مبل شنی بزرگسال تک نفره مخمل

MBL-030

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال تک نفره مخمل رنگ ارغوانی

مبل شنی بزرگسال تک نفره مخمل رنگ ارغوانی از سری محبوب ترین و پر فروش ترین مبل های شنی می باشد که به تازگی با طراحی زیبایی که دارد توسط فروشگاه اینتکس روانه بازار شده است . این مبل شنی دارای بدنه ای نرم و منعطف از جنس مخمل می باشد که از کیفیت و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . لازم به ذکر است که رویه این مبل شنی از پارچه مخمل قابل شستشو می باشد . در بخش داخلی این مبل شنی از یونولیت یا فوم مخصوص ساخت مبل های شنی استفاده شده است که توسط زیپی که در بخش زیرین این محصول تعبیه شده است به راحتی می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی مبل شنی نمایید . این مبل شنی شامل ضمانت دو ساله و گارانتی خدمات پس از فروش می باشد از همین رو به راحتی می توانید اقدام به خرید این محصول نمایید . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی برابر با 120 کیلو گرم می باشد که برای نگهداری وزن یک نفر بسیار ایده آل است . مبل شنی بزرگسال تک نفره مخمل رنگ ارغوانی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال تک نفره مخمل رنگ ارغوانی

مبل شنی بزرگسال تک نفره مخمل رنگ ارغوانی از سری مبل های شنی محبوب و با کیفیت می باشد . این مبل شنی در سال جاری و در رنگبندی های بسیار متنوع و زیبا روانه بازارهای جهانی شده است که به دلیل کیفیت ساخت بالا و همچنین قیمت مقرون به صرفه ای که دارد به خوبی توانسته است جای خود را در میان هواداران مبل های شنی و بین بگ باز کند . جنس بدنه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که علاوه بر کیفیت و مقاومت بسیار بالایی که دارد ، دارای نرمی وانعطاف پذیری ایده آل نیز می باشد . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی باز کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی بزرگسال تک نفره مخمل رنگ ارغوانی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

یکی از دلایلی که سبب شده تا این محصول در دسته محصولات پر فروش بازار قرار گیرد رنگ این کالاست . این مبل شنی با در اختیار داشتن رنگ یکدست ارغوانی سبب شده تا افرادی که به دنبال خرید یک محصول با رنگ خاص می گردند هم بتوانند به راحتی از این محصول استفاده کنند. سر تا سر این محصول از همین رنگ ساخته شده است و در طراحی ان هیچ رنگ و یا طرح دیگری استفاده نشده است. همین سادگی در طراحی و تولید هم سبب شده تا بسیاری دیگر از افراد که سلیقه های ساده ای دارند هم مجذوب این مبل شنی شوند. در کنار این موارد در خصوص ارگونومی و نوع ساخت این مبل شنی هم باید به این نکته اشاره کرد که این کالا به صورت گرد تولید شده است. بخش تکیه گاه این محصول از بخش نشیمنگاه ان مقداری بلد تر بوده و ارتفاع بیشتری دارد و همین عامل هم سبب شده تا بتوانید به راحتی در هنگام نشستن به این بخش تکیه دهید. هم چنین نرمی و راحتی این محصول هم از خصوصیات منحصر به فرد این محصول به شمار می رود.

جنس بدنه :

در ابتدای این بخش باید به این مسئله اشاره کرد که این کالا دارای دو سال ضمانت و خدمات پس از فروش می باشد که خیال شما را از این حیث راحت کرده است. هم چنین بدنه این مبل شنی از نوع مخمل می باشد. این پارچه فوق العاده مقاوم و ضخیم می باشد. در کنار این موار محتویات و مواد داخلی این مبل شنی نیز از یونولیت یا همان فیبر نرم و خرد شده تولید شده است که نرمی و راحتی این محصول به این خاطر می باشد.

ابعاد و وزن :

این محصول ابعاد یکسانی را دارا می باشد و به همین دلیل است که قرار دادن ان در داخل منزل ، محیط کار و یا هر مکان دیگری ساده و اسان است. در همین خصوص نیز باید گفت که طول ، عرض و ارتفاع این محصول از ابعاد مشابه و یکسان 110 سانتی متر تولید شده است. در خصوص ظرفیت این مبل هم بهتر است تا یک نفر از ان استفاده کند. نکته مهم و مزیت دیگر این مبل شنی هم به تحمل وزن آن تعلق می گیرد که تا 120 کیلو گرم را می تواند به سادگی بر روی خود تحمل نماید.

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

وقتی که یک مشتری یک مبل شنی را خریداری می کند این محصول را به صورت اماده تحویل می گیرد و نیاز به راه اندازی ان ندارد. تنها در زمان هایی که محصول شما اسیب ببیند یا بخواهید که محتویات داخلی ان و یا رویه این محصول را تعویض کنید می بایست این کار را خودتان انجام دهید و در بقیه موارد نیاز به هیچ کار خاصی نخواهید داشت. علاوه بر این ها شما هم می توانید به سادگی و با رعایت یک سری اصول ابتدایی و اسان مبل شنی خود را حفظ کنید. در همین خصوص هم باید گفت که عدم وارد کردن اشیا نوک تیز ، دور کردن وسایل داغ و سوزان ، عدم پرش و هم چنین جامپینگ بر روی بدنه و تمام قسمت های این محصول و هم چنین عدم پرتاب کردن این کالا از خصوصیات مهمی است که می تواند سلامت این محصول را تضمین نماید.

جمع بندی :

این مبل شنی یک محصول با طراحی شکیل ، ساده و زیباست که برای تمام سنین مناسب بوده و به دلیل داشتن کیفیت بالای بدنه و هم چنین رویه سبب شده تا در تمام شرایط جوی بتوان از آن استفاده نمود. این محصول تحت ضمانت شرکت هم می باشد که خیال شما را راحت کرده است. جنس بدنه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که از رایج ترین جنس های استفاده شده در تولید مبل های شنی است و دلیل این محبوبیت بالا در ساخت مبل شنی ، کیفیت و مقاومت بالا در کنار نرمی و انعطاف پذیری ایده آل می باشد . همچنین ساختار داخلی این محصول از یونولیت مخصوص خرد شده می باشد که استحکام بالا به همراه قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 120 کیلو گرم را برای شما فراهم آورده است . مبل شنی بزرگسال تک نفره مخمل رنگ ارغوانی با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع 110 سانتی متر
رنگ بدنه ارغوانی
جنس بدنه مخمل
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 120 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...