مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس

mbl-1024

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس

مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس یکی از محصولاتی است که در طرح و نقش های بسیار زیبا تولید شده و در دست مشتریان قرار گرفته است. به جرات می توان گفت که این محصول از نظر ساختار با اکثر نمونه های موجود در بازار متفاوت است ، با مراجعه به دسته بندی مبل شنی و یا جستجو در گوگل می توانید خاص بودن و ظاهر منحصر به فرد این مبل را مشاهده کنید . در همین خصوص باید عنوان کرد که این مبل شنی به صورت یکدست تولید شده که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت نرم و فرو رفته تولید شده و بخش تکیه گاه این کالا نیز به صورت مثلثی شکل و فوق العاده خاص تولید گردیده است . این طراحی موجب شده تا محصول کاملا طبی باشد .

هم چنین رویه این محصول نیز بسته به انتخاب مشتری در طرح ها و نقش های مختلف قابل تولید می باشد که همین عامل سبب شده تا بتوانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب نموده و از ان لذت ببرید . هم چنین بدنه این محصول از پارچه مخملی تولید گردیده است که از بهترین و با کیفیت ترین پارچه های موجود در بازار می باشد. این کالا هم چنین تنها 9 کیلو گرم وزن دارد که می توانید به سادگی ان را در داخل منزل حمل و نقل نمایید. این محصول دیدنی هم اکنون از طریق سایت نمایندگی اینتکس در ایران در دسترس شما عزیزان می باشد.

با توحه به ظاهر و همچنین طراحی این مبل شنی که به صورت شیبدار و خوابیده ساخته شده است ، افراد می توانند با استفاده از این مبل شنی به صورت نیمه دراز کش نشسته و استراحت کنند . انتخاب مبل های شنی کاملا سلیقه ای می باشد ، اما اگر شما فردی هستید که زمان های زیادی را به تماشای تلویزیون و یا بازی های رایانه ای و کنسول ها می پردازید ، این مبل شنی گزینه بسیار عالی برای شما خواهد بود . پشتی و تکیه گاه این مبل نسبتا بلند بوده و به خوبی می تواند کمر و سر شما را پوشش دهد تا کمترین فشار را بر روی گردن نیز داشته باشید .

با توجه به طراحی این مبل شنی با سایر مبل های شنی راحتی می توان به ثابت بودن ظاهر این مبل اشاره کرد . نوع دوخت مبل به گونه ای است که نمی توانید فرم آن را تغییر داده و به اشکال دیگری در بیاورید ، بنابراین اگر به دنبال مبل شنی هستید که بتوانید فرم آن را تغییر دهید دیگر مبل های شنی شیبدار و خوابیده را انتخاب کنید . همواره در انتخاب مبل شنی خود دقت داشته باشید و محصولاتی را انتخاب کنید که سطح آرگونومیک داشته باشد . مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس کاملا طبی و آرگونومیک می باشد که حتی با یکبار استفاده می توانید به طبی بودن آن پی ببرید .

این بین بگ دارای ظاهر بسیار زیبا و شیک می باشد ، به همین واسطه می توانید حتی از مبل شنی فوق در محل کار ، دفتر ، بوتیک ها و مغازه ها و آتلیه های عکاسی نیز استفاده کنید . این محصول می تواند دیزاین خانه را نیز تغییر داده و دکور را بسیار شیک و زیبا کند . خاص بودن مبل های شنی موجب شده است تا بسیاری از افراد این نوع مبل ها را جایگزین مبل های پایه چوبی و فلزی کنند . به واسطه جنسی که این مبل شنی دارد شما می توانید از مبل شنی خود در فضاهای باز مانند حیاط استفاده کنید .

از فاکتور های بسیار مهم در خرید مبل شنی و هر نوع مبل ، کیفیت مبل و طول عمر آن می باشد . جنس استفاده شده در محصول موثر ترین مورد در کیفیت و دوام محصولات می باشد ، به همین دلیل به جنس این محصولات و همچنین دوخت و برند محصول دقت داشته باشید . مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس از با دوام ترین و با کیفیت ترین مبل های شنی فروشگاه اینتکس است که طول عمر بالایی دارد چرا که جنس آن مرغوب بوده و بهترین دوخت را دارد . فروشگاه اینتکس جهت جلب رضایت مشتری ، مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس را با ضمانت 2 ساله به فروش می رساند .

از ویژگی های بسیار عالی این مبل می توان به قابلیت تعمیر شدن و شارژ مجدد آن اشاره کرد ، بنابراین در صورت پارگی شما می توانید محصول را تعمیر کنید چرا که جنس محصول از پارچه بوده و می توانید با دوخت آن را تعمیر کنید . شما می توانید پوسته دیگری را حتی برای مبل شنی خود سفارش دهید و حتی رویه آن را تغییر دهید . این مبل از محتوای یونولیتی پر شده است به همین دلیل خاصیت اسفنجی و فنری را به مبل بخشیده است ، اما ممکن است در دراز مدت افت کرده و فشرده شود ، بنابراین نیاز است تا محصول را شارژ کنید . نحوه شارژ مبل شنی در بخش نقد و بررسی آورده شده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس

مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس از سری مبل های شنی محبوب با طراحی منحصر به فرد می باشد که به صورت خوابیده طراحی شده و می تواند بستر های نشیمن ایده آلی را برای تمامی سنین فراهم کند . این مبل شنی با توجه به ابعاد بزرگی که دارد برای بزرگسالان قابل استفاده بوده و می تواند وزن های بالا را نیز تحمل کند . این محصولات کاملا طبی و انعطاف پذیر هستند چرا که محتوای شنی آن خاصیت اسفنجی داشته و قابل انعطاف است ، از این رو گودی کمر را پر کرده و می تواند فرم بدن را بگیرد.

این مبل شنی با توجه به طراحی که دارد بسیار مناسب برای کسانی است که ساعت های طولانی را به نشستن می پردازند ، بنابراین اگر زیاد کتاب مطالعه می کنید و یا گیمر هستید و به بازی های رایانه ای و کنسول ها علاقه دارید می توانید این مبل شنی را برای خود تهیه کرده تا بتوانید ساعت های بیشتری را به نشستن ادامه دهید ، بدون اینکه فشاری بر روی کمر و یا گردن شما وارد شود .

طراحی و ساخت مبل شنی

مبل های شنی از نظر طراحی و ساخت تفاوت هایی با یکدیگر دارند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند . این مبل شنی به صورت خوابیده طراحی شده است . این مبل شنی با نام های دیگری نیز چون مبل شنی شیبدار نیز شناخته می شوند که یکی از محبوب ترین مبل های شنی است ، چرا که با استفاده از این محصول فرد می تواند به صورت نیمه دراز کش بر روی مبل بنشیند . قسمت نشیمنگاه این مبل شنی به صورت گود طراحی شده و همچنین پشتی و تکیه گاه آن ارتفاع بلندی دارد به همین شبیه به فرم بدن بوده و می تواند از وارد شدن فشار جلوگیری کند .

مبل شنی بزرگسال خاص اینتکس از پارچه ساخته شده است و طراحی سه لایه دارد ، بیرونی ترین بخش این مبل را پوسته یا رویه تشکیل داده است که در لایه های زیرین آن آستری و محتوای شنی قرار گرفته است . محتوای شنی این مبل به صورت ریز و خرد می باشد به همین دلیل در داخل آستری ریخته شده است تا در صورت نیاز بتوانید رویه را جهت شست و شو و ... جدا کنید . آستری همچنین دوام این مبل را افزایش داده است تا بدین ترتیب محصول بتواند وزن های بالا را نیز تحمل کند .

جنس مبل شنی

این مبل شنی از جنس پارچه مخمل ساخته شده است ، پارچه های مخملی یکی از زیبا ترین و مقاوم ترین پارچه های بازار هستند که در بیشتر صنایع از آن ها استفاده می شود . با استفاده از پارچه مخملی برای ساخت مبل شنی بزرگسال اینتکس ، باعث شده است تا این محصول سطحی نرم و لطیف داشته باشد . پارچه های مخملی می تواند از عرق کردن بدن جلوگیری کند چرا که سطح مخملی آن تهویه پذیر است . آستری این مبل شنی نیز از یونولیت می باشد ، البته یونولیت استفاده شده در این مبل به صورت خرد شده و ریز می باشد تا شناوری خوبی در مبل ایجاد شود ، شناوری خوب می تواند فرم پذیری بهتری به مبل شنی ببخشد .

تعمیر و شارژ مبل شنی

مبل های شنی قابلیت تعمیر دارند چرا که بدنه و آستری آن ها از پارچه ساخته شده است ، بنابراین در صورت پارگی و یا باز شدن دوخت می توانید با دوخت و دوز ، مبل شنی را تعمیر کنید . رویه این مبل قابلیت جدا شدن از آستری را داشته و می توانید با جدا کردن آن ، بدنه را به خیاطی ببرید و حتی مبل خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا تعمیرات انجام شود . همچنین مبل های شنی ممکن است افت کنند ، علت آن نیز فشرده شدن یونولیت های مبل در دراز مدت و استفاده طولانی می باشد ، از این رو می توانید با تهیه یونولیت های ریز ، مبل خود را شارژ نمایید .

جهت شارژ و حتی تعویض مبل شنی نیز می توانید محصول را برای فروشگاه ارسال کنید . این محتوا توسط فروشگاه اینتکس نیز به فروش می رسد و به سادگی می توانید این محتوا را از فروشگاه خریداری کنید . برای کسب اطلاع بیشتر از قیمت مبل شنی بزرگسال اینتکس با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

طول 120 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 100 سانتی متر
رنگ بدنه طرح دار
جنس بدنه پارچه مخملی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
تحمل وزن 150 کیلو گرم
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...