مبل بادی یک نفره شفاف کودک

CL 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره شفاف کودک

مبل بادی یک نفره کودک شفاف محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس ، نمایندگی محصولات بادی می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی شفاف بوده و استحکام بالایی نیز دارد . رویه ، بخش کناری و بخش کف این محصول از پی وی سی شفاف بوده که البته کف این محصول به صورت دو لایه تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه های کودکان دارد . همچنین رویه چرمی این محصول به صورت کاملا ضد حساسیت می باشد و مشکلی برای بدن کودکان شما ایجاد نخواهد کرد . تحمل وزن 32 کیلوگرمی این محصول نیز کمک کرده است تا بتوانید مبل مقاومی در اختیار داشته باشید . نشیمنگاه این محصول دارای گودی کوچکی می باشد که به کمک آن ، در قسمت نشیمنگاه این مبل بادی هوا رد و بدل خواهد شد و بدن کودک شما رد و بدل نخواهد شد .

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره شفاف کودک

مبل بادی یک نفره شفاف کودک یکی از مبل های بادی کودک زیبای عرضه شده می باشد که از محبوبیت بالایی برخوردار است و به خوبی توانسته جای خود را در میان هواداران محصولات بادی کودک باز کند . جنس رویه این مبل بادی از پی وی سی می باشد که از مقاومت و انعطاف پذیری بالایی برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این مبل بادی به طور کلی راحت می کند . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به نقد و بررسی این مبل بادی کودک بپردازیم و شما را در خرید مبل بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل بادی یک نفره شفاف کودک همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی محصولات بادی کودک در اندازه های استانداردی می باشد که این محصول نیز از همین رویه پیروی می کند و ر اندازه های استاندارد روانه ی بازار های جهانی شده است . این مبل بادی کودک دارای جای دست و تکیه گاهی با ارتفاع ایده آل می باشد که کودک در هنگام نشستن می تواند از آن ها استفاده کرده تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس خستگی به وی دست ندهد . این محصول در رنگبندی زیبا و متنوعی روانه بازار شده است که در این مطلب برای شما عزیزان یکی  از پر فروش ترین رنگ ها یعنی سبز را فراهم آورده ایم تا بتوانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید و روز زیبایی را برای کودک خود فراهم آورید .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل بادی از پی وی  سی شفاف می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . پی وی سی از جنس های رایج استفاده شده در تولید محصولات بادی می باشد که از محبوبیت های بالایی نیز برخوردار است و این محبوبیت بالا به دلیل این است که در کنار استحکام بالا از  نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز برخوردار است . همچنین برای بالا بردن کیفیت این محصول در قسمت نشیمنگاه آن نیز از پی وی سی دولایه استفاده شده است تا با مقاومتی دو برابری در این مبل بادی کودک مواجه شوید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل بادی یک نفره شفاف کودک در اندازه های ( طول : 68 سانتی متر ، عرض : 63 سانتی متر و ارتفاع : 63 سانتی متر ) می باشد که در  مقایسه با سایر مبل های بادی کودک از  فضای قابل قبولی برخوردار است . همچنین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا و قابل حملی که دارد به 1 کیلو گرم می رسد که نشان از سبک بودن آن دارد و از همین رو می تواند بهترین گزینه برای سفرهای شما عزیزان نیز به شمار آید . یکی دیگر از ویژگی هایی که در هنگام خرید مبل بادی باید به آن توجه شود قابلیت تحمل وزن می باشد که مبل بادی یک نفره شفاف کودک  دارای قابلیت تحمل وزن تا 32 کیلو گرم است که در دسته بندی محصولات بادی کودک نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

راه اندازی و نگهداری :

راه اندازی این محصول در کوتاه ترین زمان ممکن و توسط انواع پمپ های باد دستی و خودکار نیز امکان پذیر می باشد ، برای  این کار باید خروجی باد پمپ را به محفظه ی باد محصول متصل کرده و باد را به درون آن هدایت کنید تا شکل کلی را به خود بگیرد . فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد  یا کم باد کردن آن خودداری نمایید . همچنین از برخورد هر گونه اجسام نوک تیز به این محصول خودداری نمایید زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز بی دفاع می باشند که برای حل این مشکل به شما بسته برچسب تعمییرات را پیشنهاد می نماییم که توسط آن می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به رفع مشکل نمایید .

جمع بندی :

مبل بادی یک نفره شفاف کودک یکی از رایج ترین مبل های بادی خریداری شده توسط هواداران محصولات بادی کودک می باشد . جنس رویه این مبل بادی از پی وی سی شفاف می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و خیال شما را از بابت طول عمر این محصول به طور کلی راحت می کند . مبل بادی یک نفره شفاف کودک با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه محصولات بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل گرفته و خریدی لذت بخش را با ما تجربه نمایید .

نوعخانگی
 تحمل وزن 32 کیلو گرم
 طول 68 سانتی متر
 عرض 63 سانتی متر
 ارتفاع 60 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرج شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح شفاف
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
 نوع مبل یک نفره کودک
 سایر ویژگی ها دارای سطح نشیمنگاه مواج
 قابلیت راه اندازی با تمام پمپ های باد
 مناسب استفاده برای تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...