مبل شنی بزرگسال مخملی

bestway 43753

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال مخملی

مبل شنی بزرگسال مخملی بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در طرح و رنگ بندی متنوع و زیبا در فروشگاه تهران اینتکس با کمترین قیمت عرضه می گردد . مواد تشکیل دهنده داخلی این محصول از جنس یونولیت خرد شده می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد . در قسمت زیری این محصول یک زیپ طراحی شده که به کمک آن می توانید مواد داخلی محصول را کم یا زیاد نموده و مبل خود را به شکل دلخواه فرم دهید و همچنین می توانید قسمت رویی محصول را از آستر جدا نموده و راحتی داخل لباسشویی شست و شو دهید بدون اینکه صدمه ای به پارچه وارد شود .

مبل شنی بزرگسال مخملی بست وی دارای ضمانت 2 ساله می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که ا این محصول با خیالی آسوده استفاده نمایید . بدنه این محصول از جنس پارچه مخملی می باشد که بسیار مقاوم در برابر ساییدگی و وزن بالا می باشد به همین منظور این محصول مناسب برای سنین مختلف می باشد . این محصول زیبا با توجه به طرح و رنگ بندی زیبایی که دارد برای شما این شرایط را فراهم می کند که ا این محصول به عنوان دکوراسیون منزل و محل کار استفاده نمایید و همچنین با توجه به حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . برای خرید مبل شنی بزرگسال مخملی از تولیدی مبل شنی با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

نقد و بررسی مبل شنی بزرگسال مخملی

مبل شنی بزرگسال مخملی
 bestway 43753 مبل های شنی دارای تنوع در رنگبندی و همچنین طرح می باشند که توسط برندهای داخلی و خارجی بسیاری روانه بازار شده اند. این محصول دارای رنگبندی های سبز ، سفید و مشکی می باشد که تنوع آن بالاست و مناسب برای استفاده در محیط های خانگی و کاری می باشد . جنس رویه استفاده شده در ساخت این محصول از نوع پارچه مخمل است که کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه را داراست .

در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه همراه ما باشید . مبل شنی بزرگسال مخمل دارای ساختاری با نشیمنگاه فرور رفته می باشد که به هنگام نشستن به خوبی با فرم بدن حالت می گیرد و این امر باعث می شود به هنگام استفاده احساس راحتی به شما دست بدهد . همچنین در بخش پشتی این محصول تکیه گاهی تعبیه شده است که تا بخش های کناری کشیده می شود و این امر باعث می شود که کمر و دستان شما به هنگام استفاده در طولانی مدت خسته نشود .

همچنین به همراه این مبل شنی راحتی ضمانت دو ساله نمایندگی تهران اینتکس وجود دارد که نشان از اصالت کالا دارد و این امر باعث می شود که با خیالی راحت پس از خرید به استفاده از این محصول بپردازید . همچنین تمامی خدمات پس از فروش تا پنج سال برای این محصولات توسط نمایندگی رسمی تهران اینتکس و به وسیله کادری مجرب و کارآزموده صورت می گیرد که در صورت بروز هر گونه مشکل می توانید با همکاران ما تماس بگیرید و از مشاوره رایگان برخوردار شوید .

جنس پارچه استفاده در شده در بدنه این محصول متنوع می باشد و در دو نوع چرم صنعتی و مخمل روانه بازار شده است که به انتخاب خود می توانید از آن ها بهره مند شوید . لازم به ذکر است که اگر قصد تهیه پارچه مخمل را دارید باید بدانید که این نوع پارچه دارای تار و پودهای قابل شستشو می باشد و فقط پس از انجام شستشو باید اقدام به خشک کردن آن در فضای باز نمایید . همچنین پارچه چرم مصنوعی نیز به وسیله دستمال مرطوب و تا حد کمی آب قابل شستشو است که در تمیزی مبل شنی نقش بسزایی را ایفا می کند .

همچنین در بخش داخلی این مبل شنی از مواد یونولیت خرد شده استفاده شده است که با تراکم بالا درون محصول وجود دارد . این تراکم بالا باعث می شود که به هنگام استفاده انعطاف پذیری بالایی را داشته باشد و شرایط بسیار ایده آل را برای آناتومی بدن شما فراهم کند . لازم به ذکر است که مواد داخلی این مبل شنی به صورت کامل درون آستر داخلی قرار دارند و به راحتی قابل تعویض می باشند . برای تعویض مواد داخلی این محصول کافیست از بخش شیار کف این محصول استفاده کنید که توسط زیپ باز و بسته می شوند . قابلیت تحمل وزن نیز یکی از مهمترین نکاتی می باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید .

این محصول دارای قابلیت تحمل وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد . این قابلیت تحمل وزن با توجه به ظرفیت یک نفره ای که دارد بسیار ایده آل و فراتر از استانداردهای جهانی نیز می باشد . همچنین وزن این مبل شنی برابر با 6 کیلو گرم است که نشان از سبک بودن آن دارد و از این رو به راحتی قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی بزرگسال مخملی با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس وجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 80 سانتی متر
عرض 80 سانتی متر
ارتفاع 95 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی ها قابل شست و شو  
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه-

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...