مبل شنی اسپورت

hc172019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اسپورت

مبل شنی اسپورت از سری مبل های راحتی می باشد که شما می توانید آن را در اتاق خواب و پذیرایی و همچنین در دفتر کار مورد استفاده قرار دهید . رویه این محصول از جنس پارچه مصنوعی در نظر گرفته شده است که بسیار منعطف و نرم و راحت بوده و همچنین مقاومت بالایی در برابر ساییدگی می باشد . محتویات تشکیل دهنده آن نیز از جنس یونولیت های خرد شده می باشد که بسیار منعطف بوده و در حین استراحت به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت . برای این محصول محل قرار گیری دست ها و یک عدد تکیه گاه درنظر گرفته شده است که بدن شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . در قسمت زیرین آن نیز یک عدد زیپ درنظر گرفته شده است که با استفاده از آن می توانید روبه را از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید . همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم یونولیت ها را افزایش و یا کاهش داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید . وزن آن نیز اندک و در حدود 5 کیلو گرم می باشد و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید . برای تهیه این مبل شنی زیبا می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی ، از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی اسپورت

مبل شنی اسپورت از سری مبل های شنی محبوب شرکت اینتکس می باشد که به دلیل نوع طراحی آن شما می توانید آن را اتاق خواب، پذیرایی و دفتر کار مورد استفاده قرار دهید. این محصول بسیار منعطف بوده و به خوبی با بدن شما شکل خواهد گرفت. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و ارگونومی ساخت

 

همانطور که می دانید امروزه به شکل ظاهری محصولات توجه بسیاری نشان داده می‌شود و همین جهت همواره سعی شده تا محصولاتی با طراحی متفاوت و شکیل در اختیار شما قرار داده شود. این محصول نیز از سری مبل های شنی زیبا و کاربردی شرکت اینتکس بوده که با دارا بودن تکیه گاه ای نسبتاً بلند پشت شما را در حین استفاده در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد و شما می توانید علاوه بر مطالعه و تماشای تلویزیون برای استراحت نیز آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید. نشیمنگاه این محصول به صورت مربع طراحی شده و در کناره ها دارای محل قرار گیری دست ها می باشد که به همین منظور این محصول گزینه کاملا مناسبی برای استراحت می باشد. در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن میتوانید رویه را جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید همچنین می توانید با استفاده از این ویژگی حجم محتویات تشکیل دهنده آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را به شکل و فرم دلخواه خود تبدیل نمایید. رنگ آن نیز زرد در نظر گرفته شده که با سلیقه بسیاری از افراد سازگاری دارد. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر مواردی که در حین خریداری محصولات می بایست به آن توجه نمود جنس و کیفیت محصول مورد نظر می باشد زیرا محصولی با کیفیت مناسب را می توان سالها مورد استفاده قرار داد. رویه این محصول از جنس چرم مصنوعی در نظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن ظاهری زیبا از مقاومت بسیار زیادی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد. محتویات تشکیل دهنده این محصول نیز از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر در نظر گرفته شده است که تا حد قابل توجهی انعطاف پذیری محصول را افزایش داده و موجب می شود در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار دهد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

علاوه بر زیبایی و کیفیت محصول مورد نظر می بایست به ابعاد و وزن آن نیز توجه بسیاری نشان داد زیرا محصولی با ابعاد و وزن مناسب را می‌توان در هر مکانی مورد استفاده قرار داد. به همین منظور برای این محصول طولی معادل 80 سانتی متر، عرض 70 سانتی متر و ارتفاع 75 سانتی متر درنظر گرفته شده که کاملا مطابق با استاندارد های موجود درنظر گرفته شده است. با توجه به این ابعاد شما قادر خواهید بود این محصول را در کمترین فضای ممکن مورد استفاده قرار دهید. وزن آن نیز در حدود 5 کیلوگرم می باشد که به راحتی قابل حمل و جابجایی بوده و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای آن دارد.

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

همانطور که می‌دانید نحوه مراقبت و استفاده ما نیز از محصولات خریداری شده تاثیر بسزایی بر طول عمر آنها خواهد داشت و همین جهت می بایست از قرار دادن وزنه های سنگین تر از وزن ذکر شده بر روی آن خودداری نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بسیار بالا بپرهیزید. همچنین برخورد اشیای نوک تیز به بدنه آن موجب آسیب دیدگی این محصول خواهد شد. در صورت بروز هر گونه آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی تهران اینتکس آنرا تغییر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی 

 

مبل شنی اسپرت استریمو های شنی پرطرفدار و محبوب شرکت اینتکس می باشد که با طراحی زیبا و رنگی شاد توانست توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید. این محصول با دارا بودن رویه قابل شستشو و تعویض و انعطاف پذیری بالا دارای کارایی بسیاری بوده و شما می توانید برای استراحت و مطالعه و تماشای تلویزیون و دیگر کارهای روزانه آن را مورد استفاده قرار داده و لذت ببرید. همچنین برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و کیفیت استثنایی از طریق نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 70 سانتی متر
ارتفاع 75 سانتی متر
رنگ بدنه لیمویی
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...