مبل بادی یک نفره با طرح آتش

ch-452-F

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره با طرح آتش

مبل بادی یک نفره با طرح آتش یکی از جدیدترین مبل های بادی با طرح متفاوت بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش تمام طرح چرم می باشد. بدنه ای با کیفیت قابل قبول که می تواند در برابر برخورد آب و همچنین شرایط جوی مختلف مقاوم باشد. این مبل دارای نشیمنگاه و تکیه گاه دست و کمر مواج بوده که می تواند به خوبی اعضای بدن را فرا بگیرد تا احساس راحتی بی وصفی را تجربه کنید. این مبل بادی قابل استفاده در هر مکانی بخصوص فضای باز بوده و به دلیل داشتن وزن سبک به راحتی قابل جا به جایی و حمل خواهد بود. این کالا برای استفاده تمامی سنین قابل استفاده بوده و توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره با طرح آتش

مبل های بادی را می توان جایگزین مناسبی برای مبل های چوبی دانست . از این مبل ها می توان برای استفاده های طولانی مدت و کوتاه مدت استفاده نمود و یک استراحت لذت بخش را تجربه نمود . در ادامه به توضیح درباره مبل بادی طرح آتش خواهیم پرداخت و مزایا و معایب آن را بیان خواهیم نمود .

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این مبل بادی یک طراحی ویژه و جالب می باشد که مناسب برای سلایقی می باشد که نیاز به یک مبل متفاوت با رنگ های همیشگی داشته و تنوع در رنگ بندی را دوست دارند . بر روی بدنه ی این مبل بادی طرح آتش حک شده است که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است و توجه هر کسی را به سمت خود جلب خواهد کرد . رنگ های قرمز ، مشکی و زرد استفاده شده در این محصول علاوه بر زیبایی به جذابیت این محصول نیز کمک بسزایی نموده است و البته می توان این رنگ ها آرامبخش نیز دانست و با نگاه کردن به این مبل حس آرامشی به شما دست خواهد داد . دسته های این مبل ارتفاع مناسبی داشته و در هنگام استفاده این موضوع را حس خواهید کرد . استفاده از طرح های مواج بر روی نشیمنگاه و همچنین تکیه گاه این مبل باعث این شده است تا در هنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود . 

جنس بدنه

بدنه ی این مبل بادی یک نفره از پی وی سی می باشد که استفاده از این جنس در اکثر محصولات بادی مرسوم می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی قابلیت انعطاف پذیری بالا در عین استحکام و مقاوم بودن آن در برابر ضربه و فشار می باشد . قسمت رویه و بخش کناری این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم بوده و به گونه ای طراحی شده است تا درهنگام استفاده بدن شما دچار تعریق نشود و بتوانید استراحت لذت بخشی داشته باشید . قسمت کف این محصول نیز از پی وی سی دولایه تهیه شده است ک همقاومت بسیار بالایی در برابر وزن بالا داشته و نیاز به نگرانی از نظر کف این محصول نیست . دلیل استفاده از پی وی سی دولایه در قسمت کف این محصول ، وارد شدن فشار وزن شما بر روی این قسمت می باشد که می بایست توانایی کنترل و تحمل این وزن را داشته باشد تا مبل شما دچار مشکل نشود . 

ابعاد و تحمل وزن

این مبل بادی طرح آتش دارای 76 سانتی متر طول ، 76 سانتی متر عرض و 101 سانتی متر ارتفاع می باشد که نسبتا اندازه ی مناسبی بوده و می توان از آن حتی در اتاق های کوچک و محل هایی که دارای فضای کمی می باشند نیز استفاده نمود . بر روی بدنه ی این محصول قسمت اضافی مشاهده نخواهید کرد و از تمامی قسمت های این مبل به خوبی استفاده شده است . تحمل وزن 100 کیلوگرمی این مبل بادی نیز سبب این شده است تا بتوانید با خیال آسوده از آن استفاده کنید و نگرانی از نظر بروز مشکل برای آن نداشته باشید . البته با کم کردن مقداری از باد مبل می توانید این تحمل وزن را کمی افزایش نیز بدهید و از آن استفاده کنید . به سبب طراحی جذاب ، حتی کودکان و نوجوانان نیز می توانند از این محصول استفاده کنند و مناسب برای تمامی سلایق نیز می باشد . 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن مبل از جعبه خود بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن مبل از میزان باد آن آگاه شوید و به مقدار دلخواه آن را باد کنید . البته برای راحتی بیشتر عمل باد زدن را تا زمانی که مبل حالت سفتی به خود بگیرد ادامه دهید . به این نکته نیز توجه داشته باشید که باد زدن بیش از حد ممکن است به بدنه محصول آسیب برساند . این نکته یکی از مراقبت های مربوط به مبل می باشد . همچنین شما می بایست این مبل بادی را از اشیاء تیز دور نگهداری کنید . در صورت برخورد این اشیاء با این مبل ممکن است باعث بروز مشکل برای محصول و یا سوراخ شدن آن بشود که البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک برچسب تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد مبل را تعمیر نموده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

مبل بادی کودک طرح آتش محصولی جدید ، با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که مناسب برای استفاده تمامی سنین می باشد . طراحی جذاب و زیبا ، نشیمنگاه و تکیه گاه بلند و مواج و همچنین ارتفاع مناسب این محصول از ویژگی های آن محسوب می شوند که این ویژگی ها سبب این می شود تا این مبل بادی به یک محصول عامه پسند تبدیل شود و بتواند محبوبیت زیادی را کسب کند . در صورت داشتن سوال و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرارکنید . 

نوعسفری، خانگی
تحمل وزن100 کیلو گرم
طول76 سانتی متر
عرض76 سانتی متر
ارتفاع101 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
جنس بخش کناریPVC طرح چرم
جنس کفPVC دولایه
پمپندارد
پنوع پمپ----
نوع مبلیک نفره کودک و بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سطح نشیمنگاه موج دار
 قابلیت استفاده در فضای باز
 مناسب سنین بالای 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...