مبل بادی یک نفره ساده کودک

pd0232

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره ساده کودک

مبل بادی یک نفره ساده کودک از سبک ترین و کم حجم ترین مبل های بادی با طراحی بدنه ساده برای سنین کودکان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. بدنه ای که دارای روکش جیر در قسمت کف بوده تا هنگام استفاده روی فرش یا موکت حرکتی نداشته باشد. این محصول بدنه ای ضد آب داشته و در برابر نور و گرمای آفتاب مقاوم خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار خوب این کالا داشتن بدنه ای با انعطاف بالا بوده که امکان جمع کردن آن را در حجم و ابعاد کوچک فراهم خواهد کرد. این مبل توسط کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز راه اندازی شده به همین دلیل زمان بسیار کمی را از مصرف کننده خواهد گرفت. از این کالا می توان در مسافرت ها و همچنین در داخل چادر های مسافرتی نیز برای کودکان استفاده کرد.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره ساده کودک

مبل بادی یک نفره ساده کودک

مبل بادی ارزان قیمت بدون شک پر فروش ترین مبل بادی تا سالهای 2011 تا 2012 بود که پس از آن با تولید محصولات رده بالا و مشابه آن فروش آن تاثیر گذاشته و کاهش پیدا کرد. یکی از جدید ترین مبل هایی که در رده مبل های بادی ارزان قیمت تولید شده است محصولی با کد pd0232 بوده که دارای جنس و کیفیت بسیار خوبی می باشد و ساختار آن نیز برای بازی و استفاده کودک کاملا مناسب است. این مبل بادی از سری های قدیمی اینتکس الگو برداری شده و راحتی بسیار خوبی دارد. به علاوه رنگ بدنه آن با وجود کمی دخترانه بودن برای استفاده پسران نیز مناسب است. در ادامه با بررسی و انتشار توضیحات کامل در مورد این محصول همراه ما باشید.

طراحی و ساخت مبل

بدنه این مبل بادی کودک از دو بخش کلی ساخته شده است. پشتی آن حالت U داشته و امتداد کناره های ان به دسته های مبل ختم می شود. بخش اتصالات دو قسمت تا حد ممکن سیقل داده شده اند تا موجب کاهش راحتی آن نشود. در حالت استفاده استاندارد از این مبل، پشتی آن تنها کمر کودک را پوشش داده که می توان اینگونه برداشت کرد که بیشتر مناسب تفریحات می باشد تا کاربردی بودن، با این وجود می توان ادعا کرد که بسیاری از مبل های بادی بازار به همین شیوه طراحی شده اند قسمت پایینی بدنه نیز از یک پشتی با حالت مواج ساخته شده است که دارای گودی در قسمت بالایی و پایینی خود است. این گودی باعث می شود با نشستن کودک بر روی آن هوای زیر مبل وکیوم شده و از تکان خوردن مبل جلوگیری شود.

جنس بدنه مبل

بدنه مبل های بادی در رده های مختلف از وینیل و پی وی سی ساخته می شوند. این محصول نیز از این قائده مستثنی نبوده و بدنه ان از لایه های نرم و تست شده پی وی سی در تمامی بخش های ساخته شده است. بخش بالایی و کناری یک لایه و بخش زیرین دو لایه بوده تا توانایی تحمل فشار بیشتری را داشته باشد. البته تنها نوع و جنس مواد اولیه در کیفیت محصول تاثیر ندارد و نوع پرس های بدنه نیز مهم است. در تست های انجام شده توسط تهران اینتکس محل اتصالات بخش های مختلف از روش حرارتی بوده که روش متداول و رایح آن می باشد و فشار به نسبت خوبی که حتی از 45 کیلوگرم سازنده بیشتر باشد را نیز به سادگی تحمل می کند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

این محصول با توجه به آنکه برای کودکان ساخته شده است ابعاد بزرگی ندارد و برای کودکان 2 تا 8 سال قابل استفاده است. طول مبل برابر با 65 و عرض آن نیز برابر با 55، و ارتفاع آن نیز تا بالای پشتی 45 سانتی متر است، ابعاد ذکر شده از سوی سازنده فضای اشغال شده مبل می باشد و محلی که برای نشستن کودک در نظر گرفته شده است کوچکتر از این ابعاد ذکر شده است. بری مثال فضای داخلی نشیمنگاه در حدود 50×35 سانتی متر بوده که برای رده سنی اعلام شده در سطر اول مناسب است. به علاوه وزن مبل تنها 800 گرم بوده و تحمل وزن 45 کیلوگرمی را دارد، و با توجه به حجم بسته بندی کوچکی که دارد در میان پرتابل ترین مبل های بادی بازار قرار می گیرد. 

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای نصب و راه اندازی این مبل بادی ابتدا محلی که کاملا پاکیره و عاری از هرگونه شئ تیز باشد را بیابید، در ادامه مبل را از بسته بندی و یا ساک حمل خارج کرده و بر روی محل مورد نظرتان پهن کنید. در اولین قدم محفظه باد پایینی را توسط تبدیل متوسط پمپ باد دستی یا برقی باد کرده و در ادامه نیز محفظه باد بالایی را باد کنید، با انجام این مراحل و اطمینان از بسته بودن دریچه های تخلیه، مبل آماده استفاده استفاده است. برای مراقبت بیشتر از مبل آن را بر روی محل هایی که اشیاء تیز دارند قرار نداده و از فشار آوردن ناگهانی (پرش کردن) روی مبل جلوگیری کنید.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره ساده مخصوص سنین کودکان از سبک ترین و کم حجم ترین مبل های بادی تفریحی برای استفاده در منزل ، مهد های کودک و حتی فضای باز در شرایط جوی مناسب می باشد. این محصول با داشتن طراحی مناسب و بدنه ضد آب به عنوان یکی از پر فروش ترین مبل های بادی کودکان عرضه شده است که توسط فروشگاه اینتکس ایران با 48 ساعت مهلت تست و تعمیر قابل عرضه به تمامی نقاط ایران می باشد.

نوعخانگی
 تحمل وزن 45 کیلو گرم
 طول 65 سانتی متر
 عرض 55 سانتی متر
 ارتفاع 45 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC مخمل
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای تکیه گاه بادی مجزا
 دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 قابل استفاده در فضای باز
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...