مبل بادی پلاستیکی

mobl-p001

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی پلاستیکی

مبل بادی پلاستیکی یکی از محصولاتی است که با طراحی فوق العاده ای که دارد سبب شده تا در رقابت با بسیاری از مبل های معمولی موجود در بازار از ان ها پیشی گرفته و فروش خوبی را به ثبت برساند. در همین خصوص نیز باید عنوان نمود که بدنه اصلی این محصول ساخته شده از نوع پلاستیکی بوده که کیفیت بالایی داشته و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد و شما قادر خواهید بود تا از ان در هر مکان و فضایی استفاده کرده و نگران افت کیفیت ، تغییر رنگ و یا تغییر ظاهر ان نباشید. هم چنین بدنه و تکیه گاه شیار دار این محصول هم باعث شده تا بتوانید با خیالی راحت این کالا را بر روی زمین قرار داده و در استفاده های طولانی مدت هم تعریق نکرده و از این محصول خسته نشوید. هم چنین شکل و شمایل جذاب این محصول در کنار رنگ و طراحی شفاف این کالا نیز باعث شده تا چشم نواز و فوق العاده زیبا شده و شما را جذب خود نماید. تمام این موارد از ویژگی های فوق العاده این مبل بادی پلاستیکی به شمار می رود که نمایندگی مرکزی محصولات بادی ان را با قیمت ارزان روانه بازار کرده است.

نقد و بررسی مبل بادی پلاستیکی

مبل بادی پلاستیکی

مبل بادی پلاستیکی از سری مبل های جذاب و دیدنی است که دارای طراحی مدرن و جدید بوده و با ساختار شکیلی که داراست باعث شده تا یک محصول لوکس را مشاهده کنیم که می توانید از ان در هر فضایی استفاده نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که پرتابل بودن و راه اندازی ساده این محصول سبب شده تا با خیالی راحت بتوانید به این کالا اطمینان نمایید. در ادامه این مطلب نیز با ما همراه باشید تا به صورت کامل و با جزئیات بیشتری این محصول را بررسی کنیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مهم این محصول ساختار و نوع تولید این کالاست که شرکت اینتکس سعی کرده تا در طراحی این محصول تمام جوانب را در نظر گرفته و یک کالای بی نظیر را از این حیث روانه بازار کند. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این مبل بادی دقیقا شبیه به مبل های راحتی بوده و دارای دو عدد دستگیره برای قرار گیری دستان شما در هنگام نشستن بر روی این محصول می باشد. هم چنین تکیه گاه و بخش نشیمنگاه این محصول هم از دیگر موارد مهمی است که هر دو دارای فرو رفتگی هایی خواهد بود که باعث شده تا در هنگام نشستن بر روی این کالا نرمی و راحتی را احساس نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول در بخش زیرین خود دارای ارتفاع مناسبی خواهد بود که باعث شده تا تحمل وزن بالایی را به این محصول ببخشد. یکی دیگر از موارد مهمی که این محصول دارا می باشد بخش رنگ این کالاست که به صورت یکدست صورتی طراحی و تولید شده است که این عامل هم باعث شده تا یک کالای چشم نواز و خاص را مشاهده نماییم.

جنس بدنه

بدنه اصلی این محصول و ساختار کلی ان را باد تشکیل داده است که به وسیله پمپ باد راه اندازی شده و شما می توانید با خیال راحت از ان استفاده نمایید. هم چنین در خصوص رویه این محصول نیز باید عنوان کنیم که این بخش و هم چنین بخش های کناری و کف این کالا همگی از نوع پلاستیکی طراحی و تولید شده اند که مقاومت بالایی داشته و قطعا به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین دارا بودن سطح موازی و ضد تعریق بودن این محصول هم از دیگر ویژگی های خوب این کالا به شمار می رود.

ابعاد و وزن

این محصول پس از راه اندازی کامل دارای طول 128 سانتی متر ، عرض 105 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 76 سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال خواهد بود. هم چنین تحمل وزن 140 کیلو گرمی این کالا هم باعث شده تا این کالا را بتوانید با خیال راحت در داخل منزل قرار داده و افراد سنگین وزن هم بدون نگرانی از این محصول استفاده کنند. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا وزن کلی این محصول است که تنها 4.3 کیلو گرم وزن دارد و به صورت پرتابل بوده و می توانید به سادگی ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

همان طور که در بخش های قبلی به ان اشاره کردیم بدنه و ساختار کلی این محصول را باد تشکیل داده است که به همین دلیل شما می توانید با خیال راحت و با استفاده از یک پمپ باد شخصی و یا هر وسیله دیگری که بتواند باد را به داخل این محصول هدایت کند ، سعی کنید تا به راحتی این محصول را باد نمایید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول را نباید بیش از اندازه باد کنید زیرا از تحمل وزن ان کاسته شده و هم چنین احتمال اسیب دیدن این مبل را هم بالا می برد. هم چنین در حالت کلی هم باید به این نکته توجه کنید که این محصول را باید از اشیا نوک تیز دور کرده و سعی کنید تا از ضربه زدن به بخش های مختلف این کالا هم بپرهیزید.

جمع بندی

مبل بادی پلاستیکی یک محصول زیبا و دیدنی است که با رنگ صورتی چشم نوازی که دارد مناسب برای استفاده تمام سنین در داخل منزل می باشد. این محصول به سادگی راه اندازی شده و می توانید در مدت زمان بسیار کوتاهی از ان استفاده نمایید. هم چنین دارا بودن قیمت ارزان و مناسب این محصول هم از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده تا بتوانید این کالا را از سایت نمایندگی مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 140 کیلو گرم
 طول 128 سانتی متر
 عرض 105 سانتی متر
 ارتفاع 76 سانتی متر
 جنس رویه پلاستیکی
 جنس بخش کناری پلاستیکی
 جنس کف پلاستیکی
 پمپخیر
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره نوجوان و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده برای تمام سنین
 دارای سطح موازی
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...