مبل بادی مشکی اینتایم

YT1022

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی مشکی اینتایم

مبل بادی مشکی یک نفره اینتایم از ساده ترین نوع مبل های بادی تولید شده توسط این شرکت از نظر رنگ و طرح بوده که از سبک ترین و فانتزی ترین مبل های بادی و همچنین مقرون به صرفه ترین آنها محسوب می شود. این مبل که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده از کیفیت مناسبی بهره برده و در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. این مبل بادی قابلیت استفاده در فضای باز و همچنین بسته را داشته و به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی مشکی اینتایم

مبل بادی بیش از هر چیزی به ظاهر زیبا نیاز دارد تا بتوان از آن در هر شرایطی استفاده نمود. از این رو شرکت های سازنده از قبیل اینتکس، بست وی و اینتایم سعی میکنند تا برخی محصولات را برای استفاده در محیط های رسمی تر نیز تطبیق دهند، مبلی که قصد بررسی آن را داریم در میانه این دو قسمت قرار داشته و برای استفاده در منزل و یا کودک مناسب می باشد و می توان آنها را در محل های اداری نیز استفاده نمود. این کالا از رنگ مشکی یکدستی ساخته شده و ابعاد به نسبت خوبی نیز دارد. با این وجود شکل و شمایل براق و کودکانه آن باعث می شود هر شرایطی برای قرار گیری آن مناسب نباشد. در ادامه قصد داریم تا مشخصات این مبل را از جوانب متعددی بررسی کنیم تا به تمام اطلاعاتی که برای خرید این محصول نیاز دارید دست یابید. با ما همراه باشید.

طراحی

طراحی این محصول از دو نوع کلاسیک زیبا و براق کودکانه تبدیل شده است و قسمت های متنوع آن از مبل های مختلف بادی شرکت های بزرگ جمع آوری شده است. دسته های مبل کاملا بلند بوده و با قرار دادن دست بر روی آن احساس راحتی خواهید کرد، پشتی نیز به اندازی کافی راحت می باشد. در قسمت نشیمنگاه و پشتی دو حفره گرد قرار گرفته که هر کدام از آنها باعث افزایش راحتی می شوند و قرار گیری شخص بر روی آن را ساده تر میکنند. با این نوع طراحی هنگامی که از مبل بر روی سرامیک و سطوح مشابه استفاده میکنید باعث می شود عمل مکش انجام شود و مبل به زمین بچسبد و مانع از حرکت آن شود.. تمامی قسمت های مبل از رنگ مشکی براق ساخده شده است، شاید این سوال برایتان پیش آید که بدنه این مبل به مرور رنگ خود را از دست می دهد؟ پاسخ این سوال خیر است به این دلیل که رنگ های بدنه از بدو تولید لایه ها در شرکت به آن تزریق می شود و امکان تغییر رنگ آنها به هیچ وجه ممکن نیست. 

ابعاد و وزن

برای یک محصول بادی ابعاد آن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، چرا که در صورت کوچک بودن بیش از حد نمی توان از آن استفاده کرد و در عمل غیر قابل استفاده و فانتزی تلقی می شود. طول این مبل برابر با 96 و عرض آن نیز برابر با 104 سانتی متر می باشد، با این ابعاد استفاده از آن برای کودکان بدون مشکل بوده و برای افراد لاغر بزرگسال نیز مناسب است، بهتر است بدانید که ابعاد ذکر شده بر روی بدنه تا قسمت بیرونی بوده و فضای نشیمن آن حدود 15 سانتی متر کوچکتر است. ارتفاع مبل بادی تا قسمت بالای پشتی 88 سانتی متر بوده و ارتفاع نشیمنگاه آن حدود 45 سانتی متر می باشد. بدنه ای با این ابعاد تنها 2.5 کیلوگرم وزن داشته و حمل آن نیز به سادگی امکان بپذیر است، به همین دلیل قابلیت استفاده و همراهی در مسافرت را نیز دارد، با توجه به اینکه ابعاد بسته بندی آن نیز بسیار کوچک است می توانید آن را در کوله پشتی نیز قرار دهید. لازم به ذکر است که تحمل وزن مبل بادی مشکی اینتایم 110 کیلوگرم بوده و این عدد اعلام شده از شرکت سازنده نشان از کیفیت بالای آن می باشد.

کیفیت و جنس بدنه

این مبل از ماده براق PVC ساخته شده است و این ماده در قسمت های متنوع آن به صورت های متنوعی قرار گرفته است. برای مثال در کف این مبل از چهار لایه اصلی PVC استفاده شده که باعث می شود در برابر فشار و ضربه در این قسمت مقاومت بیشتری در مقایسه با سایر قسمت های مبل داشته باشیم. البته این بدان معنا نیست که استحکام و پایداری این مبل در سایر قسمت ها کمتر می باشد. بخش های کناری و بالایی نیز از سه لایه ضخیم PVC ساخته شده اند که در تست های انجام شده به سادگی تا وزن 110 کیلو گرم را تحمل میکنند. تنها در نظر داشته باشید که پریدن بر روی مبل با فشار آوردن به یک نقطه می تواند به بدنه صدمه رسانه یا موجب پاره شدن لایه های داخلی آن شود. البته به جز مورد آخر( پاره شدن لایه های داخلی) سایر موارد قابل حل و تعمیر است. 

روش نصب و نگهداری

برای نصب این تشک بادی لازم است ابتدا محل مطمئنی که عاری از هر گونه شئ تیز می باشد را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، سپس مبل را از بسته بندی خارج کنید و با توجه به پمپ بادی که خریداری کرده اید اقدام به باد کردن آن کنید. برای این کار مدت زمان مورد نیاز در حدود 2 دقیقه با نوع برقی پمپ و 5 دقیقه برای پمپ باد دستی می باشد. در صورت کثیف شدن بدنه مبل می توانید آن را با استفاده از دستمال مرطوب پاک کنید. و برای مراقبت بیشتر از خیس بودن مککر آن جلوگیری کرده و بدنه را با روغن چرب نگه دارید. تا حد ممکن نیز از قرار گیری جلوی نور خورشید اجتناب کنید چون باعث پوسیدگی بدنه می شود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 110 کیلو گرم
 طول 96 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 88 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 2.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 دارای تکیه گاه دست بزرگ و راحت
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...