مبل بادی ماساژور

bestway 75040

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی ماساژور

مبل بادی یک نفره ماساژور از بهترین مبل های بادی شرکت بست وی برای مصارف طبی و ترمیم خستگی بدن که از موتور های مخصوص ماساژور در درون مبل استفاده شده است. این مبل از جنس PVC با روکش طرح چرم ساخته شده و بسیار با کیفیت و مقاوم است. ابعاد این کالا (طول: 114 سانتی متر،عرض: 112 سانتی متر، ارتفاع: 99 سانتی متر) بوده و با توجه به این ابعاد تا وزن 130 کیلوگرم را تحمل می کند. 

مبل بادی ماساژور, بست وی ، دارای 8 موتور داخلی ، همراه با کنترل ، دارای پمپ باد رایگان ، محصول شرکت بست وی ، رویه طرح چرم ، بسیار مقاوم ، مناسب برای استفاده در منزل ، رنگ مشکی ، جنس بدنه از پی وی سی فشرده ، وزن حدود 10 کیلوگرم ، بسیار کم حجم و کم جا.

نقد و بررسی مبل بادی ماساژور

مبل بادی ماساژور

مبل بادی ماساژور محصولی کاربردی و بسیار راحت از شرکت بست وی برای سنین بزرگسالان بوده که محصولی متفاوت در میان مبل های بادی محسوب می شود. این مبل با وجود بسیاری از شباهت ها با سایر مبل های بادی از ویژگی خوبی به نام ماساژور بهره مند است که به شکل سرخود در این کالا تعبیه شده است. این محصول علاوه بر این ویژگی، طراحی ارگونومیک داشته که هنگام استفاده راحتی و لذت بی وصفی را به مصرف کننده منتقل می کند. محصولی که با وجود حجم بزرگ خود در برابر بسیاری از مبل های بادی به راحتی قابیل حمل و استفاده در مکان های مختلف خواهد بود. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ارگونومی ساخت

این مبل بادی یکی از بهترین طراحی های بدنه را داشته که قابلیت طبی بودن را برای این کالا به ارمغان می آورد. این مبل دارای نشیمنگاهی بزرگ و جا دار بوده که مصرف کننده هنگام نشستن در آن هیچ گونه احساس ناراحتی نخواهد داشت. نشیمنگاه گود و مواج این محصول به همراه تکیه گاه های کمر و دست تمامی اعضای بدن را فرا گرفته تا هیچ فشاری روی آنها نباشد. تکیه گاه های این مبل نیز به گونه ای طراحی شده اند تا با باد کردن بدنه این قسمت ها نیز به صورت خودکار راه اندازی شوند. قسمت کف این مبل دو پایه بادی در قسمت های جلو و عقب تعبیه شده تا تعادل بهتری روی سطح زمین داشته باشد. اما ویژگی مهمی که در این محصول دیده می شود قرار دادن موتور ماساژور در داخل بدنه است. دستگاهی که این مبل بادی را همانند یک مبل ماساژور درمانی تبدیل کرده که با وجود سبک و کم حجم بودن نسبت به مبل های ماساژور غیر بادی سبب شده تا امکان استفاده در هر مکانی را به کاربران بدهد. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی ماساژور معادل (طول: 114 سانتی متر ، عرض: 112 سانتی متر ، ارتفاع: 99 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب و جا دار برای مصرف کننده خواهد بود. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده و ارتفاع ذکر شده برای ان نیز تا بالاترین قسمت بدنه یعنی تکیه گاه می باشد. نیمی از عرض این مبل شامل دو تکیه گاه مربوط به قسمت دست ها شده و نیمی از آن نیز شامل نشیمنگاه می شود. بزرگ بودن تکیه گاه دست ها برای ثبات این محصول روی زمین و همچنین بازه بیشتر برای قرار دادن دست ها می باشد. این مبل همانند دیگر مبل های بادی دارای تحمل وزن مشخصی می باشد. تحمل وزن این کالا نیز برابر 130 کیلوگرم بوده که برای این مبل قابل قبول می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه مبل ماساژور از نوع پلاستیک PVC ضخیم بوده که در یک رنگ طراحی و ساخته شده است. این بدنه مقاومت و کیفیت بسیار خوبی داشته به همین دلیل می توان از آن در فضای باز نیز استفاده کرد. بدنه ای که در صورت برخورد آب به ان نیز هیچ آسیبی نخواهد دید. یکی دیگر از ویژگی های خوب این بدنه داشتن انعطاف بالا و جمع شدن آن در حجم کوچکتر است. در حالت جمع شده این مبل را به راحتی می توان در هر مکانی جا به جا و حمل نمود. دوخت هایی که در درز های این مبل دیده شده به صورت کوت شده و مقاوم بوده که در صورت رعایت برخی نکات مربوط به مراقبت از محصولات بادی هیچ آسیبی نخواهند دید. مهم ترین قابلیت این بدنه نیز بر می گردد به قابلیت تعمیر تضمینی آن. از آنجایی که تمامی محصولات بادی به وسیله بسته های تعمیری مخصوص شرکت اینتکس با ضریب اطمینان بالا تعمیر می شوند این کالا نیز این ویژگی را در خود داشته تا در صورت آسیب دیدن به هر شکلی پس از تعمیر همانند روز های اول کاری خود قابل استفاده باشد.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی طبی کافیست محل مناسبی را برای آن پیدا کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مربوطه را به ان وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن آن کرد. باد زدن این مبل را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. از باد زدن بیش از حد که سبب می شود تا بدنه سفت شود باید خودداری کرد زیرا در غیر اینصورت درز های آن به مرور زمان آسیب جدی خواهند دید. برای خالی کردن باد بدنه می توان به صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. بهترین و ساده ترین کار برای مراقبت و نگهداری از مبل جلوگیری از برخورد اشیای تیز و داغ به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی بدنه خواهد بود. رعایت این موارد در سایر محصولات بادی نیز مشترک می باشد.

جمع بندی

مبل بادی ماساژور بست وی یکی از بهترین مبل های طبی و راحتی این شرکت برای استفاده سنین بزرگسال و حتی سنین کم بوده که از بهترین طراحی و کیفیت برخوردار می باشد. مبلی که دارای 8 موتور داخلی برای عمل ماساژ به همراه یک کنترل دستی داشته که از مزیت های این کالا محسوب می شود. این مبل با داشتن 48 ساعت مهلت تست و ضمانت موتور های ماساژور توسط نمایندگی اینتکس قابل عرضه می باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 130 کیلو گرم
 طول 114 سانتی متر
 عرض 112 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپندارد
 نوع پمپ----
نوع مبلیک نفره ماساژور بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 10 کیلوگرم
مناسب سنین بزرگسالی
 دارای سطح موج دار
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...