مبل بادی یک نفره طرح توپ کودک

11230B

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح توپ کودک

مبل بادی یک نفره طرح توپ کودک از دیگر مدل های مبل های بادی توپی بوده که دارای طراحی ساده و زیبا می باشد. این مبل بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده به همین دلیل در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. محصولی که برای سنین کودکان تولید شده و از قابلیت استفاده بر روی آب به صورت شناور برخوردار می باشد. این کالا قابل راه اندازی توسط کوچکترین پمپ های باد بوده و می توان از آن در هر مکانی باز و بسته ای استفاده نمود. انواع پمپ باد در شرکت اینتکس به صورت مجزا نیز عرضه می شوند. این مبل در طرح ها و رنگبندی های دیگری نیز تولید شده تا بازه انتخاب مشتریان برای فرزندان خود افزایش پیدا کند. از دیگر قابلیت ها و ویژگی های این نوع مبل های بادی کودک سبک و کم حجم بودن آنها می باشد. از همین رو به راحتی در هر مکانی به راحتی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طرح توپ کودک

مبل بادی یک نفره طرح توپ کودک

مبل بادی یک نفره طرح توپ فوتبال یکی از کوچکترین و سبک ترین مبل های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که دارای طراحی زیبا و سبک می باشد. این محصول در مدل های متنوعی ساخته شده که بیشتر دارای طراحی های ورزشی می باشد. مبل هایی که به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری جمع شده و قابل حمل و استفاده در هر مکان مختلف خواهد بود. مبل های بادی کودک اصولا دارای قیمت بسیار ارزانی بوده که تا به راحتی امکان خرید آنها فراهم باشد. اینگونه مبل های بادی کودک به دلیل زیبایی خود در طراحی ظاهری می توانند تاثیر خوبی در تغییر دکوراسیون داخل اتاق های خواب داشته باشند. برای آشنایی بیشتر با این کالا در ادامه به بررسی دقیق تر آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی کودک همانظور که اشاره کردیم به صورت توپ فوتبال بوده که از یک نشیمنگاه و تکیه گاه متصل به بدنه اصلی برخوردار می باشد. هر دو قسمت اصلی بدنه دارای دریچه باد مجزا بوده که برای راه اندازی کامل این مبل بادی می بایست از هر دو دریچه اقدام به باد زدن آن کرد. دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه دارای قابلیت Dual Lock بوده و امکان باد زدن آنها توسط تمامی پمپ های باد مخصوص محصولات بادی فراهم خواهد بود. زمانی که فرزندان شما در این نوع مبل بادی می نشینند به خوبی اعضای بدن آن را به دلیل طراحی خوب قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه پوشش داده شده تا موجب جلوگیری از آسیب رساندن به بدن و خستگی شود. اصولا این مبل های بادی در منزل ، مسافرت ها و حتی مطب دکتر کودکان استفاده می شوند.

 جنس بدنه مبل

جنس بدنه ای که برای این محصول در نظر گرفته شده از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که دارای وزن و ضخامت کمی می باشد. بدنه ای که در آن از ساده ترین نوع PVC استفاده شده که خود دارای مزیت و معایب مختلفی می باشد. از مزیت این نوع جنس بدنه می توان به وزن کمتر و داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره نمود تا به راحتی امکان حمل و استفاده از آنها در هر مکان مورد نظری فراهم باشد. از معایب این جنس بدنه به کار برده شده در این مبل بادی طرح توپ کودک می توان به مقاومت بسیار کم آن در برابر اشیای تیز و یا شرایط جوی مختلف اشاره نمود. البته خوبی استفاده از جنس PVC در این نوع محصولات بادی در قابلیت تعمیر آنها می باشد. قابلیتی که موجب می شود تا از یک بار مصرف بودن این مبل بادی جلوگیری کند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی طرح توپ کودک معادل (طول: 60 سانتی متر ، عرض: 56 سانتی متر ، ارتفاع: 40 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین کودکان و خردسالان می باشد. این ابعاد در واقع شامل حالت باد شده این محصول بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد نیز بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر بوده اما ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین حدود 15 الی 20 سانتی متر خواهد بود. این مبل بادی کودک تحمل وزنی برابر 30 کیلوگرم داشته که در صورت استاندارد باد زدن به آن می توان تا 10 کیلوگرم نیز به آن افزود. این مبل بادی وزن بسته بندی 500 گرمی داشته که وزنی بسیار سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول می بایست یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه های باد تعبیه شده روی بدنه نازل پمپ باد را به آنها وصل کرده و در نهایت اقدام به باد زدن کرد. این محصول را باید تا زمامی باد کرد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که در صورت باد زدن بیش از حد به آن به مرور زمان درز های بدنه آسیب وارد خواهد شد بنابراین مقدار باد زدن می تواند تاثیر زیادی در سلامتی محصولات بادی بگذارد. برای راه اندازی این محصول می توان از کوچکترین پمپ های باد دستی نیز برای راه اندازی سریع تر استفاده کرد. برای مراقبت های بیشتر از این محصول می توان از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی روی مبل خودداری نمود.

مبل بادی کودک طرح توپ فوتبال یکی از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین محصولات بادی تفریحی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که برای استفاده در هر مکان مورد نظر بخصوص در مطب ها و مهد کودک ها مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول دارای وزن کمی بوده و با کوچکترین پمپ های باد نیز قابل راه اندازی خواهد بود. این محصول به داشتن 48 ساعت مهلت تست و تعمیرقابل عرضه به تمامی نقاط ایران توسط نمایندگی اینتکس خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 30 کیلو گرم
 طول 60 سانتی متر
 عرض 56 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره کودک
سایر ویژگی ها دارای بدنه دو رنگ
 قابل استفاده بر روی آب
 دارای طرح های مختلف
 مناسب استفاده در مکان های مختلف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...