مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز

bin-3923

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز

مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز از سری مبل های شنی با کیفیت و مقاومت می باشد که به تازگی در عرصه جهانی عرضه شده است . این مبل شنی در در بخش های قبلی با رنگبندی های دیگر آن آشنا شدید از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی برخوردار است و در ساختار بیرونی آن از پارچه پلی استر استفاده شده است . همچنین در بخش داخلی این محصول از یونولیت یا همان فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است و از نرمی و انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار است و همچنین با توجه به ساختار منعطفی که دارد بهترین حالت را برای بدن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده از آن در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد . وزن این محصول 5 کیلو گرم می باشد که با توجه به ابعادی که دارد سبک می باشد و مناسب برای استفاده در محیط های کاری و یا منازل شخصی و اتاق خواب می باشد . همچنین دوخت این مبل شنی به صورت کاملا مستحکم می باشد که خیال شما را با توجه به تست های انجام شده بر رویش از بابت باز شدن درز این مبل شنی راحت می کند . مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت جضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز

مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز یکی دیگراز مبل های شنی با یفیت و پر طرفدار می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار می باشد . ظاهر این مبل شنی کمی متفاومت تر از سایر مبل های شنی و همانند مبل های خانگی می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری بسیار ایده آلی نیز برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در بخش اول این نقد و بررسی قصد داریم تا به تحلیل ساختار این مبل شنی بپردازیم . ساختار این محصول همانند مبل های چوبی خانگی می باشد که از دستگیرده هایی نیز در طرفین خود برخوردار است و برای استراحت دست می توانید از آن استفاده نمایید . همچنین تکیه گاه نسبتا بلندی نیز در بخش پشتی این محصول تعبیه شده است که بهترین حالت را برای بن شما فراهم می آورد تا به هنگام استفاده در طولانی مدت احساس درد و یا خستگی به بدن شما دست ندهد. همچنین در بخش بالایی تکیه گاه یک عدد دستگیره نیز تعبیه شده است که توسط آن و به راحتی می توانید اقدام به جا به جایی محصول نمایید . علاوه بر آن این مبل شنی در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که در این بخش برای شما عزیزان یکی از پر فروش ترین رنگ ها یعنی قرمز را فراهم آورده ایم که از رفاران بیشماری نیز برخوردار است .

جنس بدنه :

جنس بدنه این مبل شنی از پلی استر می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است و علاوه بر آن دوخت های موجود در ساختار این مبل شنی به صورت دو دوخت می باشد که استحکام رویه این محصول را بیش از پیش افزایش داده است . در بخش داخلی این محصول نیز از یونولیت یا فوم مخصوص مبل های شنی استفاده شده است که علاوه بر کیفیت و مقاومت بالایی که از خود نشان داده است از نرمی و حالت پذیری بالایی نیز برخوردار است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز به اندازه های ( طول : 84 سانتی متر ، عرض  : 84 سانتی متر و ارتفاع : 100سانتی متر ) می باشد که نشان از فضای ایده آل ایجاد شده برای یک نفر دارد . همچنین قابلیت تحمل وزن این محصول نیز 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . همچنین وزن خود محصول به همراه بسته بندی که دارد به 5 کیلو گرم می رسد که سبک می باشد و با توجه به دستگیره ای که در ساختار آن تعبیه شده است به راحتی قابل جا به جایی است .

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز یکی از برترین و با کیفیت ترین مبل های شنی می باشد که در سال جاری روانه بازارهای جهانی شده است و به محبوبیت بالایی نیز دست پیدا کرده است . مبل شنی بزرگسال با تکیه گاه بلند قرمز با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را تجربه نمایید .

طول 84 سانتی متر
عرض 84 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه قرمز
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...