مبل بادی مخمل یک نفره اینتایم

YT-124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مخمل یک نفره اینتایم

مبل بادی مخمل یک نفره اینتایم یکی از مناسب ترین و زیبا ترین مبل های بادی راحتی این شرکت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش مخمل در قسمت نشیمنگاه و روکش طرح چرم در قسمت زیرین بهره می برد. محصولی که قسمت زیرین آن ضد آب بوده و نشیمنگاه آن نیز از تعرق بالای مصرف کنندگان جلوگیری به عمل می آورد. از موارد استفاده این مبل می توان به منزل، محل کار و همچنین در فضای باز نیز اشاره کرد.

نقد و بررسی مبل بادی مخمل یک نفره اینتایم

اینتایم از معدود شرکت هایی در زمینه محصولات بادی است که محصولات بسیار کم و خوبی در هر دسته تولید می کند، این رویه در سیاست این شرکت باعث شده تمامی محصولات آن بسیار خوب و دوست داشتنی باشند و مورد انتخاب بسیار از افراد قرار گیرد، در مبل های بادی نیز اینتایم محصولات کم، با کیفیت و بسیار دوست داشتنی عرضه کرده است که برای افراد مختلفی در سنین مختلف می تواند مناسب باشد، جنس بخش های مختلف آن از پی وی سی بوده و طراحی و رنگ آن نیز از حد مطلوبی برخوردار است، مواردی که در ادامه قصد داریم تا به صورت مفصل در قالب نقد و ببرسی به شما عزیزان ارائه کنیم، در صورتی که قصد خرید این محصول یا محصولات مشابهی در این بازه قیمتی دارید بهتر است با ما همراه باشید.

طراحی

بخش ظاهری هر محصولی بستگی به محل قرار گیری آن و شخصی یا اشخاصی که میخواهد از آن استفاده کند دارد، برای مثال مبلی که یک نوجوان 13 ساله قصد استفاده کردن از آن را دارد با مبلی که یک شخص در دهه 30 سالگی یا میانسانی قصد استفاده از آن را دارد کاملا تفاوت داشته و از نظر ابعاد، ظاهر، مقاومت و ساختار باید به نوع دیگری ساخته شده باشد، مبل یک نفره مخمل اینتایم محصولی بسیار شیک و زیباست که به رنگ آبی تیره که کمی رنگ آن حالت مردگی دارد ساخته شده است، این موارد باعث می شود که ظاهر کالا کمی رسمی تر و کمی شیک تر به نظر برسد که در حالت کلی برای آن یک مزیت به حساب می آید اما برای استفاده کودکانی که به رنگ های شاد و تند و علاقه دارند نمی تواند گزینه مناسبی باشد. فرم بدنه این مبل بادی به شبیه یک مربع با گوشه های گرد است و قسمت میانی آن از یک دایره بزرگ برای راحتی بیشتر حین نشستن بهره مند است، این دایره پس از اندکی استفاده با خارج کردن هوا از قسمت زیرین استحکام مبل را بر روی سطح افزایش داده و احتمال لیز خوردن آن را به شدت کاهش می دهد، از سایر ویژگی های مربوط به طراحی این مبل بادی می توان به پشتی کوچک آن اشاره کرد که با ابعاد کوچکی که دارد می تواند به صورت کامل کمر شخص را پوشش دهد، این پشتی به صورت نیم دایره امتداد یافته و دسته های مبل را نیز تشکیل داده است، در حالت کلی استفاده کردن از مبل راحت است و مشکل خاصی نیز برای زمان های طولانی نخواهید داشت. 

جنس و کیفیت

در ساخت این مبل از مواد کاملا استانداردی که درساخت بسیاری از مبل های بادی به کار گفته شده، استفاده شده است. این مورد باعث می شود نگرانی از بابت بی کفیتی محصول خود نداشته باشید، از طرفی محصولات با کیفیت تری نیز توسط اینتکس، بست وی و جیلونگ ساخته شده است که پیشنهاد می کنیم آنها را نیز در میان انتخاب های خود قرار داده و بررسی دقیق تری داشته باشید. قسمت بالایی آن از دو لایه PVC و یک لایه مخملی بالایی که خاصیت ضد تعریق را برای آن به همراه می آورد ساخته شده است، قسمت پشتی و قسمت هایی که با بدن شخصی که بر روی آن نشسته است برخورد ندارد از لایه کمتری و یا در برخی از قسمت ها از دو لایه نازک تر ساخته شده است، اما قسمت زیرین به دلیل اینکه با زمین برخورد دارد و ممکن است بر اثر وجود اشیاء تیز دچار صدمه شود از لایه های ضخیم و بیشتری ترکیب شده، به علاوه عدم استفاده از رویه جیر باعث می شود تمیز کردن آن ساده تر و ظاهر آن نیز زیبا تر باشد، تمامی قسمت ها و درز های این محصول به خوبی پوشانده و شده تمام بدنه این مبل بادی از دو محفظه باد جداگانه برای پشتی و دسته ها و نشیمنگاه ساخته شده اند که در صورت لزوم می توانید با خالی کردن باد قسمت پشتی یک مبل متفاوت داشته باشید. 

ابعاد و وزن

تمامی محصولات بادی به دلیل تشکیل قسمت عدمه ای از بدنه آنها از هوا وزن بسیار کمی دارند، با این وجود در میان این دسته از محصولات نیز وزن کم و زیاد به چشم میخورد، این مبل از شرکت اینتایم در میان محصولات سبک وزن با قابلیت حمل بسیار ساده قرار میگیرد و می توان گفت که حمل کردن آن به هیچ وجه موجب اذیت شما نخواهد شد، ابعاد این مبل در حالتی که خالی از باد باشد به حدی کوچک است که می توان آن را در یک جیب کوچک کوله پشتی قرار داد و در زمانی که نیاز داشتید در کمتر از چند دقیقه آن را راه اندازی کنید، به همین دلیل می توان این مبل را کالایی پرتابل دانست که تمامی نیاز های شما را برآورده خواهد کرد، طول و عرض بدنه مبل به ترتیب برابر با 81 و 77 سانتی متر بوده که تقریبا حالت مربعی را به ارمغان آورده است، ارتفاع آن نیز تا بالا ترین نقطه یعنی پشتی آن 61 سانتی متر بوده که با کاهش حدود 15 سانتی متر به دلی ارتفاع پشتی می توان دریافت که ارتفاع این مبل حدود 45 سانتی متر بوده و راحتی خوبی را برا شما به همراه خواهد داشت. 

کاربرد ها

کاربرد های بسیاری را از یک مبل بادی می توان در نظر گرفت، برای مثال دفتر محل کار خود می توانید به دلیل حجم و هزینه مبل های چوبی یا فلزی از مبل بادی استفاده کنید، یا اینکه این مبل را به همراه سایر اقلام مسافرت و یک پمپ باد دستی یا برقی همراه خود داشته باشید تا در حین مسافرت با صرف زمان چند دقیقه ای ابزار استراحت خود را به همراه داشته باشد، به علاوه این مبل قابلیت شناور ماندن در آب را داشته که با توجه به ابعاد آن کودکان می توانند از این مبل به عنوان مبل روی آب نیز استفاده کنند، در حالت کلی مهم نیست چه انتظاری از یک مبل بادی دارید، بدون شک مبل بادی مخمل یک نفره اینتایم شما را ناامید نخواهد کرد.

روش نصب

در ابتدا باید بدانید نصب باد کردن این مبل بدون پمپ دستی یا برقی مشکل بوده و شاید زمان شما را بیش از حد معمول بگیرد. ابتدا محل مناسبی که عاری از هر گونه شئ تیز باشد را برای قرار گیری مبل انتخاب کنید، سپس مبل را از بسته بندی خارج کرده و پهن کنید، در اولین مرحله با توجه به بزرگی دریچه تخلیه هوا تبدیل مناسبی را به محل خارج شدن هوا از پمپ نصب کنید، سپس همانگونه که از تلمبه دوچرخه استفاده میکردید می توانید مبل را باد کرده و استفاده کنید، دقت داشته باشید که میزان باد بیش از حد استاندارد نشود چرا که ممکن است باعث صدمه دیدن و یا حتی ترکیدن مبل شود، در غیر اینصورت نیز طول عمر مبل را به شکل محسوسی کاهش میدهد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 100 کیلو گرم
 طول 81 سانتی متر
 عرض 77 سانتی متر
 ارتفاع 61 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل 
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 ضد تعرق و ضد آب (در قسمت زیرین)
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...