مبل شنی با تکیه گاه

bestway 43884

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی با تکیه گاه

مبل شنی با تکیه گاه بست وی یک محصول کامل و با کیفیت می باشد دارای بدنه از جنس چرم مصنوعی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد و همچنین با توجه به طرح و رنگ های مختلفی که دارد مناسب برای تمامی سنین می باشد . این محصول با توجه به نشیمنگاه نرمی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که در زمان استراحت حس خوش آیندی داشته باشید . این مبل دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که با خیالی آسوده از این محصول استفاده نمایید . در قسمت کناری این محصول یک جیب تعبیه دیده شده است که به شما کمک می کند که اشیا کوچک و قیمتی خود را داخل آن بگذارید .

این محصول دارای پشتی می باشد که یه راحتی این مبل افزوده است و همچنین در قسمت زیری این مبل یک زیب مخفی وجود دارد که برای کم و زیاد کردن مواد داخلی مورد استفاده قرار می گیرد و شما می توانید قسمت رویی این محصول را جدا کرده و آن را با دستمالی نم دار تمیز نمایید . جنس موارد داخلی این محصول از یونولیت خرد شده می باشد که به همین جهت مبل را می توانید به شکل دلخواه خود در آورده و از این محصول استفاده نمایید . این مصحول دارای ابعاد و وزن مناسب می باشد به همین جهت این مبل به راحتی قابل حمل می باشد و می توانید در مکان های مختلف مانند منزل و محل کار از این مبل استفاده نمایید . شما می توانید با مراجعه به سایت تهران اینتکس از دیگر محصولات سایت دیدن فرمایید . برای خرید مبل شنی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی با تکیه گاه

مبل شنی با تکیه گاه

مبل های شنی معمولا فاقد تکیه گاه بلند می باشند و به صورت ساده طراحی می گردند اما مبل شنی با تکیه گاه یک محصول جدید و فوق العاده می باشد که دقیقا مانند یک صندلی طراحی شده و تکیه گاه نرم و لطیفی را برای شما فراهم کرده است. این محصول ارگونومی ساخت جذابی داشته و دارای قابلیت های ممتازی می باشد که قصد داریم به ان ها در ادامه این مطلب بپردازیم........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید به این نکته اشاره نمود که این مبل شنی ساخته شده از رنگ یکدست سورمه ای می باشد که همین امر باعث شده تا این محصول همه پسند شده و مشتریان پر و پا قرص خود را کسب کند. در رابطه با طراحی این محصول باید گفت که این مبل شنی شکل ظاهری مانند صندلی دارد به این صورت که یک بخش نشیمنگاه داشته و یک تکیه گاه بلند نیز بر روی خود دارد. این تکیه گاه به صورت ایستاده بوده و هر چه به سمت بالا می رویم عرض ان کمتر می شود. این بدین خاطر است که بتوانید به سادگی سر و گردن خود را بر روی ان قرار داده و به استراحت بپردازید. هم چنین نشیمنگاه این محصول هم به صورت فرو رفته تولید شده است که فوق العاده نرم می باشد. در کنار این محصول نیز یک عدد جیب تعبیه شده است که می توانید وسایل خود را در داخل ان قرار داده و نگران گم شدن ان ها نباشید که این مورد از خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود.

جنس بدنه

مبل های شنی بدنه هایی با جنس های متفاوت دارند که هر یک از مقاومت های مختلفی بهره می برند. در همین ارتباط باید عنوان کرد که این مبل شنی رویه ای از جنس چرم مصنوعی دارد که فوق العاده با کیفیت بوده و به راحتی دچار اسیب دیدگی نخواهد شد. هم چنین مواد داخلی این مبل را فیبر یا یونولیت تشکیل می دهد که ان ها هم از کیفیت خوب و قابل قبولی برخوردار هستند و به نرمی و راحتی هر چه بیشتر این محصول کمک شایانی کرده اند.

ابعاد و وزن

همان گونه که می دانید و در تصویر این محصول قابل رویت است طول و عرض این محصول هر دو 90 سانتی متر می باشد. هم چنین ارتفاع این کالا تا بخش نشیمنگاه 50 و تا بالا ترین قسمت تکیه گاه این محصول نیز 110 سانتی متر است. تمام این اعداد نشان دهنده این است که این محصول جای کمی را اشغال کرده و به سادگی می توانید ان را حمل و نقل کنید. این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بزرگسال بوده و تنها 5 کیلو گرم وزن دارد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول نیازی به هیچ گونه راه اندازی خاصی ندارد. شما تنها کافی است ان را در مکانی که قصد دارید از ان استفاده کنید قرار داده و سپس بر روی بنشینید تا به مرور زمان شکل کامل و دلخواه شما را به خود بگیرد. یونولیت های موجود در این محصول به مقداری زمان نیاز دارند که با نشستن چندین باره بر روی ان ها می توانید به این عمل سرعت بخشید. در ارتباط با مراقبت از این محصول هم باید به چندین نکته اشاره نمود. در ابتدا باید به این نکته اشاره کرد که می توانید به سادگی و با یک عدد دستمال نمناک رویه این مبل را به راحتی تمیز کنید. هم چنین می توانید ملافه ای را بر روی این محصول پهن کنید تا اسیب نبیند. در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره نمود که در صورت خراب شدن و یا نشست کردن محتویات داخلی این محصول می توانید به سادگی زیپ تعبیه شده در زیر این محصول را باز کرده و محتویات فعلی را به سادگی خارج کنید و یونولیت های جدیدی را داخل ان قرار دهید.

جمع بندی

مبل شنی با تکیه گاه یک محصول با کیفیت می باشد که دارای دو سال ضمانت شرکت تهران اینتکس بوده و بدنه ای انعطاف پذیر دارد. این محصول قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را هم دارا می باشد. اگر قصد خرید یک مبل شنی را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

طول 90 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها 
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...