مبل شنی ایرانی

mbl-3060

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی ایرانی

مبل شنی ایرانی از تولیدات داخلی و جذابی است که به تازگی توسط شرکت تهران اینتکس روانه بازار شده است. این محصول دارای ظاهر گرد و جذابی است که شاید نمونه های ان را در دسته بندی مبل های شنی بیشتر مشاهده کنید. نکته مهم در خصوص این محصول تولید ان از دو رنگ مشکی و قهوه ای است که در کنار هم قرار گرفته و این محصول را به دو قسمت مساوی و متشکل از دو رنگ تیزه و زیبا طراحی کرده است. شما در کنار بدنه این محصول می توانید نام تجاری سازنده این کالا را هم مشاهده کنید و از اصالت این محصول اطمینان حاصل نمایید. هم چنین بدنه این کالا هم به صورت مقاوم و زیبا شکل گرفته است که در برابر ساییدگی هم مقاوم خواهد بود. تحمل وزن معقول و زیاد این کالا هم از دیگر موارد و ویژگی های خوب این محصول به شمار می رود. با توجه به تمام این موارد پیشنهاد می کنیم تا این کالا را از طریق نمایندگی اینتکسخریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی ایرانی

مبل شنی ایرانی

مبل شنی ایرانی یکی از زیبا ترین و جذاب ترین مبل های تولید داخلی و ایرانی می باشد که بشدت از لحاظ کیفیت، طراحی، و مقاومت یا حتی وزن آن با مبل های شرکت های معروفی نظیر اینتکس و بست وی رقابت کرده و از همه لحاظ با محصولات خارجی برابری می کند. البته قابل ذکر می باشد که شما با خرید این مبل شنی به غیر از خرید یک مبل زیبا، شیک ، مقاوم و با کیفیت به تولید داخلی هم کمک کرده و با خرید محصولات داخلی به رونق کشور خود کمک مضاعفی می کنید و هم شما از خرید خود راضی خواهید بود و هم کشوری ازاد از لحاظ اقتصادی خواهید داشت. ما در این مقاله قصد داریم تا با تجربه های متخصص های تهران اینتکس در خصوص محصولات مبل شنی به معایب و مزایا این محصول پرداخته تا شما از خریدتان مطمئن شوید پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از دلایل اصلی خرید هر محصولی، طراحی و ارگونومی ساخت آن محصول می باشد تا هر شخصی در بدو ورود به بازار و یا مغازه خرید، در اولین نگاه آن محصول به چشمانش بیوفتد و فرد مقابل را جذب خود کند. همانطور که در عکس ملاحظه می کنید این مبل شنی طراحی و شکل زیبا و شکیلی را همراه با خود دارد و در این قسمت می خواهیم به آن ها بپردازیم. اکثر طراحی مبل های شنی، به صورت شکل هندسی دایره ایی بوده و تنها رنگ و جنس آن می باشد که خود را از بقیه متمایز می کنید. رنگ این محصول قهوه ای تیره و مشکی بوده که یکی در میان بر روی آن توبید شده است و بدنه ایی براق را دارا می باشد. این محصول بسیار شکیل بوده و با محصولات بزرگی رقابت می کند پس از لحاظ زیبایی و طراحی آن خیالتان راحت باشد.

جنس بدنه

اما بدون شک اصلی ترین دلیل هر خریدی، جنس و کیفیت آن محصول می باشد. هیچ قشر و یا شخصی علاقه به این موضوع ندارد که محصولی که برای آن پولی می پردازد و هزینه ایی می کند، پس از گذشت چند وقت کوتاهی برای محصول مشکلی پیش بیاید و یا دیگر کارکرد اصلی خودش را نداشته باشد، اما از لحاظ جنس این محصول هم با خیالی آسوده آن را خریداری و استفاده کنید زیرا جنس بدنه این محصول از پارچه مخمل بوده و به جز نرمی که بر روی آن احساس می کنید، بسیار با کیفیت و مقاومت بالایی را دارا است که متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نسبت به حتی جنس های شرکت های معروفی نظیر اینتکس و بست وی نمره بالایی را داده اند.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این عبارت می باشد: طول: 100 سانتی متر، عرض : 100 سانتی متر، ارتفاع : 90 سانتی متر، تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم و وزن آن 5 کیلو گرم می باشد و همانطور که می بینید بسیار سبک بوده و به آسانی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

این محصول همانند اکثر محصولات مبل های شنی نیاز به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و کافی است تا اندک زمانی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا حالت اصلی خودش را دریابد و به آسودگی از آن بتوانید استفاده کنید. در خصوص نگهداری و مراقبت این محصول باید ذکر شود که وسایل های تیز را به این محصول نزدیک نکنید زیرا ممکن پاره شدگی بدنه آن می شود. اما اگر در صورتی که مشکلی برای این محصول بوجود آمد و یا اینکه در بدنه آن پارگی ایجاد شد، نگران نباشید زیرا این محصول دلرای ضمانت دو ساله می باشد و شما می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و مثل روز اول دریافت نمایید.

جمع بندی

مبل شنی ایرانی یکی از زیبا ترین و با کیفیت ترین محصولات داخلی بوده که نسبت با رقیبان سر سخت خود مانند اینتکس و بست وی برابری می کند و ارزش خرید بالایی دارد. این محصول بسیار شکیل و نرم بوده و جنس بدنه آن از پارچه مخملی می باشد و دارا کیفیت و مقاومت بالایی است. همچنین بسیار سبک بوده و به راحتی قابل حمل و یا جا به جا شدن می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در نزدیک ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
رنگ محصول مشکی - قهوه ای و رنگی
جنس بدنه پارچه چرمی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده تهران اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...