مبل بادی یک نفره طرح گل قرمز

ch 0056318

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بادی یک نفره طرح گل قرمز

مبل بادی کودک طرح گل قرمز از محصولات شیک و جذاب شرکت تهران اینتکس می باشد که به سبب طراحی زیبا ، مناسب برای استفاده کودکان و یا بزرگسالان نیز می باشد . بدنه ی ساخته شده از پی وی سی به شما کمک می کند تا بتوانید با خیال آسوده بر روی این محصول استراحت کید . رویه این مبل بادی از پی وی سی طرح چرم تهیه شده است و استحکام بالایی دربرابر ضربه دارد . همچنین به سبب استفاده از این رویه چرم ، مبل خاصیت ضد تعریقی به خود گرفته است و در استراحت های طولانی مدت بدن شما دچار تعریق نخواهد شد و می توانید ساعت های طولانی با لذت کامل از این محصول استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید .

نقد و بررسی مبل بادی یک نفره طرح گل قرمز

مبل بادی یک نفره طرح گل قرمز

مبل بادی یک نفره طرح گل قرمز یکی از فانتزی ترین مبل های بادی تولید شده برای سنین مختلف از جمله کودکان بوده که بیشتر برای استفاده در منزل و اتاق های خواب تولید شده است. این محصول طراحی بدنه ساده ای داشته و به دلیل حجم مناسب خود در هر مکانی قابل حمل می باشد. مبل های بادی زیادی در این سبک تولید شده که هر کدام از نظر طراحی و ابعاد به یکدیگر مشابه می باشند. این محصول از نظر قیمت نیز بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این کالا بپردازیم...

طراحی و ساخت مبل

طراحی و ساخت بدنه این مبل بادی همانند دیگر مبل های بادی یک نفره تولید شده بوده که که دارای ساختار بدنه متناسب با نمشیمنگاه های خود می باشد. این محصول نشیمنگاه و تکیه گاه مواج داشته تا هنگام نشستن روی آن به خوبی اعضای بدن را در بر گیرد. این ویژگی موجب می شود تا به جریان هوا بهتر عبور کرده تا از تعریق بالای مصرف کنندگان جلوگیری کند. قسمت کف این مبل کمی گود بوده تا در زمان استفاده به مدت زمان طولانی عمل هواگیری انجام شده تا این مبل از حرکت های اضافی دور بماند.

جنس بدنه مبل

جنس بدنه در نظر گرفته شده برای این مبل بادی از نوع PVC بادی رویه طرح چرم بوده که در برابر برخورد آب و قرار گرفتن در زیر نور آفتاب مقاوم خواهد بود. بنابراین با خیالی آسوده می توان از این مبل بادی در فضای باز استفاده نمود. این نوع جنس بدنه دارای انعطاف بالایی بوده به همین دلیل امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم خواهد کرد. این قابلیت موجب می شود تا به راحتی این مبل را در هر مکانی حمل کرد. همچنین نه تنها این مبل بادی بلکه سایر مبل ها نیز از قابلیت تعمیر برخوردار می باشند. بدنه آنها به گونه ای ساخته شده که در صورت آسیب دیدن توسط بسته های مخصوص تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم باشند.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد مبل بادی کودک یک نفره طرح گل معادل (طول: 92 سانتی متر ، عرض: 76 سانتی متر ، ارتفاع: 65 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای استفاده سنین مختلف از جمله کودکان می باشد. این ابعاد شامل حالت باد شده این کالا بوده که در صورت جمع کردن بدنه این ابعاد بسیار کمتر خواهد شد تا جایی که به راحتی در هر محل مورد نظری جای خواهد گرفت. ارتفاع ذکر شده برای این مبل نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی تکیه گاه کمر می باشد. این مبل تحمل وزن 80 کیلوگرمی داشته که به نسبت ضخامت جنس و ابعاد بدنه تعیین می شود. در صورتی که باد بدنه این مبل بیشتر شود به دلیل فشار روی لایه ها از تحمل وزن آن کاسته خواهد شد. همچنین وزن بسته بندی آن نیز 1.4 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار سبک برای حمل آسوده خواهد بود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

برای راه اندازی این مبل بادی کافیست در ابتدا یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و با توجه به اندازه دریچه باد بدنه نازل پمپ باد متناسب با آن را وصل کرده و در انتها اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این محصول را باید تا زمانی ادامه داد که این کالا شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که بیش از حد به این محصول باد نزنید زیرا در غیر اینصورت به مرور زمان درز های بدنه آسیب خواهد دید. بنابراین مقدار باد زدن به این مبل می تواند در مراقبت از این کالا بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدئه جلوگیری کرده و در انجام هر گونه حرکات پرشی روی مبل خودداری نمود.

جمع بندی

مبل بادی یک نفره طرح گل در رنگ قرمز از سبک ترین و مقرون به صرفه ترین مبل های بادی برای استفاده کودکان و نوجوانان بوده که بیشتر برای استفاده در فضای داخل منزل و اتاق های خواب عرضه شده است. یکی از ویژگی های خوب این مبل بدنه قابل شستشو بوده و به دلیل حجم کم خود به راحتی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی خواهد بود. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
 تحمل وزن 80 کیلو گرم
 طول 92 سانتی متر
 عرض 76 سانتی متر
 ارتفاع 65 سانتی متر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دولایه
 پمپ
 نوع پمپ -
نوع مبلیک نفره
سایر ویژگی ها دارای نشینگاه مواج
 طراحی و رنگ زیبا 
 بدنه ضد آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...