مبل شنی طوسی

hc052019

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی طوسی

مبل شنی طوسی از سری مبل های راحتی می باشد که علاوه بر بزرگسالان کودکان نیز قادر به استفاده از آن می باشند. این محصول دارای رویه ای از جنس پارچه برزنتی بوده که از مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی و ساییدگی برخوردار بوده و در عین حال ضد آب می باشد. به همین منظور به راحتی می توان لکه ها را از سطح پاک نمود. محتویات داخل آن از یونولیت های خرد شده تشکیل شده است که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و در عین حال بسیار منعطف می باشد. به همین منظور در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در بهترین موقعیت ممکن قرار خواهد داد و مانع از درد و خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد. در قسمت زیرین این محصول یک زیپ تعبیه شده است که با استفاده از آن قادر خواهید بود رویه را جدا نموده و به راحتی مورد شستشو قرار دهید. همچنین با استفاده از این ویژگی شما می توانید حجم یونولیتهای تشکیل دهنده آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز خود تغییر دهید. وزن این محصول در حدود 6 کیلوگرم بوده که بسیار اندک می‌باشد و به راحتی می‌توان آن را حمل و جابجا نمود و در عین حال قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد. اگر شما نیز مجذوب این محصول زیبا شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را از فروشگاه بزرگ اینتکس با قیمتی مناسب دریافت نمایید.

نقد و بررسی مبل شنی طوسی

مبل شنی طوسی از سری مبل های شنی تکیه گاه دار می باشد که به صورت گرد طراحی شده و از حجم مناسبی برخوردار بوده که این امکان را فراهم می آورد که در هر مکانی آن را مورد استفاده قرار دهید. این  محصول از انعطاف بالایی برخوردار بوده و بسیار نرم و راحت می باشد. در ادامه این مقاله به بررسی جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید مبل شنی بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول از طراحی جالب و منحصر به فرد برخوردار می باشد به همین منظور قابل استفاده در منزل و حتی دفتر کار شما خواهد بود. این مبل شنی به صورت گرد طراحی شده و دارای یک تکیه گاه می باشد. روی این تکیه گاه دوخت های موازی انجام شده و به زیبایی محصول افزوده است. این تکیه گاه پشت شما را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از خستگی شما خواهد شد. در قسمت زیرین آن یک زیپ تعبیه شده که با استفاده از آن شما قادر خواهید بود رویه را تعویض نموده و یا از آستر جدا نموده و مورد شستشو قرار دهید. همچنین می توانید محتویات داخل آن را افزایش و یا کاهش داده و آن را متناسب با نیاز خود شکل دهید. 

 

جنس بدنه

 

از دیگر موارد حائز اهمیت این محصول می توان به جنس آن اشاره نمود که از کیفیت مطلوبی برخوردار می باشد. رویه این محصول از جنس پارچه برزنتی بوده که علاوه بر دارا بودن انعطاف کافی و نرمی و لطافت، از مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی و پوسیدگی برخوردار می باشد که این مورد بر طول عمر محصول افزوده است. محتویات تشکیل دهنده آن از یونولیت های خرد شده یا همان فیبر تهیه شده که دارای خاصیت ضربه گیری بوده و به سادگی آسیب نمی پذیرد. همچنین بسیار منعطف بوده که این ویژگی بر انعطاف محصول افزوده و موجب می شود که در حین استفاده به خوبی با بدن شما شکل گرفته و آن را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن 

 

از دیگر ویژگی‌های یک محصول مرغوب می توان به حجم و وزن مناسب آن اشاره نمود. زیرا چنین محصولی قابل استفاده در هر مکانی خواهد بود. همانطور که گفته شد این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای قطر 110 سانتی متر و ارتفاع 120 سانتی متر بوده که کاملا مطابق با استاندارد های جهانی می باشد. وزن آن 6 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل بوده و قادر است تا وزنی بالغ بر 100 کیلو گرم را تحمل نماید. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

علاوه بر کیفیت در نظر گرفته برای محصول، نحوه استفاده و نگهداری ما نیز بر طول عمر محصول موثر خواهد بود. به همین منظور می بایست از قرار دادن وزن های سنگین تر از 100 کیلو گرم بر روی آن خودداری و از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. شرکت اینتکس برای این محصول ضمانت نامه ای دو ساله درنظر گرفته که در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی

 

مبل شنی طوسی محصولی بسیار شکیل بوده که به دلیل دارا بودن رنگی پرطرفدار توانسته در مدت زمان اندکی به فروش فوق العاده ای دست یابد. این محصول بسیار منعطف بوده و دارای قابلیت تغییر حجم می باشد که با استفاده از این ویژگی می توان آن را به شکل دلخواه خود تبدیل نمود. اگر شما نیز مجذوب این محصول بی نظیر شده اید می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت مناسب و کیفیت عالی از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید.

طول 110 سانتی متر
عرض 110 سانتی متر
ارتفاع120 سانتی متر
ارتفاع تا نشیمنگاه 50 سانتی متر
جنس بدنه پارچه برزنتی
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده بست وی 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابل شست و شو
قابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
  

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...