مبل شنی بزرگسال جدید اینتکس

mbl-1025

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی بزرگسال جدید اینتکس

مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس یک محصول با طراحی نوین است که بار دیگر شرکت اینتکس در طراحی ان خلاقیت خود را به رخ رقبا کشید. این محصول به گونه ای طراحی شده که یک نفر به راحتی می تواند بر روی ان نشسته و احساس نرمی ، راحتی و لطافت را با ان تجربه کرده و لذت ببرد. در خصوص ساختار این محصول هم باید عنوان کرد که بخش نشیمنگاه این محصول به صورت فرو رفته طراحی و تولید گردیده است. هم چنین تکیه گاه این محصول هم به صورت ایستاده می باشد که هر چه به سمت بالا می رویم عرض ان کمتر شده و محصولی شکیل تر را شاهد هستیم. علاوه بر این ها این کالا در رنگ های مختلف روانه بازار شده است که قدرت انتخاب را برای شما بیشتر کرده است. هم چنین این محصول ساخته شده از بدنه ای مقاوم می باشد که به ندرت دچار اسیب دیدگی می شود. این مبل شنی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس

مبل شنی بزرگسال مخمل شنی اینتکس از محصولات زیبا و چشم گیر شرکت معروف و نامدار اینتکس می باشد که که در زمان ساخت و تولید انبوه، خریداران و طرفداران زیادی را در مدت زمان کوتاهی جذب خود کرد. همیشه افراد برای خرید هر وسیله یا محصولی سعی بر این دارند تا با پرس و جو از کسانی که آن محصول را خریداری کرده یا فروشندگان از خرید خود مطمین شوند و با هر هزینه ایی که می کنند بهترین وسیله را در آن رنج قیمت خریداری نمایند. اما در زمان حال نیازی نیست که در کنار اکثر فروشگاه ها و فروشندگان رفته و اطلاعاتی راجب محصولی که می خواهید را کسب نمایید بلکه با یک سرچ می توانید تمام قابلیت ها و عکس آن کالا را به راحتی و بدون هیچ زحمت دادنی میتوان راجب هر موضوعی کسب اطلاعات کرد. تهران اینتکس قصد دارد تا اگر شما در این لحظه قصد خرید یک مبل شنی را دارید با مقایسه کردن و ابراز مزایا و معایب هر یک از محصولات خود را در قسمت نقد و بررسی بیان کرده و شما با هزینه ایی که می کنید بهترین خرید را انجام دهید، پس با ما همراه باشید...

طراحی و آرگونومی ساخت

آیا شما از آن دسته افراد هستید که مایل هستید محصولی که خریداری می کنید در وهله اول زیبا و یا چشم گیر باید باشد؟ یا خیر علاقه دارید تا تکثر وسایلات خانه با رنگ و یا طراحی ساده ایی باشند؟ اگر در دسته اول هستید باید به شما بگوییم که متاسفانه این محصول طراحی و رنگ ساده ایی را دارا می باشد اما کیفیت فوق العاده با دوام و بالایی دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، ولی اگر جزو دسته دوم می باشید باید بگوییم که این محصول طراحی گرد اما شکیل و زیبایی را دارد که رنگ های مختلفی از جمله کرم و مشکی را دارا می باشد.

جنس بدنه

بدون شک هیچ یک علاقه ندارد تا محصول و کالایی که خریداری می کنند ظرف چند ماه و یا مدت زمان کوتاهی کهنه و از کارکرد خود بیوفتند اما اگر طراحی و آرگونومی ساخت یک محصول چندان برای شما اهمیت ندارد و فقط برایتان جنس،مقاومت و کیفیت آن محصول برای شما مهم است باید گفته شود که جنس بدنه این محصول از مخمل بوده و بسیار نرم، با کفیت و مقاومت بالایی دارد. قابل ذکر است که درون این مبل پر شده از فیبر هایی بسیار نرم است و در هر زمانی که مایل بودید می توان آن را دوباره پر کنید. اگر محصولی با دوام و با کیفیت می خواهید تهران اینتکس این محصول را به شما معرفی می کند. 

ابعاد و تحمل وزن

ابعاد،وزن و تحمل وزن این محصول به ترتیب برابر است با: طول: 80 سانتی متر، عرض: 70 سانتی متر، ارتفاع: 90 سانتی متر، وزن 5 کیلوگرم و در آخر تحمل وزنی بالغ بر 130 کیلوگرم را دارا می باشد. این مبل شنی بسیار سبک بوده و به راحتی حمل و یا جابجا می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

این کالا به هیچ عنوان به راه اندازی خاصی نیاز ندارد، کافیست تا شما اندکی بر روی نشیمنگاه آن نشسته تا این مبل حالت اصلی خودش را پیدا کرده و به شکل اصلی خودش که در تصویر مشاهده می کنید بازگردد. اما برای عمر و استفاده بیشتر از این کالا باید ذکر کرد که وسایل های تیز را به هیچ وجه به این مبل نزدیک نکنید زیرا ممکن پاره شدن روکش مخملی این مبل بشود. همچنین این مبل دارای ضمانت دو ساله نیز می باشد.

جمع بندی

مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس از محصولات نسبتا جدید شرکت نامدار و جهانی اینتکس می باشد که طراحی گرد و زیبایی را دارا می باشد. جنس بدنه آن از مخمل بوده و دارای مقاومت و کیفیت بالا بوده و بسیار سبک است. قابل ذکر می باشد که این مبل به راه اندازی خاصی نیاز ندارد و دارای دو سال ضمانت است. این کالا نسبت به قیمتی که دارد ارزش خرید بالایی را دارا می باشد و به هیچ وجه از خرید خود پشیمان نخواهید شد. اگر می خواهید این محصول را سفارش بدهید همین حالا می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این مبل شنی کرده و در سریع ترین زمان ممکن آن را درب منزل دریافت کنید.

مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس

مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس یک مبل شنی شیک و دوست داشتنی است که در دو رنگ زیبا ساخته شده است و شما می توانید آن را در رنگ هایی مانند کرمی و خاکستری خریداری کرده و استفاده کنید . این مبل شنی زیبا و شیک در کنار زیبایی خاص و خیره کننده ای که دارد ، بسیار نرم و راحت است و برای همین شما می توانید به راحتی از آن استفاده کرده و استراحت کنید . استفاده از مبل های شنی می تواند به سرعت خستگی را از تن شما خارج کند . برای اینکه بدنه آن ها بسیار انعطاف پذیر بوده و احساس خوشایندی را در هنگام خوابیدن خواهید داشت . این مبل شنی بزرگسال بی نظیر برای هر سنی قابل استفاده بوده ولی بیشتر برای استفاده بزرگسالان توصیه شده است و دلیل آن نیز ابعادی است که این مبل شنی دارد . 

زیبایی بسیار عالی که مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس دارد ، باعث شده است تا شما بتوانید از آن در ادارات ، دفاتر و نمایشگاه ها نیز استفاده کنید و اینگونه در محل کار و ... نیز بتوانید از داشتن یک مبل شنی زیبا و البته نرم و طبی برخوردار شوید . این مبل ها به راحتی قابلیت حالت گرفتن را دارند و شما می توانید به سادگی بر روی آن ها نشسته و استراحت کنید . در ابتدا که مبل شنی را پس از خرید تحویل می گیرید ، مشاهده خواهید کرد که این مبل شنی بدنه ای صاف دارد و این خود شما هستید که باید به بدنه مبل شنی حالت بدهید . با نشستن بر روی مبل شنی ، مشاهده خواهید کرد که به راحتی مبل تغییر حالت داده و فرم بدن شما را خواهد گرفت ، به دنبال آن شما می توانید به سادگی نشسته و استراحت کنید . 

با توجه به چگونگی نشستن شما ، می توانید تکیه گاهی را نیز برای مبل شنی درست کنید تا در هنگام استراحت بر روی مبل بتوانید به آن تکیه دهید تا فشاری را بر روی کمر خود متحمل نشوید . دلیل این انعطاف پذیری بسیار عالی در مبل های شنی این است که بدنه آن تنها از پارچه و محتوای داخلی آن از یونولیت های خورد شده تشکیل شده است ، برای همین این یونولیت ها به راحتی جابجا شده و مبل شنی می تواند فرم بگیرد . دلیل اصلی نام گذاری این مبل ها به مبل شنی نیز همین محتوای خرد شده و شن شده داخل محصول می باشد . یک ویژگی خوبی که مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس وجود دارد قابلیت شستشوی بدنه می باشد . همانطور که اشاره شد بدنه این محصول از پارچه بوده و جنس مخملی دارد ، برای همین شما می توانید آن را به مانند هر پارچه مخملی دیگر بشویید و تمیز کنید . 

این پارچه بسیار مقاوم است و در برابر ساییدگی ها مقاوم بوده و به مرور زمان نیز زیبایی خود را کاملا حفظ خواهد کرد . تولید کننده مبل شنی برند بزرگ اینتکس می باشد و برای همین فروشگاه اینتکس نیز آن را با ضمانت برای فروش گذاشته است تا شما بتوانید محصول را با اطمینان بیشتری خریداری کنید . همچنین قیمت مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس به دلیل اینکه به صورت مستقیم و بدون واسطه به فروش می رسد ، بسیار ارزان بوده و شما می توانید محصول را با قیمت های بسیار پایینی خریداری کنید . امکان خرید این محصول به صورت اینترنتی و حضوری میسر است و در صورت خرید اینترنتی می توانید آن را درب منزل تحویل بگیرید . 

برای اینکه شما بتوانید رویه مبل شنی بزرگسال مخمل جدید اینتکس را برای شستشو جدا کنید ، رویه مبل شنی به صورت زیپ دار طراحی شده است و شما می توانید به راحتی زیپ را باز کرده و پوسته مبل شنی را جدا کنید . با اینکار شما به لایه های زیرین مبل شنی نیز دسترسی خواهید داشت تا در صورت نیاز بتوانید محتوای شنی را دوباره شارژ کنید . برای اینکه ممکن است به مرور زمان محتوای شنی افت کند و شما به راحتی می توانید برای پر کردن دوباره مبل شنی از فروشگاه اینتکس این محتوا را تهیه کرده و خودتان و حتی توسط فروشگاه این شارژ مجدد را انجام دهید .

طول 140 سانتی متر
عرض 130 سانتی متر
ارتفاع 90 سانتی متر
رنگ محصول دارای رنگ بندی
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازندهمبل آرامش 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...