مبل بادی مربع بست وی

bestway 75046

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مربع بست وی

مبل بادی مربعی بست وی با طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده که حدود 5 سال است به صورت منظم تولید می شود، این مبل طی سال های اخیر با جنس بدنه بهتری همراه شده که باعث افزایش طول عمر آن شده است. قسمت های کناری و نشیمنگاه این مبل در سه رنگ مختلف تولید شده و پشتی و دیواره های داخلی آن سفید می باشد. مبل بادی مرعی به عنوان یکی از بهترین محصولات بست وی تا کنون مشتریان بسیاری را به خود جذب کرده و رضایتمندی بالایی را به همراه داشته است. 

مبل بادی مربع بست وی

مبل بادی مربع بست وی یکی از جدیدترن مبل های بادی راحتی تولید شده توسط این شرکت چینی بوده که از طراحی و رنگبندی بسیار شیک و استانداردی بهره می برد. این مبل از سری مبل های بادی ای بوده که هنگام نشستن بر روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه کرده و تمام قسمت های بدن را که در نشیمنگاه و تکیه گاه آن قرار می گیرد پوشش می دهد. این کالا در دسته محصولات بادی قرار گرفته که بیشتر مناسب استفاده در فضای داخل منزل و همچنین محل کار می باشد. برخی از مبل های بادی هستند که علاوه بر مصارف عادی قابلیت طبی بودن را نیز دارند که این محصول از این قائده مستثنی نخواهد بود. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این مبل بادی بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این مبل همانطور که اشاره کردیم از طراحی بسیار راحت و استانداردی بهره برده که استفاده از آن برای هر مصرف کننده در سنین مختلف لذت بخش خواهد بود. این مبل به صورت مربعی طراحی شده که از نشیمنگاه گود و مواج برخوردار می باشد. این نشیمنگاه بدن مصرف کننده را و پا ها را به خود جذب کرده و هیچ گونه فشاری روی مصرف کننده وارد نخواهد کرد. اما طراحی تکیه گاه های دست و کمر این مبل متفاوت بوده و به صورت یکجا و به هم وصل شده بر روی بدنه اصلی تعبیه شده است. این تکیه گاه ها با باد شدن بدنه اصلی راه اندازی شده و شکل می گیرند. یکی از ویژگی های خوب طراحی بدنه این مبل داشتن گودی در قسمت کف بوده که این مورد سبب می شود تا هنگام استفاده بر روی انواع کاشی ها به زمین بچسبد و هیچ گونه حرکتی نداشته باشد. با توجه به طراحی و رنگبندی این کالا، می تواند برای استفاده در اتاق های خواب و نشیمن و همچنین محل کار برای تسراحت های سطحی و بازی های کامپیوتری بسیار گزینه مناسبی باشد.

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی مربعی معادل (طول: 74 سانتی متر ، عرض: 74 سانتی متر ، ارتفاع: 64 سانتی متر) بوده که با توجه به طراحی بدنه آن طول و عرض یکسانی دارد. این ابعاد برای استفاده تمامی مصرف کنندگان با هر سنی مناسب بوده و از حجم کمی برای استفاده در هر محلی برخوردار است. این ابعاد شامل تمام قسمت های بدنه شده که زمان جمع کردن آن حجم کمی را به خود خواهد گرفت. همین مسئله سبب می شود تا به راحتی در هر مکانی قابل حمل باشد. اما ارتفاع ذکر شده برای این محصول نیز تا بالاترین نقطه آن یعنی تکیه گاه می باشد. ارتفاع مفید تا خود نشیمنگاه حدود 40 سانتی متر خواهد بود. اما طبق جنس بدنه و ابعاد این مبل تحمل وزن آن برابر 80 کیلوگرم بوده که در صورت باد کردن استاندارد بدنه می توان تا 10 کیلوگرم هم به این ویژگی افزود. 

جنس بدنه

جنس بدنه این مبل همانند بسیاری دیگر از مبل های بادی از نوع پلاستیک PVC بوده که از دو نوع روکش مخمل و طرح چرم بهره می برد. این بدنه در برابر شرایط جوی مختلف مقاوم بوده و از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد. این بدنه از دوخت های کوت شده برای وصل شده به هم برخوردار بوده که در صورت فشار نیاوردن بیش از حد استاندارد به آن هیچ آسیبی نخواهد دید. اما از روکش مخمل برای قسمت نشیمنگاه و همچنین لبه مبل استفاده شده تا هنگام نشستن و قرار دادن دست ها در لبه مبل محلی لطیف و نرم را برای شما به همراه داشته باشد. سایر قسمت های بدنه نیز از روکش طرح چرم برخوردار بوده تا در صورت برخورد آب به این قسمت ها مقاومت لازم را داشته باشند. به کار رفتن رنگ های روشن در این بدنه نیز به زیبایی آن افزوده است.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل کافیست ابتدا بر روی سطحی مناسب پهن کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد مناسب با این دریچه را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل کامل را به خود بگیرد. همچنین باید از سفت شدن بیش از حد بدنه نیز جلوگیری کرد تا به درز های آن به مرور زمان آسیب نرساند. همچنین برای جمع کردن آن نیز می توان به دو صورت دستی و یا توسط پمپ های بادی که قابلیت مکش باد را دارند این کار را انجام داد. از راه های مراقبت از این مبل بادی می توان به جلوگیری از برخورد اشیای تیز به بدنه و همچنین خودداری از انجام هر گونه پرش و جامپینگ بر روی آن اشاره نمود. علاوه بر این نحوه و محل راه اندازی این مبل نیز می تواند در مراقبت از آن بسیار موثر باشد.

جمع بندی

مبل بادی مربع بست وی محصولی تولید شده برای استراحت های سطحی و انجام بازی های کامپیوتری که از طراحی و کیفیت مناسبی به نسبت قیمت خود بهره می برد. محصولی که در سه رنگ مختلف تولید شده و به دلیل زیبایی و طبی بودن قسمت نشیمنگاه از فروش خوبی نیز برخوردار بوده است. این کالا توسط شرکت اینتکس با 48 ساعت مهلت تست عرضه می شود

 

نوعسفری، خانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 74 سانتی متر
 عرض 74 سانتی متر
 ارتفاع 64 سانتی متر
 جنس رویه PVC مخمل
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موازی
بدنه ضد تعریق
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...