مبل بادی کودک طرح گربه

ch 046890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی کودک طرح گربه

مبل بادی کودک طرح گربه یکی از محصولات با کیفیت مناسب کودکان می باشد که شرکت تهران اینتکس به تازگی اقدام به فروش آن ها نموده است و در این مدت زمان کوتاه توانسته است طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کند . بدنه مقاوم ساخته شده از پی وی سی این محصول مناسب برای استفاده تمام کودکان می باشد که می توانید با خیال آسوده و بدون نگرانی از این محصول برای کودکان خود استفاده کنید . بخش رویه این محصول از پی وی سی طرح چرم ، بخش کناری این محصول نیز از همین جنس و بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه کودکان دارد . وزن مناسب این محصول نیز سبب این شده است تا بتوانید این مبل بادی کودک را به راحتی به مکان دلخواه انتقال دهید و از آن استفاده کنید .

نقد و بررسی مبل بادی کودک طرح گربه

مبل بادی کودک طرح گربه از سری محصولات جدید و کودکانه است که شرکت تهران اینتکس به فروشگاه خود اضافه نموده و توانست در همان ابتدا به فروش بالا دست یابد . طراحی منحصر به فرد این مبل توانسته به خوبی در دل کودکان جای بگیرد و محبوبیت زیادی را بدست بیاورد .این مبل های بادی می توانند علاوه بر ایجاد نشیمنگاه نرم و راحت ، وسیله ای روحیه بخش نیز برای فرزندان شما باشد . در ادامه ی این مطلب نیز میخواهیم با نقد و بررسی بیشتر این محصول بی نظیر شما را در امر خرید مبل بادی کودک محبوبتان یاری کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی کودک به نسبت دیگر مبل های طرح دار ظریف تر و زیبا تر است . طراحی ان به صورت بدن گربه می باشد که بر خلاف دیگر مبل های عروسکی دارای بدن عروسکی نیز می باشد . قسمت نشیمنگاه آن که به رویه ی مواج ساخته شده است ، بستری نرم و آرگونومیک تری را برای کودک به همراه آورده است . وجود سطح موج دار این مبل علاوه بر نرمی و راحتی که به محصول داده است موجب شده تا جریان هوا در بین بدن کودک و مبل وجود داشته باشد و موجب عرق کردن آن بشود . پاهای عروسکی این طرح توانسته به خوبی نقش دسته های کناری  مبل را بازی کند و بتواند با پشتی بلند و نیز سر عروسکی ، توانسته تکیه گاه مناسبی برای کودک میسر کند . 

جنس بدنه

جنس بدنه ی این مبل بادی از PVC  فشرده می باشد که مقاومت زیادی در برابر فشار داشته و علاوه بر آن بسیار انعطاف پذیر است . این جنس ضد آب بوده و این قابلیت را به مبل داده است تا از آن بر روی آب و نیز در حمام استفاده کرد . لازم به ذکر است که پی وی سی یکی از مواد بسیار مناسب و کاربردی در تولید محصولات بادی به حساب می آید و اغلب تولید کنندگان مطرح ، از این جنس در تولیدات خود بهره می برند . بخش رویه و بخش کناری این محصول طرح چرم می باشد که زیبایی خاصی به مبل داده است . قسمت زیرین یعنی کف مبل نیز از دولایه ی ضخیم پی وی سی تشکیل شده است که توانسته به خوبی مقاومت مبل را بالا ببرد و این اجازه را به ان دهد تا در هرجای ناهمواری هم بتواند به خوبی مقاومت کند و آسیب نبیند .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن 

ابعاد این محصول ( طول : 63 سانتی متر ، عرض : 42 سانتی متر و ارتفاع : 38 سانتی متر ) می باشد که در اندازه های خوب و استاندارد برای قرار گیری یک نفر طراحی شده است . وزن کلی این محصول با توجه به بسته بندی شیک خود به 1.3 کیلوگرم می رسد که با توجه به حجم کم آن به راحتی قابل جابجایی می باشد . تحمل وزن این مبل بادی 50 کیلوگرم است و میتواند به خوبی وزن کودکان را متحمل شود . 

راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این مبل بادی کودک با توجه به دریچه ی ورودی و خروجی ایجاد شده بر روی بدنه ی مبل به راحتی میسر شده است . می توان با استفاده از پمپ های برقی یا تلمبه های دستی ، به سرعت و ظرف گذشتن یک دقیقه مبل بادی خود را راه اندازی کنید . در نگهداری و مراقبت محصول خود کوشا باشید تا احتمال اسیب دیدن ان را کاهش داده و طول عمر مبل خود را افزایش دهید . از نکاتی که همواره باید برای حفظ این محصولات باید مد نظر داشته باشید این است که این محصولات به دلیل نوع جنسشان در مقابله با اشیاء تیز و برنده ، همچنین وسایل داغ و پر حرارت کاملا بی دفاع و آسیب پذیر است . همچنین از پریدن بر روی مبل های بادی نیز جدا خودداری کنید . برچسب های تعمیری که با عنوان بسته ی تعمیرات ارائه شده اند که می توانند به خوبی آسیب های وارده بر بدنه ی این محصولات را رفع کند .

جمع بندی

با توجه به مطالبی که در بالا گفته شد به کاربردی بودن این محصول پی بردیم و دیدیم که این مبل های بادی یکی از کاربردی ترین وسایل برای کودکان می باشد ، این مبل علاوه بر نشیمنگاه نرم و راحتی که برای کودکان ایجاد کرده است توانسته است وسیله ای بسیار خوشایند و روحیه بخشی برای آن ها باشد . طراحی کودکانه و عروسکی این مدل ، با جنس بدنه PVC  که دارد بسیار مقاوم می باشد و می تواند وزنی تا حدود 50 کیلوگرم را تحمل کند . حجم این مبل بادی نیز بسیار کم است و با توجه به وزن 1.3 کیلوگرمی که دارد باعث شده به راحتی آن را حتی در سفر ها نیز همراه خود داشت . از این رو شرکت intex ، به دلیل استقبال مشتریان عزیز از مبل های عروسکی ، مبل بادی کودک طرح گربه را نیز به لیست محصولات خود اضافه کرد تا شما عزیزان این محصول دوست داشتنی را با قیمتی ارزان تر خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل تحویل بگیرید.

نوعخانگی
 تحمل وزن 50 کیلو گرم
 طول 63 سانتی متر
 عرض 42 سانتی متر
 ارتفاع 38 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای بدنه مقاوم
 قابل استفاده بر روی آب
 دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب استفاده در فضای مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...