مبل بادی کمپینگ

air sofa 12

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کمپینگ

مبل بادی کمپینگ از محصولات بادی بی نظیر و لوازم و تجهیزات مسافرتی و کمپینگ بادی می باشد که با ساختاری بی نظیر و بسیار عالی خود می تواند یک نشیمنگاه و یک تشک مناسب و راحتی برای شما در طول سفر باشد . با استفاده از مبل بادی کمپینگ می توانید در هر جایی از طبیعت که دلخواه شماست از آن استفاده کنید . این محصولات بادی کم حجم و سبک هستند و به همین دلیل به راحتی می توانید آن ها را حمل کرده و با خود به سفر ها ببرید . به همین دلیل است که به آن مبل بادی کمپینگ گفته می شود . مبل بادی کمپینگ در دو رنگ آبی و صورتی طراحی شده است که می توانید بر اساس سلیقه خود آن را خریداری کنید . این محصولات بادی برای بزرگسالان طراحی شده و دارای ابعاد بزرگی است ، به همین دلیل نیز با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید . طراحی بی نظیر این محصول به شما اجازه خواهد داد تا از آن برای نشستن و همچنین دراز کشیدن استفاده کنید ، از این رو شما با خرید مبل بادی کمپینگ می توانید دو محصول بادی را در قالب یک محصول داشته باشید . در بخش نقد و بررسی توضیحات جامع تری در رابطه با مبل بادی کمپینگ آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . برای کسب اطلاع از موجودی و قیمت مبل بادی کمپینگ با فروشگاه تهران اینتکس تماس بگیرید .

نقد و بررسی مبل بادی کمپینگ

مبل بادی کمپینگ از مبل های بسیار دوست داشتنی و بسیار عالی با طراحی متفاوت فروشگاه تهران اینتکس می باشد که برای استفاده در سفر ها طراحی شده و یکی از بهترین موارد برای استراحت کردن در طول سفر است که می توانید آن را تهیه کنید . مبل های بادی به دلیل وزن و حجم بسته بندی بسیار کوچکی که دارند ، بسیار مناسب برای سفر خواهند بود ، به خصوص که توسط شرکت های تولیدی تنها مخصوص سفر ساخته شده اند . مبل بادی کمپینگ ساختاری کاملا متفاوت داشته و برای اینکه بیشتر با مبل بادی فوق آشنا شوید ، در ادامه به نقد و بررسی آن پرداخته ایم .

ساخت و طراحی مبل بادی کمپینگ

تصاویری از محصول در بخش بالا و در داخل متن قرار داده شده است که می توانید شکل ظاهری آن را مشاهده کنید . مبل بادی کمپینگ در دو رنگ بی و صورتی که می توان رنگ آبی آن را به فیروزه ای نیز تشبیه کنیم ، ساخته شده است . هر فردی با سلیقه ای که دارد می تواند رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کند . توجه داشته باشید که این دو محصول مجزا بوده و به صورت جداگانه به فروش می رسد ولی شما می توانید در هنگام خرید ، هر دو آن ها را با هم خریداری کنید . برخلاف بسیاری از مبل های بادی موجود در بازار و فروشگاه اینتکس ، این مبل بادی حالتی کشیده داشته و تقریبا می توان گفت که بیضی است . بخش وسط آن فرو رفته بوده و چاک دارد که دقیقا محل نشستن خواهد بود . 

ویژگی های مبل بادی کمپینگ

از ویژگی های بسیار خوب  مبل بادی کمپینگ می توان به قابلیت دراز کشیدن بر روی آن اشاره نمود . با توجه به اینکه این مبل بادی به صورت کشیده ساخته شده است ، می تواند به شما اجازه دهد تا بر روی آن نیز دراز بکشید . دقیقا این مدل از مصرف مبل بادی را می توانید در تصویری که در بالای متن قرار داده شده است مشاهده کنید . بنابراین شما نه تنها یک مبل بادی ، بلکه یک محل مناسب برای دراز کشیدن و ریلکس کردن را در سفر ها خواهید داشت و می توانید حس خوشایندی را داشته باشید و به تماشای طبیعت ، دریا ، آسمان و ... بپردازید . از ویژگی های بسیار خوب این محصول می توان به وزن 1.4 کیلوگرمی آن اشاره کنیم که به سادگی قابل جابجایی و حمل خواهد بود . 

جنس مبل بادی کمپینگ

برای ساخت و تولید مبل بادی کمپینگ از لایه های ضخیم و مقاوم پی وی سی استفاده شده است که در ساخت تمامی محصولات بادی به ویژه مبل های بادی از آن استفاده می شود ، علت آن نیز انعطاف پذیری بسیار خوب pvc می باشد که می تواند سطحی نرم و راحت را در اختیار مصرف کننده قرار بدهد . هرچند این محصول دارای یک رویه ثانویه نیز از جنس پلی استر می باشد که ضخامت بدنه را افزایش داده و می تواند از آسیب دیدگی بخش پی وی سی جلوگیری کند . 

نحوه راه اندازی و استفاده از مبل بادی کمپینگ

راه اندازی مبل بادی کمپینگ بسیار ساده و آسان است و تنها باید آن را باز کنید و هیچ نیازی به اینکه چیزی را نصب کنید نخواهد بود . توجه داشته باشید که برای راه اندازی و استفاده از محصول محل مناسبی را برای راه اندازی در نظر بگیرید . پس از راه اندازی دریچه باد را محکم ببندید . میزان باد مبل بادی را خیلی زیاد از حد در نظر نگیرید ، چرا که باد زیاد می تواند بدنه را تحت فشار قرار دهد . 

مراقبت و نگهداری از مبل بادی کمپینگ

یکی از موارد مهمی که البته از شایع ترین دلایل آسیب دیدن محصولات بادی و مبل های بادی است ، قرار گیری اجسام تیز و برنده در زیر مبل می باشد ، بنابراین با توجه به اینکه مبل بادی کمپینگ نیز برای استفاده در بیرون از خانه و برای کمپ ها ساخته شده است بهتر است آن را در زمین های چمنی و یا خاک نرم راه اندازی کنید و در غیر اینصورت از زیرانداز استافده کنید تا آسیبی به محصول وارد نشود .

  • مبل بادی کمپینگ
  • طول : 240 سانتی متر
  • عرض : 75 سانتی متر
  • ارتفاع : 60 سانتی متر
  • وزن 1.4 کیلوگرم
  • جنس بدنه : pvc
  • تحمل وزن : 180 کیلوگرم
  • طراحی در دو رنگ آبی و صورتی
  • راه اندازی بسیار آسان
  • کد محصول: air sofa 12

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...