مبل شنی بزرگسال تک نفره انعطاف پذیر

MBL-003

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال تک نفره انعطاف پذیر

مبل شنی بزرگسال تک نفره انعطاف پذیر اینتکس محصولی فوق العاده دیدنی است که دارندگان ان همیشه از رضایت خود از این محصول سخن گفته اند. اگر بخواهیم در خصوص این مبل شنی بیشتر توضیح دهیم باید عنوان کرد که این کالا بدنه ای فوق العاده با کیفیت دارد که ساخته شده از نوع پارچه پلی استر است. هم چنین مواد داخلی تشکیل دهنده این مبل شنی هم از نوع یونولیت یا همان فیبر می باشد که فوق العاده نرم و لطیف بوده و انعطاف پذیری را به این محصول بخشیده است. علاوه بر این ها فرد استفاده کننده از این مبل شنی می تواند به راحتی با تغییر دادن جای محتویات داخلی این محصول ، شکل و ارگونومی دلخواه خود را به این محصول بخشیده و از ان به بهترین شکل ممکن استفاده کند. هم چنین داشتن تکیه گاه هم از دیگر خصوصیات خوب این مبل شنی به شمار می رود. در صورت کثیف شدن بدنه این محصول نیز می توانید به راحتی ان را با دستمال نمناک تمیز کرده و مجددا از ان استفاده کنید. این محصول بی نظیر هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال تک نفره انعطاف پذیر

مبل شنی بزرگسالان تک نفره انعطاف پذیر اینتکس یکی از محصولاتی است که دارای ابعاد بزرگ و دلخواهی برای تمام افراد می باشد. این کالا طراحی ساده و در عین حال زیبایی را هم دارا می باشد که به همین دلیل در بین خانواده ها از محبوبیت فوق العاده ای برخوردار شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال تک نفره انعطاف پذیر اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

در رابطه با نحوه طراحی این محصول همان طور که در ابتدای این مطلب به ان اشاره شد این کالا ظاهری ساده را دارا می باشد. شکل و شمایل و ارگونومی ساخت این محصول به صورت گرد می باشد که همین عامل سبب شده تا بتوانید از ان در هر مکانی استفاده کنید. هم چنین این محصول هیچ گونه اپشن و مزایای اضافی را دارا نمی باشد و به صورت ساده تولید گردیده است. در خصوص رنگ این محصول هم باید گفت که این کالا در رنگ بندی های مختلف طراحی و تولید شده است. شما در هنگام سفارش این محصول می توانید رنگ مورد نظر خود را سفارش داده و ان را تحویل بگیرید که از این حیث نیز سلیقه شما بسیار تاثیر گذار خواهد بود. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به قدری نرم و راحت است که پس از هر بار نشستن بر روی ان بیش از پیش فرو رفته و راحت تر خواهد شد. هم چنین بخش تکیه گاه این محصول را هم می توانید خودتان تعیین کنید و به جا به جایی محتویات داخلی این کالا بهترین مدل را به ان ببخشید.

جنس بدنه :

یکی دیگر از خصوصیات خوب و قابل ستایش این محصول جنس بدنه ان است که سبب شده تا به راحتی بتوانید از ان بهره برده و اطمینان خاطر داشته باشید. در همین خصوص نیز باید گفت که این کالا بدنه ای ساخته شده از نوع پلی استر را دارا می باشد که سبب شده تا یکی از مقاوم ترین مبل های شنی موجود در بازار شود. هم چنین مواد داخلی این مبل شنی را هم فیبر تشکیل داده است که بسیار نرم و راحت است.

ابعاد و وزن و قابلیت تحمل وزن :

قابلیت تحمل وزن یکی از مهمترین ویژگی هایی می باشد که هنگام خرید محصول باید به آن توجه نماییم زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما عزیزان دارد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم است که نشان از کیفیت ساخت بالای محصول دارد . هم چنین طول ، عرض و ارتفاع این محصول 110 سانتی متر است که ابعادی استاندارد و معقول بوده و هر فردی می تواند به راحتی از آن بهره مند گردد. همچنین وزن این مبل شنی 5 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن محصول دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی در محیط های خانگی و یا کاری می باشد .

راه اندازی و مراقبت و نگهداری :

همان طور که می دانید شما تنها در هنگام خرید رنگ مورد نظر خود را سفارش می دهید و شرکت ان را برای شما به صورت اناده تولید می کند. این بدین معناست که شما نیاز به راه اندازی این کالا نخواهید داشت و تنها باید ان را در فضای دلخواه و مورد نظر خود قرار دهید. هم چنین راه های مراقبت از این محصول هم بسیار ساده و اسان خواهد بود. شما تنها می بایست ان را از اشیا نوک تیز و یا هر گونه جسم دیگری که امکان سوراخ کردن و اسیب رساندن به این محصول را داراست دور کنید تا دچار اسیب حاد و جدی نشود. هم چنین باید از پریدن و جامپینگ هم بر روی این محصول خودداری کنید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا این است که نباید اشیا و افراد بیش از تحمل وزن این کالا بر روی ان بنشینند. با رعایت همین نکات ساده می توانید سلامت و درستی این محصول را تضمین کنید.

جمع بندی :

مبل شنی بزرگسال تک نفره انعطاف پذیر اینتکس یک محصول فوق العاده زیبا ، با طراحی ساده و شکیل و با نرمی و راحتی فراوان است که قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی را هم داراست. بدنه انعطاف پذیر این محصول هم از دیگر خصوصیات خوب این مبل شنی به شمار می رود. جنس پارچه رویه تشکیل دهنده این مبل شنی از نوع پلی استر می باشد که از مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 100 کیلو گرم می باشد که نشان از استاندارد بودن ساختاری محصول دارد . این مبل شنی پر طرفدار با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه مشکی
جنس بدنه پلی استر
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 100 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...