مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار کودک

mbl-1017

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس

مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس از دیگر محصولات شرکت اینتکس می باشد که این بار با بدنه ای ارتشی و چیریکی ان را روانه بازار کرده است. اگر بخواهیم در خصوص نوع طراحی این محصول صحبت کنیم باید عنوان کرد که این محصول دارای بخش نشیمنگاه فرو رفته می باشد که ساختار ان نیز به صورت مستطیلی بوده و به صورت ساده شکل گرفته است. هم چنین تکیه گاه این محصول نیز با شیب ملایمی به سمت عقب شکل گرفته که از نظر ابعاد نیز هر چه از سمت نشیمنگاه به سمت بالا نگاه می کنیم عرض این محصول کمتر می شود .

همچنین این مبل شنی به راحتی و با بهترین شکل ممکن بر روی زمین قرار گرفته و تکان نمی خورد که از این بابت خیال شما را راحت کرده است. هم چنین این کالا تنها 6 کیلو گرم وزن دارد که حمل و نقل ان بسیار ساده شده است. این محصول دیدنی را می توانید هم اکنون با قیمت مناسب از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

راهنمای خرید مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس

مبل های شنی در مدل ها و طرح های مختلفی تولید شده اند که هر یک از آن ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خود را داشته و همین موضوع نیز سبب شده است تا هر مبلی منحصر به فرد و مناسب برای هر نوع سلیقه ای باشد . اما قبل از خرید مبل شنی بایستی به مواردی توجه داشته باشید تا بتوانید مناسب ترین و بهترین انتخاب را انجام دهید . از جمله موارد مهم ، رده سنی و تحمل وزن مبل شنی می باشد که می تواند بیانگر رده سنی و همچنین دوام محصول باشد .

به عنوان مثال مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس با توجه به ابعاد بزرگ خود و همچنین تحمل وزن 150 کیلوگرمی ، مناسب برای استفاده کودکان بوده و حتی نوجوانان نیز می توانند از آن استفاده کنند . همچنین نکته بعدی جنس محصول است که در بخش نقد و بررسی به صورت جامع در رابطه با ویژگی ها و خصوصیات جنس استفاده شده در تولید مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس اشاره شده است . 

نحوه شستشو مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس دارد ، می توان به طراحی متفاوت آن اشاره کرد که قابلیت جداکردن رویه از مواد داخلی وجود دارد ، این موضوع می تواند به شما کمک کند تا در صورت کثیف شدن رویه ، آن را جدا کرده و بشویید . توجه داشته باشید که تمامی پارچه ها ممکن است قابل شستشو نباشد ، بنابراین با توجه به جنس رویه ، نسبت به شستشو آن اقدام کنید .

با توجه به اینکه رویه مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس از پارچه مخملی ساخته شده است شما می توانید آن را با استفاده از آب ولرم و با پودر های رختشویی و مواد شوینده بشویید . همچنین شما می توانید از ماشین لباسشویی نیز استفاده کرده و حتی از خشک کن ماشین لباسشویی برای خشک کردن نیز استفاده کنید .

شارژ مبل شنی و تعمیرات آن

مبل های شنی نیازمند مراقبت و نگهداری اصولی هستند تا آسیبی نبینند ، با این حال در صورت آسیب دیدن شما می توانید آن را تعمیر کنید ، زیرا جنس پارچه ای این مبل ها قابل تعمیر بوده و با دوختن می تواند پارگی ها را بر طرف کنید . شما می توانید خودتان این کار را انجام داده یا محصول را برای فروشگاه تهران اینتکس برای تعمیرات ارسال کنید . نکته بعدی شارژ کردن مبل شنی است که به مرور زمان و در طی سال ها استفاده از مبل شنی ممکن است شاهد این افت باشیم ، بنابراین نیاز است تا با شارژ کردن مجدد مبل شنی ، محصول را به مانند روز اول پر کنید .

شما می توانید محتوای شنی خود را از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و در خانه این کار را انجام دهید که بسیار ساده و آسان است . شما می توانید تمامی لایه های مبل شنی را در صورت نیاز حتی تعویض کنید . در بخش نقد و بررسی در رابطه با ساختار لایه لایه مبل شنی اشاره هایی شده است که می توانید با مطالعه آن بهتر با ساختار مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس آشنا شوید .

نقد و بررسی مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس

مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس از زیرا ترین مبل های شنی طراحی شده موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد که طراحی متفاوت آن ، جذابیت مبل شنی را دو چندان کرده است . این محصولات ، نشیمنگاه هایی بسیار نرم و راحت هستند که می توانید با استفاده از آن ها ساعت ها بدون اینکه از نشستن خسته شوید ، استراحت کرده و به مشاهده تلویزیون یا مطالعه کتاب و ... بپردازید . در این بخش نیز فروشگاه تهران اینتکس قصد دارد تا به بررسی بیشتر مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس پرداخته و به نوع ساخت و طراحی محصول ، جنس ، مراقبت و نگهداری مبل شنی بپردازد ، پس در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساخت مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس

طراحی و ساخت مبل های شنی نیز به مانند هر نوع مبل دیگری دارای طراحی متفاوت و ساختار متنوع می باشد که هر یک از آن ها ممکن است بر این اساس ، ویژگی های متفاوتی نیز داشته باشد . به عنوان مثال مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس دارای طراحی مخروطی شکل یا گلابی شکل است که این طراحی بسیار عالی می تواند تکیه گاه بلندی را برای مبل ایجاد کند تا اینچنین افراد بتوانند بهتر به مبل شنی تکیه داده و استراحت کنند . برخی از مدل های دیگر نیز موجود هستند که به صورت گرد ، مربعی و مکعبی ساخته شده اند که می توانید در دسته بندی مربوطه آن ها را مشاهده و خریداری کنید .

طراحی ارتشی این مبل شنی ، زیبایی و جذابیت خاصی را به محصول بخشیده است ، شما می توانید با استفاده از مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس حتی دیزاین اتاق خود را متحول و منحصر به فرد کنید .مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس از طراحی سه لایه برخوردار می باشد ، یعنی ساختار آن از سه لایه ساخته شده است که بیرونی ترین بخش آن پوسته یا بدنه نام دارد ، در لایه میانی مبل شنی ارتشی نیز از آستری و بخش داخلی محصول از محتوای شنی خرد استفاده شده است که در داخل آستری ریخته شده است .

بخش آستری نقش بسیار کلیدی در امکان جداسازی بدنه با محتوای شنی داشته و می تواند به شما اجازه دهد تا بدنه مبل شنی را برای شستشو از بخش های داخلی جدا کنید . لازم به ذکر است که دسترسی به تمامی لایه های مبل شنی وجود داشته و به سادگی می توانید از طریق زیپ های قرار گرفته در بدنه به لایه های زیرین دسترسی داشته باشید .

جنس مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس

در بخش طراحی و ساخت مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس در رابطه با ساختار این محصول اشاراتی شد ، هر یک از لایه ها از اجناس مختلفی ساخته شده اند که برای ساخت بدنه محصول از پارچه مخملی استفاده شده است . پارچه مخملی یکی از پر استفاده ترین پارچه ها برای ساخت مبل های شنی می باشد ، زیرا این پارچه ها طول عمر بالایی داشته و از نظر ظاهری بسیار زیبا و شیک هستند ، همچنین پارچه های مخملی سطحی نرم و لطیف داشته و قابلیت شستشو نیز دارند .

از این رو شما میتوانید به راحتی بدنه را پس از کثیف شدن جدا کرده و بشویید . و اما بخش داخلی مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس از محتوای شنی یونولیتی استفاده شده است که این محتوا بسیار وزن سبکی داشته و انعطاف پذیری خوب آن نیز سبب نرمی و راحتی وصف ناپذیر محصولات شنی به مانند مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس شده است .

مراقبت و نگهداری مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس

مبل های شنی نیازمند مراقبت و نگهداری درست هستند تا آسیبی ندیده و طول عمر بالایی نیز داشته باشند . تحمل وزنی که برای مبل شنی ارتشی تکیه گاه دار اینتکس در نظر گرفته شده است ، 150 کیلوگرم می باشد ، بنابراین وارد کردن فشار بیشتر می تواند به محصول آسیب برساند ، به عنوان مثال پرتاب کردن مبل شنی یا پریدن بر روی آن می تواند مشکلاتی اینچنینی را به دنبال داشته باشد . برای شستشو توصیه می شود از آب های ولرم یا سرد استفاده کنید . شما میتوانید برای شستشو از انواع مواد شوینده غیر اسیدی استفاده کنید .

طول 130 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه ارتشی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره کودک
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...