مبل بین بگ Chill Seat مشکی

chill seat b80

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,400,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل بین بگ Chill Seat مشکی

مبل بین بگ Chill Seat مشکی محصولی از شرکت تهران اینتکس با طراحی و ارگونومی ساخت بسیار راحت و دلنشین که از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. مبلی که ساخته شده از جنس پلی استر با مواد داخلی یونولیت بوده و به دلیل نداشتن درز از قسمت بیرونی از قابلیت شستشو بهره می برد. قابلیتی که می تواند در تمیز بودن و رسدگی راحت به این محصول کمک شایانی کند. اما این مبل دارای زیپ مخصوص برای پر و خالی نمودن مواد داخلی بوده که با استفاده از این قابلیت می توانیم به مقدار دلخواه یونولیت درون این مبل را کم یا زیاد کرد. یکی از ویژگی های بسیار خوب مبل بین بگ مشکی انعطاف و شکل پذیری بالا بوده که می تواند محلی بسیار راحت برای نشستن و حتی دراز کشیدن برای مصرف کننده فراهم کند. انعطاف پذیری بالای آن باعث شده تا نشیمنگاه و تکیه گاه حالت پذیر به همراه داشته باشد تا هنگام نشستن روی آن احساس بسیار راحتی را تجربه کنید. اما تیکه گاه بزرگ آن نیز از دیگر مزیت های این مبل شنی بوده که در صورت استفاده از یک زیر پایی می توان به راحتی بر روی آن دراز کشید، زیرا که از ابتدا کمی شیب در زمان طراحی به این مبل داده شده است. از ویژگی های دیگر روی این مبل می توان به تعبیه کردن یک جیب در کنار نشیمنگاه و دستگیره مخصوص در بالاترین قسمت مبل برای حمل آسوده تر اشاره نمود.

نقد و بررسی مبل بین بگ Chill Seat مشکی

مبل بین بگ Chill Seat مشکی ، از بین بگ های راحتی طراحی شده شبیه به صندلی می باشد که برخلاف ظاهر خود از هیچ پایه ای بهره مند نبوده و کاملا انعطاف پذیر و فرم پذیر است . این بین بگ در دو رنگ مشکی و سبز ساخته شده است که از نظر ساختاری و شباهت ظاهری شبیه به یکدیگر و تنها تفاوت آن ها در رنگ است . این محصول به واسطه ویژگی های بسیار خوبی که دارد می تواند نشیمنگاهی پرتابل و قابل حمل باشد تا در صورت نیاز به سادگی بتوانید آن را جابجا کرده و در هر جایی از خانه از بین بگ استفاده کنید . برای کسب اطلاعات بیشتر قبل از خرید مبل بین بگ Chill Seat مشکی ، ادامه مطلب را مطالعه کنید .

طراحی و ساختار مبل بین بگ Chill Seat مشکی

همانطور که اشاره شد برای ساخت مبل بین بگ Chill Seat مشکی از طراحی شبیه به صندلی استفاده شده است . این گونه از طراحی ها سبب آن خواهند شد که بتوانید به خوبی به تکیه گاه بلند بین بگ تکیه دهید . نداشتن یک تکیه گاه انعطاف پذیر و مرتفع ضعف بوده و توصیه می کنیم که بین بگ هایی را خریداری کنید که پشتی و تکیه گاه داشته باشد . عمده بین بگ هایی که بدون تکیه گاه طراحی شده اند ، عمدتا برای نشستن های کوتاه مدتی ساخته شده اند . 

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که ساختار این بین بگ ها از چیست ؟ آیا داخل آن ها پایه استفاده شده است یا خیر ؟ چرا بین بگ ها بسیار انعطاف پذیر هستند ؟ توجه داشته باشید که در ساخت بین بگ ها برخلاف مبل ها و کاناپه هایی که مشاهده می کنید از پایه و ستون استفاده نشده است و تنها بین بگ از محتوای شنی پر شده است که ممکن است این محتوا ، یونولیت ، گرانول ، پلی استایرن ، ابر و ... باشد . بدنه کلی بین بگ از دو لایه پوسته و آستری تشکیل شده است .

جنس مبل بین بگ Chill Seat مشکی

اینتکس برای ساخت مبل بین بگ Chill Seat مشکی از جنس پارچه شمعی پلی استر استفاده کرده است . شاید با این پارچه آشنایی نداشته باشید ، اما پارچه های پلی استری به دلیل داشتن الیاف پلی استر در داخل خود ، کاملا ضد اب هستند ، به همین دلیل نیز از آن ها عمدتا برای ساخت چادر های مسافرتی ، ساک و کوله پشتی های ضد آب استفاده می شود . پلی استر علاوه بر ضد آب بودن در برابر اشعه های آسیب رسان خورشیدی در امان بوده و استفاده از محصول در هوای آزاد و در معرض نور خورشید به محصول آسیبی وارد نکرده و رنگ پریدگی نیز در پارچه ایجاد نمی شود . 

ویژگی های مبل بین بگ Chill Seat مشکی

از ویژگی های خوب بین بگ همانطور که در بخش جنس مطرح شد می توان به ضد آب بودن بین بگ اشاره کرد . با توجه به این موضوع شما می توانید از بین بگ ها در مناطق شرجی و ساحلی مانند استا های شمالی کشور استفاده کنید و حتی آن را در آلاچیق ها و در کنار سواحل نیز استفاده کنید . همچنین این محصول می تواند نشیمنگاه عالی در استخر های شخصی و ویلایی شما باشد . توجه داشته باشید که رویه قابل شستشو بوده و می توانید آن را از آستری جدا کنید . تمیز کردن آن ساده و چرک پذیری بسیار کمی دارد . وزن مبل بین بگ Chill Seat مشکی 3.5 کیلوگرم است .

نگهداری و تعمیرات مبل بین بگ Chill Seat مشکی

در کنار ویژگی های خوب مبل بین بگ Chill Seat مشکی ، محصول نیاز به نگهداری دارد ، توجه داشته باشید که برخورد اجسام تیز و برنده می تواند به پارچه آسیب رسانده و ضد آب بودن پارچه از دست برود . از سوی دیگر توصیه می کنیم که از بین بگ بر روی آب یا داخل حمام استفاده نکنید . نکته بعدی این است که بین بگ را زیاد تحت فشار قرار نداده و ب روی آن نپرید . برای جابجایی به صورت کامل بین بگ را بلند کنید چرا که وزنی ندارد . کشیدن بین بگ بر روی زمین می تواند به آن آسیب وارد کند .

با وجود تمامی نکات گفته شده ، بین بگ ها قابلیت تعمیر شدن دارند و در صورت نیاز شما می توانید نسبت به تعمیرات آن ها اقدام کنید . از جمله آسیب هایی که عمدتا ممکن است برای بین بگ بوجود آید ، پارگی پوسته یا آستری می باشد که می توانید با دوختن آن را برطرف سازید . همچنین در صورت افت مبل شنی که در دراز مدت به دلیل فشرده شدن محتوای داخلی اتفاق می افتد نیز می توانید با تهیه محتوای شنی مخصوص بین بگ آن را دوباره شارژ کنید .

طول 75 سانتی متر
عرض 65 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
جنس رویه پلی استر
حجم داخلی 220 لیتر
مواد داخلی مبل یونولیت
ضمانت 1 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.5 کیلوگرم
 انعطاف پذیر
 دارای تیکه گاه بلند
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...