دار سنین کودکان و خردسالان بوده که همانند همنوع های خود ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ضد آب می باشد. محصولی با طراحی و رنگ شیک و شاد و همچنین کودک پسندانه که می تواند با داشتن وزن بسیار سبک قابل حمل و استفاده در هر مکانی بخصوص مسافرت ها نیز باشد. از ویژگی های بسیار خوب این مبل بادی قابلیت باد زدن آن در مدت زمان بسیار کم می باشد. همچنین این کالا می تواند بر روی آب های آرام و کم عمق نیز استفاده شود.

نقد و بررسی مبل بادی طرح قورباغه کودک

مبل بادی طرح قورباغه کودک

مبل بادی طرح قورباغه کودک از سری مبل های بادی مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که از طرح و رنگ کودک پسندانه ای بهره مند می باشد. محصولی که ساخته شده توسط شرکت اینتکس بوده و قابل استفاده در هر مکانی بخصوص در فضای باز خواهد بود. این نوع محصولات می توانند گزینه خوبی برای استراحت های سطحی فرزندان شما در فضای مختلف مانند منزل، مهد کودک و همچنین مسافرت های مختلف باشند. این مبل های بادی در مدل ها و رنگ بندی های دیگری نیز تولید شده اند. در ادامه به بررسی بیشتر این محصول می پردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی بدنه مبل قورباغه ای همانند سایر مبل های بادی و از حالت مربعی با گوشه های گرد برخوردار می باشد. مبلی که دارای نشیمنگاهی نرم و راحت با طراحی مواج بوده که هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه خواهند نمود. بدنه ای که دارای نشیمنگاه کمر و دست بوده و به صورت سرخود روی بدنه تعبیه شده است. این تکیه گاه ها توسط دریچه باد مجزا قابل راه اندازی می باشند. ویژگی دیگری که طراحی بدنه این محصول داشته حجم کم و راحتی حمل آن به هر نقطه ای می باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل طرح قوباغه ای کودک معادل (طول: طول: 65 سانتی متر ، عرض: 64 سانتی متر ، ارتفاع: 48 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب و استاندارد برای این کالا می باشد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه یعنی تکیه گاه کمر خواهد بود. زمانی که این محصول را جمع می کنید حجم و ابعاد بسیار کمی به خود گرفته و به آسانی در هر محلی جا خواهد شد. وزن این مبل حدود 1 کیلوگرم بوده که این وزن شامل وزن بسته بندی آن می باشد. اما طبق جنس بدنه و ابعاد این کالا تحمل وزن آن 35 کیلوگرم بوده که تحمل وزنی قابل قبول برای این مبل خواهد بود.

جنس بدنه

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این محصول نیز همانند بسیاری از همنوعان خود از پلاستیک PVC با رویه تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای که در صورت برخورد آب به آن و همچنین قرار گرفتن زیر نور و حرارت آفتاب هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد. این مبل با توجه به جنس بدنه و طراحی خود می تواند در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها نیز به کار برده شود. یکی دیگر از ویژگی های جنس بدنه این کالا انعطاف بالای آن برای جمع و باز شدن راحت است. علاوه بر این هر گونه آسیبی به بدنه وارد شود می توان توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس این آسیب دیدگی را با ضریب اطمینان بالا رفع کرد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی چنین مبلی کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به آن وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. دقت کنید که این مبل را بیش از حد باد نکنید تا حالت سفت به خود نگیرد در غیر اینصورت به درز های آن آسیب وارد خواهد شد. جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ روی آن نیز از بهترین راه های مراقبت و نگهداری این مبل خوداهد بود.

جمع بندی

مبل بادی کودک طرح قورباغه ای از مناسب ترین وسیله های نشستن و استراحت های سطحی کودکان و خردسالان بوده که دارای وزن و حجم کم برای استفاده در هر مکانی خواهد بود. این کالا در رنگ بندی و مدل های مختلف دیگر نیز تولید شده و قابل استفاده در آب های آرام و کم عمق خواهد بود. این محصول با ضمانت 48 ساعته توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 35 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 64 سانتی متر
 ارتفاع 48 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپندارد
 نوع پمپ---
نوع مبلیک نفره طرح دار کودک
سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندی: 1 کیلوگرم
 دارای سطح مواج
 قابلیت استفاده بر روی آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...