مبل شنی تکنفره با رویه طرح دار اینتکس

MBL-026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مبل شنی تکنفره با رویه طرح دار اینتکس

مبل شنی تکنفره با رویه طرح دار اینتکس یکی دیگر از مبل های شنی با ساختاری متفاوت و بدون تکیه گاه می باشد که به تازگی روانه بازار شده است . این مبل شنی دارای بدنه ای از جنس پارچه مخمل در بخش رویه می باشد که از نرمی ایده آلی برخوردار است و به خوبی می تواند برای شما تداعی کننده مبل های سنتی نیز باشد . این مبل شنی در ساختار داخلی خود حاوی یونولیت مخصوص ساخت مبل های شنی و هپی چیر می باشد که فرم خود را در گذر زمان به خوبی حفظ کرده و حتی در صورت امکان به راحتی و توسط زیپی که در بخش کف این مبل شنی تعبیه شده است می توانید اقدام به تعویض کلی ساختار داخلی این محصول نمایید . لازم به ذکر است که این مبل شنی شامل گارانتی 2 ساله فروشگاه اینتکس می باشد و از همین رو به طور کلی خیال شما را از این بابت راحت می کند . همچنین وزن این محصول 4 کیلو گرم می باشد که به راحتی و توسط دستگیره ای که در بدنه آن تعبیه شده است قابل جا به جایی می باشد . مبل شنی تکنفره با رویه طرح دار اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در نمایندگی اینتکس موجود می باشد که همین حالا می توانید اقدام به سفارش آن نمایید .

نقد و بررسی مبل شنی تکنفره با رویه طرح دار اینتکس

مبل شنی تکنفره با رویه طرح دار اینتکس از سری مبل های شنی زیبا و با کیفیت می باشد که دارای ساختاری متفاوت است . این مبل شنی به صورت دایره ای و بدن تکیه گاه می باشد که از این رو دارای معایبی می باشد و مورد توجه افرادی خاص با استفاده های خاص قرار گرفته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید مبل شنی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل مبل شنی تکنفره با رویه طرح دار اینتکس همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این مبل شنی کمی متفاوت تر از سایر مبل های شنی می باشد و اکثرا به منظور پذیرایی و یا استفاده در اتاق های خواب مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول در رنگبندی های متنوعی روانه بازارهای جهانی شده است که تمامی این رنگ ها را می توانید در فروشگاه اینتکس مشاهده نمایید . در بخش کف این مبل شنی یک عدد زیپ تعبیه شده است که توسط آن و در صورت لزوم می توانید اقدام به تعویض ساختار داخلی نمایید . همچنین رویه این محصول از پارچه کاملا قابل شستشو ساخته شده است که به راحتی از ساختار داخلی بدنه قابل جدا شدن است . لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که به طور کلی خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند .

جنس بدنه :

جنس پارچه استفاده شده در ساخت رویه این مبل شنی از نوع مخمل می باشد که علاوه بر مقاومت بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد یکی دیگر از ویژگی های کلیدی آن ضد تعریق بودن می باشد . همچنین در تست های انجام شده بر روی این مبل شنی مقاومت بسیار بالایی را در برابر ساییدگی از خود نشان داده است . در ساختار داخلی این مبل شنی از یونولیت خُرد شده استفاده شده است که استحکام و انعطاف پذیری مثال زدنی را دارد و به راحتی می تواند وزن یک نفر بزرگسال را تا 100 کیلو گرم تحمل نماید .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن :

ابعاد این مبل شنی به مشخصات ( طول : 95 سانتی متر ، عرض : 90 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای نشستن شما فراهم می آورد . همچنین وزن این مبل شنی بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی توسط دستگیره ای که در بخش کناری آن تعبیه شده است قابل جا به جایی است . قابلیت تحمل وزن نیز از سری ویژگی های کلیدی می باشد که در هنگام خرید مبل های شنی باید به آن توجه نمایید زیرا تاثیر بسزایی در برآورده کردن نیازهای شما دارد . قابلیت تحمل وزن این مبل شنی 100 کیلو گرم می باشد که نشان از کیفیت ساخت بالای آن دارد .

جمع بندی :

این مبل شنی دارای ساختاری منحصربفرد می باشد که از آن می تواند برای استفاده در محسط هایی با فضای کم استفاده نمایید . همچنین وزن این محصول بالغ بر 4 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی قابل جا به جایی است . جنس رویه این مبل شنی از پارچه مخمل می باشد که از نرمی و انعطاف پذیری ایده آل برخوردار است . لازم به ذکر است که به همراه این مبل شنی ضمانت 2 ساله نمایندگی اینتکس وجود دارد که به طور کلی خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند .  مبل شنی تکنفره با رویه طرح دار اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و یا در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

طول 95 سانتی متر
عرض 90 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
تحمل وزن 100 کیلو گرم
جنس بدنه پارچه مخملی 
مواد داخلی مبل یونولیت (فیبر)
ضمانت 2 سال
شرکت سازنده اینتکس 
نوع مبل یک نفره بزرگسال
سایر ویژگی هاقابلیت تعویض پوسته و مواد داخلی
 بدنه انعطاف پذیر
اقلام همراه -

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...