مبل شنی اصل اینتکس

mbl-3011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی اصل اینتکس

مبل شنی اصل را باید به جرات از منحصر به فرد ترین محصولات موجو در بازار دانست زیرا کیفیت فوق العاده این محصول سبب شده تا هر فردی خواهان خرید ان باشد. در همین خصوص هم باید گفت که بدنه این کالا از نوع پارچه مخملی تولید گردیده است که از مقاوم ترین و با کیفیت ترین نمونه های موجود در بازار بوده و در برابر ساییدگی و هم چنین تابش مستقیم نور خورشید و شرایط جوی گوناگون هم هیچ گونه افت کیفیتی نخواهد داشت. علاوه بر این ها رنگ این محصول هم به قدری چشم نواز است که با دیدن ان بسیاری از افراد علاقه مند به خرید این مبل شنی خواهند شد. از دیگر خصوصیات این محصول هم حجم و وزن سبک این محصول است که باعث شده تا جا به جایی و هم چنین تغییر مکان این مبل شنی به سادگی صورت پذیرد. هم چنین در زمان هایی که رویه و محتویات داخلی این محصول هم دچار اسیب شود شما می توانید به راحتی ان را تعویض نمایید که از خصوصیات خوب این محصول به شمار می رود.

جنس رویه این مبل شنی اینتکس از پارچه مخمل می باشد که در تست های انجام شده بر روی آن از مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . همچنین در ساختار داخلی آن از یونولیت مخصوص مبل های شنی استفاده شده است که علاوه بر اتعطاف پذیری مهندسی شده دارای استحکام بسیار بالایی می باشد و از این رو به خوبی توانسته است قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 180 کیلو گرم را برای شما فراهم آورد . این مبل شنی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی فروش محصولات اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید 

نقد و بررسی مبل شنی اصل اینتکس

مبل شنی اصل اینتکس از سری محصولات زیبا و راحت برند اینتکس می باشد که در رنگبندی های متنوع و زیبایی روانه بازارهای جهانی شده است . جنس رویه این محصول از پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش می گذارد دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آل نیز است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی اصل اینتکس همراه ما باشید تا شما را با این مبل شنی زیبا بیشتر آشنا کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت :

مبل های شنی از زمان تولید تا به امروز از جمله محصولات محبوبی بوده که توانسته جایگزین مبل های راحتی شود. زیرا این محصولات دارای بدنه ای ساده و در عین حال نرم و راحت می باشند. توجه به راحتی استراحت در این محصول و رعایت استانداردهای موجود از جمله دلایل محبوبیت ان ها می باشد. البته این محصولات دارای طراحی های کاملا مشابه هستند که در برخی زوایا متفاوت هایی نیز دارند. این محصول نیز دارای ساختاری گروی بوده که نشیمنگاه و تکیه گاهی متصل به هم دارد. بدنه این محصول در عین سادگی از لای هایی به هم چسبیده ساخته شده که ه زیبایی کار می افزاید. این محصول با بدنه کاملا یک رنگ تولید می شود. جهت هماهنگی با دکوراسیون داخلی منزل یا محل کار خود می توانید رنگ بدنه را کاملا انتخابی سفارش دهید.

جنس بدنه

افراد همواره به دنبال کالایی با کیفیت هستند تا در قبال هزینه پرداختی دغدغه ای بابت طول عمر نداشته باشند . شرکت اینتکس جهت رضایت مشتریان و رعایت حقوق مصرف کنندگان محترم در پروسه تولید این محصول به دنبال مرغوب ترین جنس ها رفته است . به همین دلیل جنس پوشش این محصول از پارچه ای مخملی انتخاب می شود . این پارچه در برابر فرسایش و پوسیدگی مقاومت بالایی داشته و در زمان استفاده ضد تعریق است . لازم به ذکر است که پوشش رویه این محصول به صورت کامل قابل شستشو و تعویض توسط زیپی که در بخش کف آن تعبیه شده است می باشد .

ابعاد ، وزن و قابلیت تحمل وزن :

سبک وزن بودن مبل های شنی می تواند یکی از مزیت های آن ها به شمار بیاید که تاثیر بسزایی در انتخاب مبل شنی دارد . وزن این مبل شنی برابر با 5 کیلو گرم می باشد که از این رو مناسب برای مکان هایی با خصوصیت تعدد در جا به جایی است . این محصول کروی دارای طول و عرضی یکسان و برابر 90 سانتی متر می باشد که نشیمنگاه بزرگی را برای شما فراهم می اورد. البته ارتفاع محصول معادل 110 سانتی متر بوده که یک فضای استراحت استاندارد برای ایجاد کند. شایان ذکر است که قابلیت تحمل وزن در این مبل شنی بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد و از همین رو به راحتی می تواند وزن یک نفر را مهار نماید .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در محل مناسب قرار دهید. از انجایی که این محصول کاملا اماده به دست شما خواهد رسید پس از همان ابتدا قابل استفاده می باشد. مواد داخلی محصول یونولیت قابل تعویض بوده که در اثر نشستن فرم ایده ال را می یابد. جهت حفظ طول عمر محصول از وارد کردن اجسام نوک تیز و وزنی بیش از توان محصول به بدنه ان جددا خودداری کنید.

جمع بندی :

مبل شنی اصل اینتکس محصولی خلاقانه جهت استفاده در منزل و محل کار برای زمانی طولانی می باشد. این محصول با قابلیت حمل و نقلی اسان و گارانتی دوساله اسودگی خاطر شما را مهیا می سازد.  جنس ارچه رویه این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالا در برابر فشار و ضربه دارای نرمی و انعطاف پذیری ایده آلی نیز می باشد . همچنین وزن این محصول برابر با 5 کیلو گرم و قابلیت تحمل وزن آن نیز بالغ بر 180 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . اگر قصد خرید این محصول را دارید به فروشگاه اینتکس مراجعه کرده و یا از طریق سایت تهران اینتکس اقدام به ثبت سفارش آنلاین کنید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...