مبل بادی یک نفره طرح خرس بزرگسال

11012-KB

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح خرس بزرگسال

مبل بادی یک نفره طرح خرس بزرگسال از سری مبل های بادی بزرگ با طراحی حیوان بوده که دارای جنس بدنه PVC ضخیم با رویه طرح چرم شفاف می باشد. این مبل بادی که به صورت ژله ای ساخته شده از تکیه گاه دست و کمر بزرگی برخوردار بوده به همین دلیل به خوبی اعضای بدن را فرا می گیرد. این محصول در رنگبندی های دیگری نیز تولید شده به همین دلیل بازه انتخاب مشتریان را افزایش داده است. کالایی که در برابر برخورد آب و نور آفتاب مقاوم بوده از همین رو می توان با خیالی آسوده در فضای باز استفاده کرد. محصولی که بر خلاف حجم بزرگ خود در زمان راه اندازی از وزن کمی برخوردار بوده و زمانی که آن را جمع می کنید حجم کمی را به خود خواهد گرفت تا حمل و جا به جایی آن آسوده تر شود. از این مبل بادی در مسافرت ها نیز به راحتی می توان استفاده کرد. تنها کافیست یک پمپ باد دستی یا پدالی به همراه داشته باشید تا به راه اندازی محصول مورد نظر خود در کمترین زمان بپردازید.

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طرح خرس بزرگسال

مبل بادی یک نفره طرح خرس بزرگسال

مبل بادی یک نفره طرح خرس محصولی با بدنه شیشه ای برای سنین بزرگسال بوده که برای استراحت های سطحی در منزل و حتی فضای باز طراحی و ساخته شده است. این محصول دارای حجم بدنه بزرگی بوده که به خوبی اعضای بدن را در بر می گیرد تا مصرف کننده به اندازه کافی احساس راحتی داشته باشد. این مبل بادی با وجود داشتن قیمتی مقرون به صرفه کیفیت مناسبی داشته و امکان استفاده از آن در فضای باز وجود خواهد داشت. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این کالا به توضیحات کامل آن خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت این محصول همانطور که از نام محصول پیداست به صورت خرسی بوده که از بدنه ای با حجم بزرگ برخوردار می باشد. این مبل بادی دارای تکیه گاه هایی بزرگ روی خود بوده که کاملا بدن مصرف کننده را در بر می گیرد. این بدنه نشیمنگاهی مواج داشته تا هنگام نشستن مصرف کننده را به سوی خود جذب کند. محصولی که در دو رنگ قرمز و سبز تولید شده و به دلیل داشتن کف گود باعث شده تا عمل هواگیری را به خوبی انجام دهد تا در نتیجه از حرکت های اضافی دور بماند.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه ای که برای این مبل بادی در نظر گرفته شده از نوع پلاستیک PVC با بدنه کاملا شفاف می باشد تا جلوه زیبایی به این مبل بدهد. این بدنه بر خلاف ظاهر خود از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و در برابر برخورد آب و یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت کافی را خواهد داشت. از همین رو با خیالی آسوده می توان از این محصول در فضای باز استفاده کرد. از ویژگی های بسیار خوب جنس بدنه مبل بادی خرسی می توان به انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره نمود تا حمل و جا به جایی این کالا آسوده تر باشد. همچنین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه به وسیله بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس در کمترین زمان ممکن قابل ترمیم خواهد بود.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی یک نفره خرسی معادل (طول: 111 سانتی متر ، عرض: 104 سانتی متر ، ارتفاع: 91 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای سنین بزرگسال می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی و باد شده این کالا بوده و در صورتی که این مبل را جمع کنید ابعاد آن بسیار کمتر خواهد شد تا اندازه ای که در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد بنابراین ارتفاع سطح نشیمنگاه تا زمین کمتر خواهد بود. این مبل بادی از تحمل وزن 120 کیلوگرمی برخوردار بوده که نسبت به کیفیت جنس بدنه و ابعاد خود مقداری بسیار مناسب برای این محصول به نظر می رسد. البته هر چقدر با باد کردن بیشتر این مبل فشار روی لایه ها بیشتر شود یقینا از تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز 1.7 کیلوگرم بوده که وزنی سبک و قابل حمل توسط دست خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این محصول کافیست ابتدا از فروشگاه اینتکس پمپ باد مخصوص محصولات بادی را تهیه کرده و سپس با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن دریچه را وصل کرده و شروع به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. در صورتی که بیش از حد به این محصول باد بزنید به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین یکی از موثر ترین راه های مراقبت از این مبل بادی تنظیم مقدار باد زدن به آن می باشد. جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه و خودداری از انجام حرکات پرشی روی آن نیز از دیگر مواردی بوده که باید برای حفاظت از این کالا انجام دهید.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره خرسی بزرگسال یکی از بزرگترین مبل های بادی یک نفره برای استفاده در منزل و حتی فضای باز بوده که از بدنه ای ضد آب برخوردار می باشد. این مبل بادی در دو رنگ تولید شده و از بدنه ای شفاف یا همان شیشه ای برای زیبایی بیشتر برخوردار می باشد. محصولی که نسبت به ابعاد خود وزن و حجم بسیار کمی در حالت جمع شده خود داشته به راحتی در هر مکان مورد نظری قابل حمل باشد. این مبل از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بهره مند بوده که توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 120 کیلو گرم
 طول 111 سانتی متر
 عرض 104 سانتی متر
 ارتفاع 91 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ بدنه زیبا
 دارای تکیه گاه کمر و دست بزرگ
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...