مبل شنی بزرگسال آبی

MBL-21024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال آبی

مبل شنی بزرگسال  آبی محصولی شیک و راحتی می باشد که به تازگی وارد بازار های جهانی شده است و دارای طرفداران خاص خود می باشد این مبل شنی کاربرد های زیادی دارد مثلا می توانید روی صندلی های راکی یا گهواره ای از آن استفاده کنید و یا همچنین بصورت جداگانه در محیط کار، اتاق خواب و غیره قرار داده و از راحتی و زیبایی این مبل لذت ببرید این مبل شنی دارای یک تکیه گاه می باشد که می توانید به آن تکیه داده و استراحت کنید. در کف این مبل یک زیپ جهت تعویض ساختار داخلی و شستشوی رویه مبل از آن  استفاده کنید.مبل شنی دارای وزن سبکی معادل 5 کیلوگرم می باشد که می توانید آن را به راحتی حرکت داده و جا به جا کنید.شکل این مبل نیز به صورت مستطیل و به رنگ آبی می باشد. هم اکنون این محصول خاص  و شیک را می توانید از سایت نمایندگی مرکزی تهران اینتکس خریداری نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال آبی

مبل شنی بزرگسال آبی دارای پشتی به رنگ آبی ، سری دیگر از محصولات  شکیل و با کیفیت فروشگاه اینتکس می باشد که دارای طرفداران زیادی میباشد. این مبل شنی در  اتاق خواب ، حال پذیرایی و محیط کار همچنین روی صندلی های راکی یا گهواره ای برای استراحتقابل استفاده می باشد. برای خرید مبل شنی نیاز به آشنایی با بخش های مهمی از قبیل: جنس ، طراحی و ابعاد آن دارید پس در ادامه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت :

یکی از بخش های مهم هر محصول نوع طراحی آن می باشد که جلب می کند و برای ما بسیار مهم است و باید به آن توجه کرد.در این قسمت از نقد و بررسی قصد آشنایی آن به شما را داریم پس همراه ما باشیداین محصول در طرح و رنگبندی های مختلفی به صورت یک نفره طراحی شده این مبل به صورت رنگ آبی طراحی شده همچنین  دارای تکیه گاهی در عقب مبل برای استراحت قرار داده شده و در هنگام استفاده متوجه نرمی و راحتی این مبل می شوید و حس آرامش را تجربه خواهید کرد. در قسمت زیرین یا به عبارت دیگردر کف این محصول یک زیپ طراحی و قرار داده شده است و کاربرد هایی عبارتند از: تعویض ساختار داخلی یا افزایش و کاهش حجم آن و تعویض رویه مبل یا شستشوی آن دارد.

جنس بدنه :

در این قسمت قصد آشنایی شما با جنس و کیفیت این محصول را داریم که بسیار بخش مهمی می باشد و باید به آن توجه کنید. این محصول در آزمایش  های انجام شده دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد و در برابر فشار و ضربه مقاومت بالایی از خود نشان می دهد همچنین در مقابل سائیدگی مقاوم بوده است. جنس رویه این مبل شنی ازچرم مصنوعی می باشد. مواد داخلی این مبل شنی از یونولیت (فیبر) خرد شده مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر استفاده شده است که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است  و میتوانید به راحتی استراحت کنید و از نرمی و راحتی مبل لذت ببرید.

 

ابعاد،وزن و وزن تحمل :

ابعاد مبل شنی بزرگسال آبی دارای اندازه هایی از قبیل :( طول:100 سانتی متر ، عرض:78سانتی مترو ارتفاع : 70 سانتی متر) می باشد. هم چنین قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با   100 کیلوگرم می باشد بر خلاف سایز بزرگ این مبل دارای وزنی سبک برابربا 5 کیلو گرم می باشد که می توان آن را به آسانی حرکت داده و جا به جا کرد و در محل مد نظرخود قرار داد و لذت برد .

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال آبی از سری مبل های شنی با کیفیت و نرم و راحت می باشد که دارای طرفدران خاص خود می باشد این مبل شنی در رنگبندی های متنوع روانه بازارها شده است.جنس رویه این مبل شنی از چرم مصنوعی مقاوم می باشد که مقاومت بالایی در برابر فشار ضربه دارد استحکام بالایی نیز در برابر سائیدگی دارد مواد داخلی این محصول از یونولیت (فیبر) مخصوص می باشد که قابلیت تحمل وزنی معادل بر 100 کیلوگرم را به این محصول داده است مبل شنی بزرگسال آبی با بهترین کیفیت و قیمت در نمایندگی مرکزی تهران اینتکس موجود می باشد که پس از مطالعه جزئیات های این محصول آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل به صورت حضوری تحویل گرفته و از خرید مطمئن و تضمین شده خود لذت ببرید.

طول100 سانتی متر
عرض 78 سانتی متر
ارتفاع 70سانتی متر
رنگ بدنه آبی
جنس بدنه چرم مصنوعی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...